Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheelquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00
Hier nog prima te doen. Over 2 dagen wel voorbij. Tenzij meer bewolking.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen.
Van de rechter?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heerlijk!
In het openbaar mag ik niet zingen.
Leuk, veel plezier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheel
Sorryquote:
00:00 of 03:00?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Dat wordt zweten zeg. Veel plezier alsnog!!quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheel
Ik probeer het. Kan niets garanderen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Incasseren, negeren en doorgaan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |