Mag hopen geen want nauwelijks een echt mooie te bekennenquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Niet zoveel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Valt bij deze wel mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
3quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Wil je gewoon wedstrijden in de nacht zeggen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Uhh... ja.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel van de in beeld gebrachte "chicks" zijn door de organisatie voorzien van kaarten en reiskosten?
Technisch is dat een nieuwe dagquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Die is wel lekker in de autoquote:
The Wirequote:
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Heerlijk!quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zing jij luid mee in de auto?
Je kan je melden bij het huisfeestje van KingRoland. K-pop music en Korean Fried Chicken vooraf.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00
ArnoGODquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:28 schreef RipCity het volgende:
Straks krijgen we ook nog Arno Vermeulen tijdens de night shift. De ellende stopt niet vandaag.
Ik ga morgenvroeg naar Pinkpop, dus die pot wordt 'm sowieso niet, misschien dat ik Canada nog wel meepak in zijn geheelquote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wil Hwang nog wel zien ballen, maar 03:00
Hier nog prima te doen. Over 2 dagen wel voorbij. Tenzij meer bewolking.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch veel te benauwd om te gaan slapen.
Van de rechter?quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:31 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heerlijk!
In het openbaar mag ik niet zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |