Bosnie kopt straks in de 83e minuut uit een spelhervatting de 1-1 binnenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind alles best zolang dit maar GEEN 1-1 wordt.
Waar?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
2-1 hier, maar dat gaat sowieso niet meer gebeurenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik wil jullie nog even meegeven dat ik 1-0 had voorspeld
Zowel werk als FOKquote:
top heeft gewerktquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:23 schreef OmniRocket het volgende:
Tijd voor een @:kriegel actie
[poll=10031]
[..]
Ik zie het met m’n ogen.quote:
Dan ga je MIJ inhalen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel werk als FOK
Dus ik maak een DUBBELE KLAPPER als dit zo blijft
Klopt. Geboren en getogen.quote:
Laten we eerst maar eens afwachten of het zo blijft (het wel blijft wel een voorspelling van mij)quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga je MIJ inhalen.
Dit is allemaal de schuld van Coco.
Wel welquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens afwachten of het zo blijft (het wel blijft wel een voorspelling van mij)
Het is warm laat me met rustquote:
Lekker voor je.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ga je MIJ inhalen.
Dit is allemaal de schuld van Coco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |