Vijf jaar geleden is niet 10 jaar geleden. Op het EK2024 waren ze niet onaardig. Maar die herders hebben gewoon geen frivole speler voorinquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.
Kan evengoed maar dan voor enkel de tweede helft.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.
20+5=26, checkquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden is niet 10 jaar geleden. Op het EK2024 waren ze niet onaardig. Maar die herders hebben gewoon geen frivole speler voorin.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Regilio_ het volgende:
Ik kijk nu ook mee, met een bakje stracciatella ijs.
Moet er 6 uur uit idd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pisces29 gaat haar wekker wel zetten.
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin inquote:
Doerak!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin in
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel kutter dan deze helft heb ik ze niet gezien. Poeh wat een bevalling
Ik zet deze vraag door naar liaison @DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
Alleen het laatste half uurquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Geen want Xhaka speelt alleen voor Zwitserlandquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen het laatste half uur
Ik viel in precies op het moment van de penalty
Je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Dan is het wel klaar met het voetbal ja. Vreselijk, wat een gepruts dit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |