abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221083532
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Mag hopen geen want nauwelijks een echt mooie te bekennen
pi_221083533
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Niet zoveel.

Ook mooie vrouwen vinden voetbal leuk.
pi_221083534
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Valt bij deze wel mee.

Zo’n 30+ met Alo pet een paar dagen geleden daarentegen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083538
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221083542
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
3
pi_221083544
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Wil je gewoon wedstrijden in de nacht zeggen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator donderdag 18 juni 2026 @ 22:28:43 #157
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221083548
Ik stel voor dat er niemand uit deze poule doorgaat.
pi_221083549
DONTTT STOPP BELIEVINNGG
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:28:55 #159
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083550
quote:
99s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Uhh... ja.
pi_221083551
Hydratatie allen!
pi_221083552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Technisch is dat een nieuwe dag :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221083555
Toch niet.
pi_221083557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DONTTT STOPP BELIEVINNGG
Die is wel lekker in de auto
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221083563
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:15 #165
35723 crew  GGMM
pi_221083566
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
DONTTT STOPP BELIEVINNGG
The Wire _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221083569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die is wel lekker in de auto
Zing jij luid mee in de auto?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:30 #167
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221083570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221083573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die is wel lekker in de auto
Je bent zelf lekker in de auto
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:32 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221083575
Dit zou wel weer eens een 1-1 kunnen worden.
pi_221083576
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Nee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:30:56 #171
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221083582
Sopranosgenot
pi_221083584
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Heerlijk!

In het openbaar mag ik niet zingen.
pi_221083585
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00 _O-
Je kan je melden bij het huisfeestje van KingRoland. K-pop music en Korean Fried Chicken vooraf.

Zorg jij voor de Tacos?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:31:24 #174
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221083588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef GGMM het volgende:

[..]
The Wire _O_
... Soprano's toch :?
  donderdag 18 juni 2026 @ 22:31:33 #175
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221083591
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
ArnoGOD

Witte ChineesGENOT
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')