De out of touch is real zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
#werkenbijdenosquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Whaha Sjoerd doet het lijken alsof de NOS die extra commercial breaks inzet als een soort barmhartigheid om de kosten voor de belastingbetaler voor de rechten van het WK wat terug te verdienen.
Je klinkt verrast?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Oh, dan ga ik ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga pitten, is het toch het zien niet waard
Je hebt gelijk. Iets nuttigen is onzinnig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je schijt het toch ook weer uit?
Kom lekker naar de Belg.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef GertKuyt het volgende:
We gaan meteen even wat drinkenFRANK WIELAARD ROT OP
Groot gelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kom lekker naar de Belg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |