Ik heb 2-1, dus dit is beter voor mij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
Welterusten!quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.
Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
De mijne is al een week naar de klotenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Walgelijk. Weer mijn poule naar de kloten.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.
Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We schijnen op Manzambi te moeten letten.
Hier zat ik dan weer wel goed. Dank OMNIGODquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie
[poll=10031]
[..]
En dat als mod van dit subforumquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dit moet @:capuchon_jongen nu allemaal missen!
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd mag ook wel een Sopranosje doen als in dat het een zwart scherm heeft en plots afgelopen is.
Ik ga naar bed vrienden, slaap lekker
Je hebt niet gelogenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Murat Yakin ziet eruit al een gladjakker en notoire vreemdganger.
Bosnie kopt straks in de 83e minuut uit een spelhervatting de 1-1 binnenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind alles best zolang dit maar GEEN 1-1 wordt.
Waar?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
2-1 hier, maar dat gaat sowieso niet meer gebeurenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
Zowel werk als FOKquote:
top heeft gewerktquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie
[poll=10031]
[..]
Ik zie het met m’n ogen.quote:
Dan ga je MIJ inhalen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel werk als FOK
Dus ik maak een DUBBELE KLAPPER als dit zo blijft
Klopt. Geboren en getogen.quote:
Laten we eerst maar eens afwachten of het zo blijft (het wel blijft wel een voorspelling van mij)quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga je MIJ inhalen.
Dit is allemaal de schuld van Coco.
Wel welquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten of het zo blijft (het wel blijft wel een voorspelling van mij)
Het is warm laat me met rustquote:
Lekker voor je.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga je MIJ inhalen.
Dit is allemaal de schuld van Coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |