Hoe tof vindt jij jezelf op een schaal van 1 op 10?quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wauw een plaatje van Feestboek. Moet vast waar zijn.
Anekdotisch bewijs is altijd de doodsteek van intellectualisme
JNS het spreekbuis van IDF en extremisten...quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:24 schreef Tengano het volgende:
Nog maar een poging wagen dan. Wellicht dat er toch nog wat mensen wakker worden.
Bekijk deze YouTube-video
Altijd mooi als een random Twitteraar effe een officieel rapport van de VN onderuit haalt, want ongetwijfeld heeft deze random twitteraar er meer kijk op dan de experts.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er verschrikkelijke dingen gebeuren, ook vanuit Israëlische zijde.
Het gaat er in dit topic om dat de IDF door een arts, overgenomen door de VN, gedemoniseerd wordt zonder daadwerkelijk bewijs te leveren.
Waarom start je zo'n topic? Omdat je zelf volledig achter het demoniseren van alles wat met Israël te maken heeft. De kracht van herhaling.
Hier bv 'een link' naar het onderuit halen van dat 'rapport'.
[ x ]
Duidelijk niet gekeken dus en geluisterd naar de boodschap. Kenmerkend voor dit type "critici".quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:31 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
JNS het spreekbuis van IDF en extremisten...
Btw ze doen me denken aan![]()
Bekijk deze YouTube-video
Op dit soort kinderachtige vragen wens ik geen antwoord te geven. Dit is een beetje wappie niveau Baudet die vraagt aan Rutte of hij ooit gehuild heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe tof vindt jij jezelf op een schaal van 1 op 10?
Ok, stop maar.quote:
Echt?quote:Israel doet gewoon wat de Duitsers deden tijdens de Holocaust.
Watteh? Heb je het nu over anekdotisch bewijs? De OP is daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wauw een plaatje van Feestboek. Moet vast waar zijn.
Anekdotisch bewijs is altijd de doodsteek van intellectualisme
Je bent er niet trots op blijkbaar. Duidelijk antwoord.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Op dit soort kinderachtige vragen wens ik geen antwoord te geven. Dit is een beetje wappie niveau Baudet die vraagt aan Rutte of hij ooit gehuild heeft.
Zeker. Wel onderbouwd op basis van andere rapporteren. Maar die zal jij ook wel negeren.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Watteh? Heb je het nu over anekdotisch bewijs? De OP is daar een schoolvoorbeeld van.
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld? Give me a break. Begin alsjeblieft niet opnieuw met dat verhaal. Zoals ik al zei, ik ken die channel, het is pure propaganda. En op je laatste zin ga ik maar niet eens in.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Duidelijk niet gekeken dus en geluisterd naar de boodschap. Kenmerkend voor dit type "critici".
- Wie zich nergens in verdiept, blijft aan de oppervlakte. -
Zelf lekker insinueren dat random Palestijnse kinderen de dood verdienden en de VN alleen maar liegt, maar oh wee als iemand daarom een insinuatie over jou maakt. Dat is niet leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2026 13:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wtf? Rot op met je insinuaties.
Serieus: rot op.
En jij niet bij kinderen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hierom mag jij eigenlijk niet in de buurt van vrouwen komen.
Jij gelooft zeker ook dat de profeet een hele vredige man was.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:44 schreef AFA2022 het volgende:
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld? Give me a break. Begin alsjeblieft niet opnieuw met dat verhaal. Zoals ik al zei, ik ken die channel, het is pure propaganda. En op je laatste zin ga ik maar niet eens in.
Vond je niet dat ze op dat wijf van Married with Children leek?
Je weet dat er heel veel Moslims in Israel leven he? Dus lijkt mij sterk dat ze dat zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:44 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld?
Het is simpelheid in optima forma. Een oorlog willen die niet van jou is terwijl Iran de Straat van Hormuz sluit en hun buurlanden aanvalt waardoor Europa (dat als enige continent geen olie produceert) als eerste ervan zal merken. Over een tijd komt de EU in een ernstige economische crisis omdat de oliereserves op zijn en naar gas deze winter mogen we helemaal fluiten omdat de infrastructuur in Qatar kapot is en de reserves op een ongekend laag niveau.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:44 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Je bedoelt de populariserende Israelische propaganda, waarin Israel zichzelf neerzet als het eeuwige slachtoffer en moslims worden afgeschilderd als een direct gevaar voor de hele wereld? Give me a break. Begin alsjeblieft niet opnieuw met dat verhaal. Zoals ik al zei, ik ken die channel, het is pure propaganda. En op je laatste zin ga ik maar niet eens in.
Vond je niet dat ze op dat wijf van Married with Children leek?
Ja. Het is niet zo dat ze ons hier veroverd hebben of dat het de moslims zijn die Nederlanders verplichten minder kinderen te hebbenquote:
Waar oh waar beweer ik #!@$@ ddat Palestijnse kinderen de dood verdienden??quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zelf lekker insinueren dat random Palestijnse kinderen de dood verdienden en de VN alleen maar liegt, maar oh wee als iemand daarom een insinuatie over jou maakt. Dat is niet leuk!
Heb je uberhaupt dat JNS clipje geluisterd? In Marokko en Tunesië wonen ook Joodse mensen met veel plezier, zoals het hoort.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je weet dat er heel veel Moslims in Israel leven he? Dus lijkt mij sterk dat ze dat zeggen.
Waarom blijf je zo doorgaan over Palestijnse kinderen. Waarom geen woord over de joodse kinderen op oktober 7 en die nu nog dagelijks bang moeten zijn voor drones?quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waar oh waar beweer ik #!@$@ ddat Palestijnse kinderen de dood verdienden??
Quoot mij !@#$#@ even letterlijk. Laat !@#$#$!@ zien waar ik dat beweerde.
En kun je dat niet? Excuses graag.
Met je !@#$!@# insinuaties. Het enige waar je gelijk in hebt, is dat ik vind dat de VN een groep leugenaars zijn geworden.
https://noorwegen.org/index.php/olie_en_gasquote:Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Europa (dat als enige continent geen olie produceert)
Quoot mij. Ik daag je uit: quoot mij.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom blijf je zo doorgaan over Palestijnse kinderen. Waarom geen woord over de joodse kinderen op oktober 7 en die nu nog dagelijks bang moeten zijn voor drones?
Hahahahaha..quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:49 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Europa (dat als enige continent geen olie produceert) als eerste ervan zal merken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |