abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221083198
Ik ga nu even aardbeien plukken.
pi_221083199
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Noorwegen, maar Haaland kan nog wel even mee!
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:56:30 #78
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083220
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Klopt, m'n avondeten was niet genoeg dus voor deze keer een flink toetje.

Huh. Nvm.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221083223
Saaie wedstrijden zeg.
Noot noot.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:56:57 #80
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221083226
Hoe Jan Herzegovina uitspreekt :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221083230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.

Mijn liaison taak afgevinkt @:Coco
Lief mens ben je.
pi_221083237
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:00:18 #83
35723 crew  GGMM
pi_221083253
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:00:41 #84
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
FTFY.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:18 #85
284411 crew  heywoodu
pi_221083271
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:24 #86
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
Nainggolan zit morgen in de slimste mens ter wereld (uitgezonden op NPO3).

Dat wordt vast vermakelijke tv :).

Al kan niemand überhaupt tippen aan Pete Philly.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:48 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083275
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
En dat moet bondscoach worden.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:51 #88
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221083276
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:51 #89
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083277
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Die moet de politiek in.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:04:43 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt _O-
Ja leuk, dat waren we even vergeten.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:05:15 #91
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221083287
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:06:26 #92
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083295
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
De out of touch is real zullen we maar zeggen.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:06:29 #93
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083296
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
#werkenbijdenos
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:06:48 #94
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221083300
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221083302
Benny Tahirovic tot nu toe 100% op de passing. En Sven zag dat het goed was.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:07:27 #96
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083309
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Je klinkt verrast?
pi_221083321
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Je schijt het toch ook weer uit?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:10:20 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Oh, dan ga ik ook.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:10:20 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083334
Dit voelt als een 0-0 wedstrijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083336
:O :z
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')