abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:38:06 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221082978
Een Europese clash! Niet de allereerste van dit WK, maar wel misschien de belangrijkste tot nu toe. In deze groep is namelijk nog helemaal geen tekening geweest in deze groep, er werd 2x 1-1 gespeeld. Hierdoor zijn de nog komende wedstrijden natuurlijk extra belangrijk, want je zult er normaal gesproken minimaal 1 moeten winnen.

Zwitserland en Bosnië zullen dat gaan proberen. Beiden maakten om verschillende redenen nog geen onuitwisbare indruk. Bosnië speelde in de wedstrijd tegen Canada niet echt sterk. Er was een goal uit een hoekschop en er was één aanval uit een counter die werd verpest, maar verder was het echt eenrichtingsverkeer. En de defensie vond ik ook niet heel sterk aldaar. Kolasinac haalde nog wel fameus een bal van de lijn, maar het hield niet echt over om eerlijk te zijn.

Zwitserland speelde dan wel weer behoorlijk degelijk. Veel kansen, er hadden er wel 3 of 4 gemaakt mogen worden. Deden ze niet, alleen een pingel met een buitenspellucht bij de overtreding vooraf ging raak. Maar ja, als je dat niet doet, en je geeft één kans weg in de 94e minuut, dan kan ie zomaar vallen. Zo geschiedde. Er lijkt nog niets aan de hand, maar wel tegen de zwakste ploeg maar 1 punt. Zwitserland zal eerst maar deze wedstrijd door moeten voordat het kan denken aan groepswinst.

10 jaar geleden speelden de landen één vriendschappelijk potje tegen elkaar: 2-0 voor Zwitserland. Gezien het verloop van de eerste wedstrijden logisch, maar dan moet Zwitserland wel zien te scoren. Dat was behoorlijk lastig. In het SoFi Stadium te Los Angeles mogen we gaan zien wie de stap op weg naar de volgende ronde gaat zetten.

Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221082983
Door het slotje posten :')
pi_221082987
Dit gebeurt GGMM wel te vaak.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:39:16 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221082992
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:38 schreef GertKuyt het volgende:
Door het slotje posten :')
Ik heb daar een pittige mening over.
What can change the nature of a man?
pi_221082995
:z
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:39:44 #6
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221082997
Dit is een beetje de Mickey Mansell partij van de eerste ronde

En ik vrees dat ze allebei doorgaan :{
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:39:46 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221083000
De snelle spelers van de Zwitsers worden niet bediend. Alles moet in de bal. Matig bedacht.
pi_221083002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gebeurt GGMM wel te vaak.
Teller staat op 7 dit WK
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083003
Dan Ndoye is geen steek beter geworden sinds het EK2024? Speelt echt pijnlijk slecht.
pi_221083006
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
De snelle spelers van de Zwitsers worden niet bediend. Alles moet in de bal. Matig bedacht.
die missen net als oranje een type veerman
pi_221083008
Heeft Zwitserland de laatste 20 jaar wel eens een interland gespeeld waarbij het leuk frivool speelde :? :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:41:05 #12
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083012
Vrijdag 19 juni 2026

00:00 Canada - Qatar (Groep B)
03:00 Mexico - Zuid Korea (Groep A)
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:41:14 #13
35723 crew  GGMM
pi_221083013
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Teller staat op 7 dit WK
Hou je dat serieus bij

Wat ben jij voor freak
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083014
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Zwitserland de laatste 20 jaar wel eens een interland gespeeld waarbij het leuk frivool speelde :? :')
Zwitserland was onderdeel van een van de mooiste dagen op een eindtoernooi aller tijden. Spoel je mond.
pi_221083017
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026

00:00 Canada - Qatar (Groep B)
03:00 Mexico - Zuid Korea (Groep A)
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
VS - Australië wordt wel leuk denk ik.
pi_221083020
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hou je dat serieus bij

Wat ben jij voor freak
Ik mis hier heel veel zelfreflectie.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:41:48 #17
35723 crew  GGMM
pi_221083022
Hebben jullie je eigen droomvrouw al ontworpen? :) Daar is dit de ideale wedstrijd voor

GGMM in SEX / Ontwerp jouw eigen droomvrouw?!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Zwitserland was onderdeel van een van de mooiste dagen op een eindtoernooi aller tijden. Spoel je mond.
Wanneer was dat ook al weer, er begint wel iets te dagen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221083032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie je eigen droomvrouw al ontworpen? :) Daar is dit de ideale wedstrijd voor

GGMM in SEX / Ontwerp jouw eigen droomvrouw?!
Ik ga geen foto van Lieke sturen, sorry.
pi_221083035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wanneer was dat ook al weer, er begint wel iets te dagen :D
EK2020 (lees: 21)

Met Kroatië 3-5 Spanje en Frankrijk 3-3 Zwitserland.
pi_221083037
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026

00:00 Canada - Qatar (Groep B)
03:00 Mexico - Zuid Korea (Groep A)
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
00:00 marokko - schotland
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:42:47 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221083038
Struikelen over de bal past wel in deze pot ja :')
pi_221083040
Zou er ook een negerovic bestaan?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083041
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hou je dat serieus bij

Wat ben jij voor freak
Jeetje ik wist niet dat je boos werd
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:43:05 #25
35723 crew  GGMM
pi_221083044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jeetje ik wist niet dat je boos werd
Gebbetje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:43:11 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083045
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
EK2020 (lees: 21)

Met Kroatië 3-5 Spanje en Frankrijk 3-3 Zwitserland.
Ik mis corona.
What can change the nature of a man?
pi_221083046
Ik heb er nog een bakje aardbeienijs bijgepakt
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221083052
Of een piemelvic?

of een zionistisitch?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:43:50 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083054
De Belg wordt wild!
What can change the nature of a man?
pi_221083057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik mis corona.
Ik ook. Prachtige periode.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:44:08 #31
35723 crew  GGMM
pi_221083059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Coco het volgende:
De Belg wordt wild!
Ja ik vond dit een beetje overdreven
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:44:10 #32
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083060
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik ga geen foto van Lieke sturen, sorry.
@ikgeefenkelLieke
pi_221083061
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Coco het volgende:
De Belg wordt wild!
Filip de Wilde?
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:44:17 #34
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221083062
Het is een typische Zwitserland poulewedstrijd. 0-0 of 1-0 is het maximaal haalbare
AZ
ALKMAAR
pi_221083063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026

00:00 Canada - Qatar (Groep B)
03:00 Mexico - Zuid Korea (Groep A)
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
Turkije is pas 05:00 op zaterdag
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:44:37 #36
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb er nog een bakje aardbeienijs bijgepakt
Lekker maat.

Ik kijk nu ook mee, met een bakje stracciatella ijs :).
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221083071
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik ook. Prachtige periode.
alle die sukkels in rijen alsof het de btw vrij dagen is bij de media markt :')
wat een triest en machtig moment was dat
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:44:50 #38
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083073
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Turkije is pas 05:00 op zaterdag
Ja user @Pisces29 heeft een zonnesteek.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:44:58 #39
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221083075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
EK2020 (lees: 21)

Met Kroatië 3-5 Spanje en Frankrijk 3-3 Zwitserland.
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:45:18 #40
35723 crew  GGMM
pi_221083079
Klopt, 2020 was 10 jaar geleden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083080
pierolirovich
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:45:34 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083084
Wat is iedereen warrig.
What can change the nature of a man?
pi_221083085
Gurley leeft in 2031.
pi_221083086
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
Klopt, 2020 was 10 jaar geleden.
hoeveel prikkies heb jij laten prakken? :D
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083087
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Turkije is pas 05:00 op zaterdag
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083099
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet. :D
Dat kan nu nog steeds?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:46:51 #47
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083101
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat kan nu nog steeds?
Daar gaat mijn ontbijt.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:46:53 #48
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083102
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet. :D


TUUTEREN
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:47:18 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083107
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

TUUTEREN
@Jojoortje
What can change the nature of a man?
pi_221083108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Daar gaat mijn ontbijt.
Pisces29 gaat haar wekker wel zetten.
pi_221083112
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.
Vijf jaar geleden is niet 10 jaar geleden. Op het EK2024 waren ze niet onaardig. Maar die herders hebben gewoon geen frivole speler voorin :{.
pi_221083113
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet. :D
Kan evengoed maar dan voor enkel de tweede helft.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:48:14 #53
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083116
NDoye kan toch niet. Doet me denken aan die blinde paarden op de flanken bij Ajax 10 jaar geleden.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:48:15 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083117
We gaan rusten.
What can change the nature of a man?
pi_221083121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Vijf jaar geleden is niet 10 jaar geleden. Op het EK2024 waren ze niet onaardig. Maar die herders hebben gewoon geen frivole speler voorin :{.
20+5=26, check
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:48:39 #56
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083124
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kijk nu ook mee, met een bakje stracciatella ijs :).
pi_221083126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Pisces29 gaat haar wekker wel zetten.
Moet er 6 uur uit idd.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:48:43 #58
35723 crew  GGMM
pi_221083127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Coco het volgende:
We gaan rusten.
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin in
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083128
Vind eigenlijk dat ze geen rust verdienen. Doorspelen en snel door naar de volgende pot.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:48:59 #60
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083131
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
20+5=26, check
Het was in 2021.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:16 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin in
Doerak!
What can change the nature of a man?
pi_221083135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
20+5=26, check
:').
pi_221083139
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Het was in 2021.
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:48 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083141
Ik denk dat iedereen wel even de rust kan gebruiken.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:53 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221083142
Veel kutter dan deze helft heb ik ze niet gezien. Poeh wat een bevalling
pi_221083143
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
pi_221083147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel kutter dan deze helft heb ik ze niet gezien. Poeh wat een bevalling
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:50:50 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
Ik zet deze vraag door naar liaison @DombohetOlifantje1
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:50:50 #69
35723 crew  GGMM
pi_221083155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?
Alleen het laatste half uur
Ik viel in precies op het moment van de penalty

Je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:51:34 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:23 #71
35723 crew  GGMM
pi_221083166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Geen want Xhaka speelt alleen voor Zwitserland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Alleen het laatste half uur
Ik viel in precies op het moment van de penalty

Je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:31 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221083171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Dan is het wel klaar met het voetbal ja. Vreselijk, wat een gepruts dit.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:54 #74
35723 crew  GGMM
pi_221083178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.
Je bent een goed mens
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.

Mijn liaison taak afgevinkt @Coco
pi_221083198
Ik ga nu even aardbeien plukken.
pi_221083199
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Noorwegen, maar Haaland kan nog wel even mee!
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:56:30 #78
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083220
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Klopt, m'n avondeten was niet genoeg dus voor deze keer een flink toetje.

Huh. Nvm.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221083223
Saaie wedstrijden zeg.
Noot noot.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:56:57 #80
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221083226
Hoe Jan Herzegovina uitspreekt :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221083230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.

Mijn liaison taak afgevinkt @:Coco
Lief mens ben je.
pi_221083237
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:00:18 #83
35723 crew  GGMM
pi_221083253
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:00:41 #84
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
FTFY.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:18 #85
284411 crew  heywoodu
pi_221083271
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:24 #86
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
Nainggolan zit morgen in de slimste mens ter wereld (uitgezonden op NPO3).

Dat wordt vast vermakelijke tv :).

Al kan niemand überhaupt tippen aan Pete Philly.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:48 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083275
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
En dat moet bondscoach worden.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:51 #88
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221083276
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:51 #89
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083277
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Die moet de politiek in.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:04:43 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt _O-
Ja leuk, dat waren we even vergeten.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:05:15 #91
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083287
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:06:26 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083295
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
De out of touch is real zullen we maar zeggen.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:06:29 #93
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:06:48 #94
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221083300
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221083302
Benny Tahirovic tot nu toe 100% op de passing. En Sven zag dat het goed was.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:07:27 #96
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083309
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Je klinkt verrast?
pi_221083321
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je schijt het toch ook weer uit?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:10:20 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Oh, dan ga ik ook.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:10:20 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083334
Dit voelt als een 0-0 wedstrijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083336
:O :z
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:10:45 #101
35723 crew  GGMM
pi_221083342
De moderatie haakt af
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:10:48 #102
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083344
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Je schijt het toch ook weer uit?
Je hebt gelijk. Iets nuttigen is onzinnig.
pi_221083361
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:10 schreef GGMM het volgende:
De moderatie haakt af
Uit hun functie ontheffen.
pi_221083366
Waar is @R-woud93 trouwens
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:14:33 #105
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083380
NDoye is echt niet te doen.
pi_221083383
die dame keek dolgelukkig
pi_221083384
Redding hoor
pi_221083390
We gaan meteen even wat drinken _O- FRANK WIELAARD ROT OP
pi_221083391
Oh buitenspel.

Zien we niet terug in de samenvatting
pi_221083393
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef GertKuyt het volgende:
We gaan meteen even wat drinken _O- FRANK WIELAARD ROT OP
Kom lekker naar de Belg.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:15:43 #111
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar is @:R-woud93 trouwens
Naar bed.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:15:45 #112
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221083395
Mooie omhaal, mag een goal zijn
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:15:53 #113
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083397
#WerkenBijDeNOS
pi_221083400
Scheids laat letterlijk zien: het is buitenspel en die commentator loopt te gillen over drinkpauze
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221083401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kom lekker naar de Belg.
Groot gelijk.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:16:20 #116
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221083404
Zelfs die omhaal was saai
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:16:22 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083405
Wij kijken mensen nog naar de NOS?
What can change the nature of a man?
pi_221083407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:
Wij kijken mensen nog naar de NOS?
Hier gaat iets mis.
pi_221083408
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
#WerkenBijDeNOS
#KijkenOpDeNOS
pi_221083411
Commentatortje is ook lekker wakker.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:16:57 #121
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083414
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:16 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Hier gaat iets mis.
Ik ben warrig.
What can change the nature of a man?
pi_221083415
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef Coco het volgende:

[..]
Naar bed.
F1-mentaliteit zit er nog in bij hem he?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:17:01 #123
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083416
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:16 schreef De_Kraam het volgende:
Commentatortje is ook lekker wakker.
Zin aan bier denk ik.
pi_221083429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik ben warrig.
Akkoord
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:16 schreef Coco het volgende:
Wij kijken mensen nog naar de NOS?
Omdat ik geen nsb'er ben en Belgen een apart volk vind wat mij niet ligt.

In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:19:02 #126
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083434
geel
pi_221083437
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Omdat ik geen nsb'er ben en Belgen een apart volk vind wat mij niet ligt.

In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
Overkwam 'm maar eens iets anders.

Ja nee sorry.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:19:43 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083445
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:19 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
Overkwam 'm maar eens iets anders.

Ja nee sorry.
Nou ja zeg.
What can change the nature of a man?
pi_221083447
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Omdat ik geen nsb'er ben en Belgen een apart volk vind wat mij niet ligt.

In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
Je moet Brabander zijn om dat Vlaamse accent te kunnen handelen.
Daarom zit ik er ook niet. Niet te doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083449
Ik heb 1-1 in de Fok pool maar dat zie ik niet meer gebeuren o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221083453
Wordt dit de eerste 0-0?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:20:31 #132
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083457
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:20 schreef TLC het volgende:
Ik heb 1-1 in de Fok pool maar dat zie ik niet meer gebeuren o|O
Op 1-1 staat hier een ban.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:20:37 #133
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083459
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:20:58 #134
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221083463
:O
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221083464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt dit de eerste 0-0?
Dat lijkt me sterk.
pi_221083467
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je moet Brabander zijn om dat Vlaamse accent te kunnen handelen.
Daarom zit ik er ook niet. Niet te doen.
Hier verschillen wij van mening helaas.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:21:19 #137
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083468
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt dit de eerste 0-0?
Spanje - Kaapverdië
What can change the nature of a man?
pi_221083472
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:21 schreef Coco het volgende:

[..]
Spanje - Kaapverdië
OHJA.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:21:54 #139
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083475
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt dit de eerste 0-0?
uuuhhh.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:22:09 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:21 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
uuuhhh.
Ook dombo mag eens warrig zijn.
What can change the nature of a man?
pi_221083481
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
OHJA.
Blijf je eigen wijze les herinneren!
pi_221083489
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Blijf je eigen wijze les herinneren!
Dit is het incasseer gedeelte. Nu ga ik vrolijk verder nadat GGMM mij uitgelachen heeft.
pi_221083492
Tijd voor een @Kriegel actie

POLL

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 22:34 schreef Kriegel het volgende:

[..]
[poll=10022]
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:23:17 #144
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083493
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit is het incasseer gedeelte. Nu ga ik vrolijk verder nadat GGMM mij uitgelachen heeft.
Zo kinderachtig is hij niet.
What can change the nature of a man?
pi_221083494
Drone erin
pi_221083499
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:

[..]
Zo kinderachtig is hij niet.
Laat mij niet bewust een dt fout maken.
pi_221083511
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie

[poll=10031]
[..]

Kingflopland
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:25:22 #148
35723 crew  GGMM
pi_221083517
Dombo glijdt uit
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083520
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
pi_221083525
die mag een minuutje buiten de lijnen plaats nemen.
pi_221083532
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Mag hopen geen want nauwelijks een echt mooie te bekennen
pi_221083533
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Niet zoveel.

Ook mooie vrouwen vinden voetbal leuk.
pi_221083534
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Valt bij deze wel mee.

Zo’n 30+ met Alo pet een paar dagen geleden daarentegen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083538
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221083542
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
3
pi_221083544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Wil je gewoon wedstrijden in de nacht zeggen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:28:43 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221083548
Ik stel voor dat er niemand uit deze poule doorgaat.
pi_221083549
DONTTT STOPP BELIEVINNGG
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:28:55 #159
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083550
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Uhh... ja.
pi_221083551
Hydratatie allen!
pi_221083552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Technisch is dat een nieuwe dag :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221083555
Toch niet.
pi_221083557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DONTTT STOPP BELIEVINNGG
Die is wel lekker in de auto
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083563
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:15 #165
35723 crew  GGMM
pi_221083566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DONTTT STOPP BELIEVINNGG
The Wire _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die is wel lekker in de auto
Zing jij luid mee in de auto?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:30 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die is wel lekker in de auto
Je bent zelf lekker in de auto
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:32 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083575
Dit zou wel weer eens een 1-1 kunnen worden.
pi_221083576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Nee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:56 #171
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083582
Sopranosgenot
pi_221083584
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Heerlijk!

In het openbaar mag ik niet zingen.
pi_221083585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Je kan je melden bij het huisfeestje van KingRoland. K-pop music en Korean Fried Chicken vooraf.

Zorg jij voor de Tacos?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:31:24 #174
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:

[..]
The Wire _O_
... Soprano's toch :?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:31:33 #175
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083591
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
ArnoGOD

Witte ChineesGENOT
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221083592
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221083593
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen. :P
Hier nog prima te doen. Over 2 dagen wel voorbij. Tenzij meer bewolking.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083595
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Heerlijk!

In het openbaar mag ik niet zingen.
Van de rechter?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:31:45 #179
35723 crew  GGMM
pi_221083596
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef Kopiko het volgende:

[..]
... Soprano's toch :?
@Coco ik heb beet :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:32:02 #180
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083597
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
@:coco ik heb beet :)
Dit is vreselijk.
pi_221083598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheel
Leuk, veel plezier. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:32:22 #182
35723 crew  GGMM
pi_221083601
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit is vreselijk.
Sorry
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:32:30 #183
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083603
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef Kopiko het volgende:

[..]
... Soprano's toch :?
:')
What can change the nature of a man?
pi_221083604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
00:00 of 03:00?
pi_221083605
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Dit is vreselijk.
Incasseren, negeren en doorgaan!!
pi_221083611
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheel
Dat wordt zweten zeg. Veel plezier alsnog!!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:05 #187
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083613
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Incasseren, negeren en doorgaan!!
Ik probeer het. Kan niets garanderen.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:09 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083614
:o een doelpunt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083619
jaaaaaa

Nou hup, op naar de 2-1.
pi_221083620
Jeroen Kijk in de Vegte moedigt z'n team nog even aan
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:21 #191
284411 crew  heywoodu
pi_221083622
Sow _O_
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:21 #192
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221083623
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221083625
EINDELIJK DE GOAL
pi_221083628
Eindelijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:27 #195
35723 crew  GGMM
pi_221083629
OH WAT EEN DOELPUNT ZEG
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:29 #196
842 Zorro
Z
pi_221083631
En toen was het 1-0
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:31 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221083633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
:o een doelpunt.
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
pi_221083634
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef GertKuyt het volgende:

[..]
00:00 of 03:00?
Canada
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:32 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083635
Murat Yakin ziet eruit als een gladjakker en notoire vreemdganger.
pi_221083638
Net thuis, snel intunen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221083639
BAM
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:40 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083640
Nanananananana
pi_221083641
Heerlijk afgemaakt wel _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221083643
En dit moet @capuchon_jongen nu allemaal missen!
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:45 #205
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083644
Ach Bosnië.
Ach Herzegovina.
pi_221083645
Kutkeeper
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:56 #207
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083648
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
Ik heb 2-1, dus dit is beter voor mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Welterusten!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Canada
Dank, 00:00 dus. Ik blijf kijken.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:34:17 #210
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083654
Jaaaaa
pi_221083655
high 5 fail :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
De mijne is al een week naar de kloten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:34:30 #213
842 Zorro
Z
pi_221083662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
_O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221083664
Echte Zwitsert
U MAD?
pi_221083670
@Coco

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

We schijnen op Manzambi te moeten letten.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:34:56 #216
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083671
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie

[poll=10031]
[..]

Hier zat ik dan weer wel goed. Dank OMNIGOD _O_
pi_221083672
Ik vind alles best zolang dit maar GEEN 1-1 wordt.
pi_221083673
Dit niveau is wel echt erbarmelijk slecht zeg
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083676
Bosnie gaat natuurlijk niet meer scoren..

(manifesteren...)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221083677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit moet @:capuchon_jongen nu allemaal missen!
En dat als mod van dit subforum :') desinteresse
U MAD?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:11 #221
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221083678
Wat een verschrikkelijke wedstrijd is dit.
Kunnen ze beiden naar huis?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_221083680
Snelle planga
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:18 #223
35723 crew  GGMM
pi_221083681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Slaap lekker maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Murat Yakin ziet eruit al een gladjakker en notoire vreemdganger.
Je hebt niet gelogen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:31 #225
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083687
hoi een goal. -O-
pi_221083688
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind alles best zolang dit maar GEEN 1-1 wordt.
Bosnie kopt straks in de 83e minuut uit een spelhervatting de 1-1 binnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:37 #227
35723 crew  GGMM
pi_221083689
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083693
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je hebt niet gelogen
Hoe weet jij dit?
pi_221083694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
Waar?
pi_221083696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
2-1 hier, maar dat gaat sowieso niet meer gebeuren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:36:37 #231
35723 crew  GGMM
pi_221083705
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Waar?
Zowel werk als FOK

Dus ik maak een DUBBELE KLAPPER als dit zo blijft
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083707
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie

[poll=10031]
[..]

top heeft gewerkt
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:36:59 #233
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083709
hehe
What can change the nature of a man?
pi_221083711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Hoe weet jij dit?
Ik zie het met m’n ogen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083713
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zowel werk als FOK

Dus ik maak een DUBBELE KLAPPER als dit zo blijft
Dan ga je MIJ inhalen.

Dit is allemaal de schuld van Coco.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:37:23 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221083715
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
Echte Zwitsert
Klopt. Geboren en getogen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:05 #237
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083719
1-0 Zwitserland in m'n poule voorspeld. 8-)
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:14 #238
35723 crew  GGMM
pi_221083720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga je MIJ inhalen.

Dit is allemaal de schuld van Coco.
Laten we eerst maar eens afwachten of het zo blijft (het wel blijft wel een voorspelling van mij)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laten we eerst maar eens afwachten of het zo blijft (het wel blijft wel een voorspelling van mij)
Wel wel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:50 #240
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083728
:R doorgebroken speler.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:52 #241
35723 crew  GGMM
pi_221083729
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:38 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wel wel
Het is warm laat me met rust
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:53 #242
842 Zorro
Z
pi_221083730
Ach
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:54 #243
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083731
wordt toch wel weer 1-1
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:38:56 #244
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083733
:R
pi_221083734
het wel blijft wel _O-
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:39:01 #246
35723 crew  GGMM
pi_221083736
:R
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083737
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083738
Tja.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:39:13 #249
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083740
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan ga je MIJ inhalen.

Dit is allemaal de schuld van Coco.
Lekker voor je.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:39:21 #250
842 Zorro
Z
pi_221083743
Buiten de 16
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:39:27 #251
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083744
Ach Bosnië
pi_221083745
:R
pi_221083748
pas de 4e rode kaart toch?
pi_221083749
Muharemovic kan alvast op het vliegtuig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:39:55 #255
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083750
Rood
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:40:16 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083755
oe
What can change the nature of a man?
pi_221083757
ah
pi_221083758
Johan Manzambi, aangenaam kennis te maken.
pi_221083759
Ah
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:40:42 #260
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083763
Ed
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:40:51 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083766
de
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:40:52 #262
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Johan Manzambi, aangenaam kennis te maken.
20 jaar
What can change the nature of a man?
pi_221083768
de verslaggever is net zo saai als deze wedstrijd
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083769
ah
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:41:07 #265
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083770
leuk geprobeerd.
pi_221083772
quote:
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083773
Hah!
pi_221083776
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Johan Manzambi, aangenaam kennis te maken.
Leuke speler zo op het eerste gezicht ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:41:34 #269
35723 crew  GGMM
pi_221083777
quote:
Dit doe je bewust

Gelachen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:41:36 #270
842 Zorro
Z
pi_221083778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:40 schreef Viesdik het volgende:
de verslaggever is net zo saai als deze wedstrijd
Als je bij de NOS kijkt geloof ik dat
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221083780
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef golfer het volgende:

[..]
Klopt. Geboren en getogen.
Waarom bevestig jij dit maat?
U MAD?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:41:44 #272
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
_O-
stukje internet vertraging
pi_221083783
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:41 schreef Zorro het volgende:

[..]
Als je bij de NOS kijkt geloof ik dat
waar kijk jij dan :')
vrt 2
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083784
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dit doe je bewust

Gelachen
Dit doet mij goed.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:42:20 #275
842 Zorro
Z
pi_221083787
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]
waar kijk jij dan :')
vrt 2
Sporza :)
Met PeterGOD
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:07 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083795
2-0
What can change the nature of a man?
pi_221083796
jaaaaaaaaaa
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:08 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083797
2-0
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:25 #279
35723 crew  GGMM
pi_221083803
Natuurlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083804
JAAAAAAA daar gaat de voorspelling van GGMM
pi_221083805
Dit is gespeeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:32 #282
842 Zorro
Z
pi_221083807
Dit lijkt gespeeld
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221083810
Ik heb 2-1.

KOM OP BOSNIE
pi_221083811
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:42 schreef Zorro het volgende:

[..]
Sporza :)
Met PeterGOD
net zo saai
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:42 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083812
@DombohetOlifantje1 nu scoor je maximaal
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:44 #286
35723 crew  GGMM
pi_221083813
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
JAAAAAAA daar gaat de voorspelling van GGMM
^p^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083816
Nu MOET Bosnië
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:48 #288
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083817
Nananananananana
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:53 #289
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083818
Dag poule
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:43:54 #290
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083820
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb 2-1.

KOM OP BOSNIE
wtf je zou mijn voorspelling nadoen
What can change the nature of a man?
pi_221083824
je zal maar 1-1 hebben voorspeld
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:44:19 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083825
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Nu MOET Bosnië
Vanaf nu moeten ze alles op alles zetten.
pi_221083826
Vargas, een echte Zwitser.
U MAD?
pi_221083830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb 2-1.

KOM OP BOSNIE
heb ik ook, Zwitserland even denken dat ze er al zijn.. komt goed!
pi_221083831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:43 schreef Coco het volgende:

[..]
wtf je zou mijn voorspelling nadoen
Dat heb ik dus niet gedaan! (ik zal dus maar niet zeggen dat ik eerst 2-0 had en daar 2-1 van gemaakt heb)
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:44:55 #296
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083837
Dit is klaar
pi_221083839
Yakin heeft een gouden lul
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:45:12 #298
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221083842
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Nu MOET Bosnië
Bosnië KAN niks
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:45:24 #299
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083845
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat heb ik dus niet gedaan! (ik zal dus maar niet zeggen dat ik eerst 2-0 had en daar 2-1 van gemaakt heb)
What can change the nature of a man?
pi_221083846
@de_boswachter probeert golfer uit de tent te lokken
pi_221083848
Ik zie trouwens dat ik morgen een 1-1 heb voorspeld. Ik ga dit uit principe misschien maar even aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')