Overkwam 'm maar eens iets anders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat ik geen nsb'er ben en Belgen een apart volk vind wat mij niet ligt.
In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:19 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Overkwam 'm maar eens iets anders.
Ja nee sorry.
Je moet Brabander zijn om dat Vlaamse accent te kunnen handelen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat ik geen nsb'er ben en Belgen een apart volk vind wat mij niet ligt.
In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
Op 1-1 staat hier een ban.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:20 schreef TLC het volgende:
Ik heb 1-1 in de Fok pool maar dat zie ik niet meer gebeuren
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In de 56ste minuut een drinkpauze verwachten overkomt je.
Hier verschillen wij van mening helaas.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je moet Brabander zijn om dat Vlaamse accent te kunnen handelen.
Daarom zit ik er ook niet. Niet te doen.
Dit is het incasseer gedeelte. Nu ga ik vrolijk verder nadat GGMM mij uitgelachen heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Blijf je eigen wijze les herinneren!
Zo kinderachtig is hij niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is het incasseer gedeelte. Nu ga ik vrolijk verder nadat GGMM mij uitgelachen heeft.
Kingfloplandquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie
[poll=10031]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |