Ik heb 2-1, dus dit is beter voor mij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
Welterusten!quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.
Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
De mijne is al een week naar de klotenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.
Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We schijnen op Manzambi te moeten letten.
Hier zat ik dan weer wel goed. Dank OMNIGODquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie
[poll=10031]
[..]
En dat als mod van dit subforumquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit moet @:capuchon_jongen nu allemaal missen!
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.
Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Je hebt niet gelogenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Murat Yakin ziet eruit al een gladjakker en notoire vreemdganger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |