abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:16 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin in
Doerak!
What can change the nature of a man?
pi_221083135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
20+5=26, check
:').
pi_221083139
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Coco het volgende:

[..]
Het was in 2021.
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:48 #64
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083141
Ik denk dat iedereen wel even de rust kan gebruiken.
What can change the nature of a man?
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:49:53 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221083142
Veel kutter dan deze helft heb ik ze niet gezien. Poeh wat een bevalling
pi_221083143
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
pi_221083147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel kutter dan deze helft heb ik ze niet gezien. Poeh wat een bevalling
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:50:50 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
Ik zet deze vraag door naar liaison @DombohetOlifantje1
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:50:50 #69
35723 crew  GGMM
pi_221083155
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?
Alleen het laatste half uur
Ik viel in precies op het moment van de penalty

Je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 21:51:34 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083160
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
What can change the nature of a man?
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:23 #71
35723 crew  GGMM
pi_221083166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Geen want Xhaka speelt alleen voor Zwitserland
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:

[..]
Alleen het laatste half uur
Ik viel in precies op het moment van de penalty

Je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:31 #73
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221083171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Dan is het wel klaar met het voetbal ja. Vreselijk, wat een gepruts dit.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 21:52:54 #74
35723 crew  GGMM
pi_221083178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.
Je bent een goed mens
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.

Mijn liaison taak afgevinkt @Coco
pi_221083198
Ik ga nu even aardbeien plukken.
pi_221083199
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Noorwegen, maar Haaland kan nog wel even mee!
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:56:30 #78
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083220
quote:
5s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Klopt, m'n avondeten was niet genoeg dus voor deze keer een flink toetje.

Huh. Nvm.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221083223
Saaie wedstrijden zeg.
Noot noot.
  donderdag 18 juni 2026 @ 21:56:57 #80
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221083226
Hoe Jan Herzegovina uitspreekt :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221083230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.

Mijn liaison taak afgevinkt @:Coco
Lief mens ben je.
pi_221083237
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:00:18 #83
35723 crew  GGMM
pi_221083253
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:00:41 #84
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
FTFY.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:18 #85
284411 crew  heywoodu
pi_221083271
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:24 #86
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
Nainggolan zit morgen in de slimste mens ter wereld (uitgezonden op NPO3).

Dat wordt vast vermakelijke tv :).

Al kan niemand überhaupt tippen aan Pete Philly.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:48 #87
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083275
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
En dat moet bondscoach worden.
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:51 #88
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221083276
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:03:51 #89
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083277
quote:
9s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Die moet de politiek in.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:04:43 #90
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221083283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt _O-
Ja leuk, dat waren we even vergeten.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')