Noorwegen, maar Haaland kan nog wel even mee!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Klopt, m'n avondeten was niet genoeg dus voor deze keer een flink toetje.quote:
Lief mens ben je.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.
Mijn liaison taak afgevinkt @:Coco
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
FTFY.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
Nainggolan zit morgen in de slimste mens ter wereld (uitgezonden op NPO3).quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
En dat moet bondscoach worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Die moet de politiek in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Ja leuk, dat waren we even vergeten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt
De out of touch is real zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
#werkenbijdenosquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
Je klinkt verrast?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Oh, dan ga ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |