Je hebt gelijk. Iets nuttigen is onzinnig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je schijt het toch ook weer uit?
Kom lekker naar de Belg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef GertKuyt het volgende:
We gaan meteen even wat drinkenFRANK WIELAARD ROT OP
Groot gelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom lekker naar de Belg.
Akkoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |