Ik mis corona.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
EK2020 (lees: 21)
Met Kroatië 3-5 Spanje en Frankrijk 3-3 Zwitserland.
Ja ik vond dit een beetje overdrevenquote:
@ikgeefenkelLiekequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga geen foto van Lieke sturen, sorry.
Turkije is pas 05:00 op zaterdagquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:41 schreef Coco het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026
00:00 Canada - Qatar (Groep B)
03:00 Mexico - Zuid Korea (Groep A)
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
Lekker maat.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb er nog een bakje aardbeienijs bijgepakt
alle die sukkels in rijen alsof het de btw vrij dagen is bij de media marktquote:
Dat is 10 jaar geleden makker. Sindsdien is Zwitserland echt ellende.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
EK2020 (lees: 21)
Met Kroatië 3-5 Spanje en Frankrijk 3-3 Zwitserland.
hoeveel prikkies heb jij laten prakken?quote:
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.quote:
Dat kan nu nog steeds?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat hier voor morgenochtend om 6. Dank voor de correctie. Anders had ik m’n wekker gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |