Ja ik vond dit een beetje overdrevenquote:
@ikgeefenkelLiekequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van Lieke sturen, sorry.
Turkije is pas 05:00 op zaterdagquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026
00:00 Canada - Qatar (Groep B)
03:00 Mexico - Zuid Korea (Groep A)
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
Lekker maat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb er nog een bakje aardbeienijs bijgepakt
alle die sukkels in rijen alsof het de btw vrij dagen is bij de media marktquote:
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
EK2020 (lees: 21)
Met Kroatië 3-5 Spanje en Frankrijk 3-3 Zwitserland.
hoeveel prikkies heb jij laten prakken?quote:
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.quote:
Dat kan nu nog steeds?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.
Vijf jaar geleden is niet 10 jaar geleden. Op het EK2024 waren ze niet onaardig. Maar die herders hebben gewoon geen frivole speler voorinquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.
Kan evengoed maar dan voor enkel de tweede helft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.
20+5=26, checkquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden is niet 10 jaar geleden. Op het EK2024 waren ze niet onaardig. Maar die herders hebben gewoon geen frivole speler voorin.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kijk nu ook mee, met een bakje stracciatella ijs.
Moet er 6 uur uit idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pisces29 gaat haar wekker wel zetten.
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |