abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221083639
BAM
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:40 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221083640
Nanananananana
pi_221083641
Heerlijk afgemaakt wel _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221083643
En dit moet @capuchon_jongen nu allemaal missen!
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:45 #205
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083644
Ach Bosnië.
Ach Herzegovina.
pi_221083645
Kutkeeper
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:33:56 #207
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083648
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
Ik heb 2-1, dus dit is beter voor mij.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083652
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Welterusten!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083653
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef RipCity het volgende:

[..]
Canada
Dank, 00:00 dus. Ik blijf kijken.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:34:17 #210
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083654
Jaaaaa
pi_221083655
high 5 fail :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083660
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
De mijne is al een week naar de kloten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juni 2026 @ 22:34:30 #213
842 Zorro
Z
pi_221083662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
_O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221083664
Echte Zwitsert
U MAD?
pi_221083670
@Coco

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]

We schijnen op Manzambi te moeten letten.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:34:56 #216
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083671
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie

[poll=10031]
[..]

Hier zat ik dan weer wel goed. Dank OMNIGOD _O_
pi_221083672
Ik vind alles best zolang dit maar GEEN 1-1 wordt.
pi_221083673
Dit niveau is wel echt erbarmelijk slecht zeg
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221083676
Bosnie gaat natuurlijk niet meer scoren..

(manifesteren...)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221083677
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit moet @:capuchon_jongen nu allemaal missen!
En dat als mod van dit subforum :') desinteresse
U MAD?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:11 #221
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221083678
Wat een verschrikkelijke wedstrijd is dit.
Kunnen ze beiden naar huis?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_221083680
Snelle planga
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:18 #223
35723 crew  GGMM
pi_221083681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.

Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Slaap lekker maat
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Murat Yakin ziet eruit al een gladjakker en notoire vreemdganger.
Je hebt niet gelogen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:35:31 #225
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221083687
hoi een goal. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')