Doerak!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga toch thee zetten heb ik gewoon zin in
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel kutter dan deze helft heb ik ze niet gezien. Poeh wat een bevalling
Ik zet deze vraag door naar liaison @DombohetOlifantje1quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
Alleen het laatste half uurquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt de 18:00 wedstrijd gezien?
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Geen want Xhaka speelt alleen voor Zwitserlandquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen het laatste half uur
Ik viel in precies op het moment van de penalty
Je vroeg het niet aan mij dat weet ik
Dan is het wel klaar met het voetbal ja. Vreselijk, wat een gepruts dit.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwitserland heeft een probleem als Xhaka is uitgevoetbald.
Je bent een goed mensquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met de juiste voorspelling.
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk om voor lul te staan. Hoe gaan we dit oplossen?
Noorwegen, maar Haaland kan nog wel even mee!quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke landen gaan tegen een soortgelijk probleem aanlopen?
Klopt, m'n avondeten was niet genoeg dus voor deze keer een flink toetje.quote:
Lief mens ben je.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We maken allemaal fouten. Deze moet je vaak gewoon incasseren en de hoon van de gewiekste hyena’s over je heen laten komen. Van daar uit moet je gewoon lekker verder gaan alsof er niks gebeurd is.
Mijn liaison taak afgevinkt @:Coco
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
FTFY.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:
Waren er voor het toernooi daadwerkelijk mensen die Zwitserland als "dark Horse" zagen? De NOS zegt zoveel rare dingen dit toernooi.
Nainggolan zit morgen in de slimste mens ter wereld (uitgezonden op NPO3).quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in loondienst werkt dan is dit niks voor jou, maar ik kan je van harte de Belg aanraden.
En dat moet bondscoach worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Die moet de politiek in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:
Erik ten Hag wordt gevraagd wat hij van de extra reclamepauze vindt, zijn antwoord komt neer op "ja er zijn twee extra pauzes".
Ja leuk, dat waren we even vergeten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leuk weetje tussendoor: De leider in het flexvoetbal pool klassement van FOK! heeft alle uitslagen 1-1 gegokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |