Mag hopen geen want nauwelijks een echt mooie te bekennenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Niet zoveel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Valt bij deze wel mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
3quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Wil je gewoon wedstrijden in de nacht zeggen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Uhh... ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Technisch is dat een nieuwe dagquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Die is wel lekker in de autoquote:
The Wirequote:
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Heerlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Je kan je melden bij het huisfeestje van KingRoland. K-pop music en Korean Fried Chicken vooraf.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00
ArnoGODquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |