Wij nu ook, dat wordt op de bank slapen want ik durf het dak van de bus niet open te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar ben ik vorig jaar nog uit mijvel gewaaidValkbij John O Groats
Was onderweg naar padelcentrum 🤷♂️quote:
Is dat de prijs? Òf té veel, omdat er minder aard wordt gegeten?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:00 schreef derLudolf het volgende:
Twee winkels bezocht, alleen maar aardappels uit Spanje, Egypte en Israël. Ondertussen kunnen telers uit Duitsland en Nederland lastig hun oogst kwijt
Is het goed gegaan? Hoe lang blijven jullie weg? Voor mijn idee ben je al weken op stap.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij nu ook, dat wordt op de bank slapen want ik durf het dak van de bus niet open te doen
De aardappelprijs was al niet geweldig en door een akkefietje in het midden oosten nam importeur nummer 3 van de wereld (Saoedi Arabië) ineens een stuk minder af. Als de prijs van chemie, kunstmest en brandstof dan gelijk bleef qua kosten was het iets minder erg maar op het moment dat oogst 2026 de grond in ging was brandstof op het duurste.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat de prijs? Òf té veel, omdat er minder aard wordt gegeten?
Nog even over je geplande keukenkastjes met spoelbak…
Hou je rekening met de niet geïsoleerde buitenmuur en de waterleiding?
quote:
Ook duidelijk-er!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duidelijk.
Waterleiding zit niet in de buitenmuur
[ afbeelding ]
Bovendien is die muur wel geïsoleerd. Ook zonder isolatie valt het misschien wel mee. Spouw van Duits jaren 60 huis is dikker als die van een Nederlandse (9-10cm) en ook de binnenmuren waarin de leidingen liggen zijn dikker.
Het zal je gebeuren 😉quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Die hond 😂
Wat een zorgen toch @:sigme
Vannacht gedroomd over de transportmand thuis openen, er kwam geen kat uit maar een aap en geen lieve rustige aap maar een die het hele huis vernielde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De platen van Jetses ken ik wel (heeft een band met de familie) maar of ze in de klas hingen weet ik niet meer.
@:annex we gaan hier om 15.45 weg, de transporteur omt tussen 17-17.25 aan op locatie. Voor ons zijn maar 2 beestjes dus de formaliteiten zullen snel klaar zijn denk ik. Met een beetje mazzel ben ik zijn wij om 18.30 thuis
Betekent dat het weer wat beter met je gaat….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, alweer n tripje naar de kapper achter de rug en de eerste was hangt ook alweer. Man en ik gaan elke 7 weken samen naar de kapper op de vroege zaterdagochtendlekker burgerlijk maar werkt wel goed als stok achter de deur anders laat ik m'n haar verslonzen
Spannend kaatje voor je nieuwe huisgenootje! Heb wel n beetje meegelezen lately.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:02 schreef AnneX het volgende:
Nog eentje dan.
Hadden jullie vroegûh op school de platen van Jetses in de klas hangen?Zeker geinspireerd op! Ik kan ze me wel vaagjes herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SpannOndquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De platen van Jetses ken ik wel (heeft een band met de familie) maar of ze in de klas hingen weet ik niet meer.
@:annex we gaan hier om 15.45 weg, de transporteur omt tussen 17-17.25 aan op locatie. Voor ons zijn maar 2 beestjes dus de formaliteiten zullen snel klaar zijn denk ik. Met een beetje mazzel ben ik om 18.30 thuis
Ik likede voor het broze contact. Iets 'doen' is ook minder face to face ook.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 07:11 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vandaag bij moeders langs; ze heeft 's ochtends de meeste energie dus we hebben nu een principe-afspraak voor zaterdagen, en dat ik dan ook daadwerkelijk wat *doe*. Dat is meestal zoiets als een paar plantjes in de grond zetten en her of der wat gras knippen ofzo. Voor haar is dat allemaal lastig, voor mij is het een kwartiertje werk.
Nu contact met moeders weer wat hersteld is (met mij, met zusje is het nog helemaal fout) is er prompt ander gedoe in de familie. Met die dementerende tante. Pffffffffffff. Moeilijk.
Het is een zus van moeder en ze zijn niet goed met elkaar. Een paar jaar geleden hadden ze weer wat contact, zelfs wat bezoekjes over en weer. Maar toen vroeg tante mij als executeur testamentair en dat joeg toen mijn moeder maandenlang in een totale flippartij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik likede voor het broze contact. Iets 'doen' is ook minder face to face ook.
Tante is een ander verhaal... hoe is moeder met haar zus? (of is het van vaders kant?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat een horror. Kuur 4 van 46u allemachtig.quote:
Ja met dak dicht gaat het prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het goed gegaan? Hoe lang blijven jullie weg? Voor mijn idee ben je al weken op stap.
Bevalt de bus?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een zus van moeder en ze zijn niet goed met elkaar. Een paar jaar geleden hadden ze weer wat contact, zelfs wat bezoekjes over en weer. Maar toen vroeg tante mij als executeur testamentair en dat joeg toen mijn moeder maandenlang in een totale flippartij.
De tante in kwestie heeft wel contact met mijn vader. Nadat vaderlief mijn moeder verliet heeft hij een tijd bij tante in huis gewoond. Ik betwijfel of dat de zusterlijke band goed heeft gedaanVeel jaloezieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder was met haar zus ook niet echt heel close. Tante zat ook in een nét ff wat ander milieu dan wij, mama zei altijd dat Tante C 'op stand' woonde en niet hoefde te werken, met zo'n ondertoontje... ergens ook wel jaloezie denk ik.. soms hadden ze de grootste pret, tot plezier en vreugde van ons, hun kinderen, nichtjes, wij die elkaar alle 5 erg graag mogen/mochten, er zijn er alweer 2 dood. En zij zelf ook al weer lang.
Overigens was er nog een zusje, Tante A, maar die was al in hun jongere jaren ergens rond hun 30e overleden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 13-06-2026 12:53:33 ]
Dit vind ik verwarrend.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:15 schreef vlindertje89 het volgende:
voor onze eigen fandag bij hockey morgen.
Ja stukken beterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Betekent dat het weer wat beter met je gaat….
Wat fijn MeMo, ook nog happy met man en in het Friese?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja stukken beterover twee weken volledig beter melden
Ik ben dus niet de enige die wat raar opkijkt van een fandag voor een recreanten team bij een amateurverenigingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik verwarrend.
Hockey jij in een team met fans?
Goed zo MM. Succes alvast met de start dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja stukken beterover twee weken volledig beter melden
Ah, een late lunchquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor vanavond 8 uur tafel geboekt. Alle problemen voorbij. Goedemorgen
absoluutquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn MeMo, ook nog happy met man en in het Friese?
Die start is al geweest haha maar zit nu op 3x8, en moet naar de 4x8quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:38 schreef AnneX het volgende:
@:borisz![]()
![]()
[..]
Goed zo MM. Succes alvast met de start dan.
Fijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
Fan van het heren team.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik verwarrend.
Hockey jij in een team met fans?
Wat fijn om te horenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Actieve verkoop door mensen die een frietje hebben gekocht naar je bierstand te lokken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Het festival duurt nog 2 uur. En we staan niet echt op een fijne plekWe staan bij de frietkraam dus steeds 3 rijen dik voor onze stand met alleen etende mensen en niemand die bier drinkt. Verder staan we ook niet bij andere brouwers dus het is ook niet zo gezellig als normaal
![]()
Achja dit soort dingen horen er ook bij.
Daar zijn wij helaas de types niet voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Actieve verkoop door mensen die een frietje hebben gekocht naar je bierstand te lokken?
Denk je dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht gisteren twee mango's, maar vergat even dat ik morgen een veggiebox met 6-9 mango's ophaal
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
Dat is wat er vorige keer op de site stond. Eerste keer had ik er 12 en tweede keer 9. Ik zie dat ze tegenwoordig 7-11 stuks op de site hebben staanquote:
Haha, dat was ik vorige weekquote:
Dat bijten deed Xena ook af en toe als ik téveel of té lang aaide. Ineens irriteerde haar dat dan of zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze is wel op straat gevonden maar door een baasje die haar niet meer wilde. Sinds maart vorig jaar in het asiel gezeten.
Ze drentelt nu door het huis, miauwt veel en hard (elin en nika miauwden nauwelijks). Ben wel al twee keer gebeten(buurvrouw heeft ontsmettende spullen gebracht en die kreeg ook meteen kopjes). Ze springt op schoot en blijft zitten, ik moet dus wennen dat ik haar nier aan een stuk door aai. Ze rook net mijn pizza en vond dat dat ook voor haar was. Ze eet af en toe een paar brokjes (kalmerende brokjes gekocht) en heeft uit de fontein gedronken. Kattenbak is volgens mij nog niet gebruikt.
Ik laat haar gewoon haar gang gaan. Wel tegen haar praten maar niet achterna lopen.
En ik snap het ook. Haar hele wereld is raar. 1,5 jaar in ruimtes met andere katten, sinds gisterenochtend in een transportmandje (van ca 10 uur tot vanmiddag 17 uur) hier in een vreemd huis met iemand die hele andere klanken maakt ander eten, een water fontein. Ga er maar aanstaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat bijten deed Xena ook af en toe als ik téveel of té lang aaide. Ineens irriteerde haar dat dan of zo.
Ach de organisatie was wel echt super dus uiteindelijk nu toch wel met een goed gevoel naar huisquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer van de locatie @:Sarabi!
Wat doet ze het goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit zichzelf erin gaan liggen, nu is er een grote wasbeurt bezig
Zou zo boeken daarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen zit jij ook in de meest recente Yputube video van Kara en Nate ?
Alert maar ze heeft eindelijk rust bij jouquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit zichzelf erin gaan liggen, nu is er een grote wasbeurt bezig
Ja, het is spannend, maar ze kroop net weer op schoot, wil dan een kroel over haar kop en draait zich om en slaapt. Maar ik had én dorst én moest plassen dus haar onderbreken in haar slaapje. En ze ziet er heel frêle uit maar er zit verdraaid veel kracht in dat lijfje . Hopelijk gaat ze vannacht rustig slapen en niet hard miauwenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Alert maar ze heeft eindelijk rust bij jou![]()
Hoe voel jij je? Lijkt me best spannend.
Wiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen zit jij ook in de meest recente Yputube video van Kara en Nate ?
"We zijn skeer dus gaan we na het een na duurste hotel" zorgt natuurlijk voor minder kliks.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
WieIk hou me niet zo bezig met youtube travellers/influencers eerlijk gezegd. Zal straks eens zoeken, maar geloof niet dat ik mezelf zal tegenkomen, ik weet in ieder geval van niets
Edit: Oef, veel te veel video?s, ga ik echt niet allemaal bekijken. Zag iets over het duurste all-inclusive hotel van Zuid Amerika (Awasi in Mendoza), maar dat is niet het duurste weet ik al. Torres del Paine gaat daar nog makkelijk overheen.
Lenzen blijven een persoonlijk iets. Aangezien ik nog een oude camera heb en geen stabilisatie is voor mij persoonlijk een zo laag mogelijk F getal een must.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Kaatje1! Hou je de bijtplekken ook in de gaten? Hopelijk leert Teuntje snel dat ze zoveel knuffels kan krijgen als ze wil bij jou en dat het dus niet nodig is om ze te eisen midden in de nacht!
Klinkt als een goede dag @:borisz!
Ik ben aan het bedenken welke lenzen ik mee neem naar de hockey straks. Heb bedacht dat ik wat foto's wil proberen te maken ter afleiding. Merkte gisteravond dat ik er toch wel beetje sip over was. Het is elke zondag kut dat ik niet mee kan doen, maar als dan ook nog iedereens ouders komen kijken én het is laatste wedstrijd van een aantal teamgenoten die stoppen en waar ik juist heel lekker mee kon samen spelen en die ik graag mag enzo, dan is het toch even extra confronterend dat ik nog steeds langs de lijn sta. Ik neem in elk geval mn nieuwe 100-400 en mn standaard 50-250z lens mee, twijfel vooral of ik de 80-200 2.8 ook meeneem. Indien niet heb ik een stuk kleinere tas nodig
en ik heb net even buiten getest met 1/1000 sluiter en f6.3 en iso blijft dan rond 1600 dus dat is behoorlijk acceptabel, dus ik denk dat ik hem thuis laat. Tenzij @:derLudolf of @:z80 zeer aanraadt m toch mee te nemen
Ik vind dit toch zo tofquote:Op zondag 14 juni 2026 10:07 schreef Tuindier het volgende:
Hier zijn de weekboodschappen alweer binnen. Ik maak het weekmenu nu met Claude, op basis van de voorraadkast en daardoor is een enkel ritje lidl voor vooral veel groente en fruit vaak voldoende.
Canon 100-400 heeft stabilisatie in de Lens. Heeft de naam de beste telezoom te zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 09:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Lenzen blijven een persoonlijk iets. Aangezien ik nog een oude camera heb en geen stabilisatie is voor mij persoonlijk een zo laag mogelijk F getal een must.
Iso 1600 hoef ik niet te proberen met de 50D. Veel te veel ruis. Om deze body te vervangen voor een nieuwe vind ik ook weer zonde van het geld. Ik maak te weinig foto's hiermee.
ps
voor bewegende objecten fotograferen op afstand is een niet al te snelle sluitertijd met een lagere iso ook fijn. Heb je wat meer scherpte diepte. En niet een focuspunt op een plek waar je dit eigenlijk niet zou willen.
Ja en?quote:Op zondag 14 juni 2026 10:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Canon 100-400 heeft stabilisatie in de Lens
Goeie plannen! Ik ga nog 'hard'lopen en quiche maken, en verder niks op de planning (en zeker geen whataboutismes toelichten).quote:Op zondag 14 juni 2026 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren hebben we alleen maar gewinkeldEerst een rondje lokale boodschappen, dat was prima. Maar daarna wilde J winkelen. We zijn goed geslaagd, dat wel.
Gelukkig is zijn plan om vandaag naar Ikea te gaan uitgesteld naar donderdag.
Wel op de planning vandaag: nieuwe kleren wassen, nieuwe grasmaaier ingebruiknemen, broden bakken, dingen in de tuin, gootsteen ontstoppen, spareribs maken, algemeen huishouden en de krabpaal repareren.
quote:Op zondag 14 juni 2026 10:29 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Goeie plannen! Ik ga nog 'hard'lopen en quiche maken, en verder niks op de planning (en zeker geen whataboutismes toelichten).
Maar een niet al te snelle sluitertijd zorgt er toch juist voor dat het dan snel onscherp wordt? Juist in de actiemomenten is er vaak best wat beweging namelijk (ik zit er max een meter of 50 vandaan). Of begrijp ik het dan niet goed?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Lenzen blijven een persoonlijk iets. Aangezien ik nog een oude camera heb en geen stabilisatie is voor mij persoonlijk een zo laag mogelijk F getal een must.
Iso 1600 hoef ik niet te proberen met de 50D. Veel te veel ruis. Om deze body te vervangen voor een nieuwe vind ik ook weer zonde van het geld. Ik maak te weinig foto's hiermee.
ps
voor bewegende objecten fotograferen op afstand is een niet al te snelle sluitertijd met een lagere iso ook fijn. Heb je wat meer scherpte diepte. En niet een focuspunt op een plek waar je dit eigenlijk niet zou willen.
APS-C inderdaad. De 2.8 heeft redelijk snelle autofocus, de 100-400 (sigma) ook van wat ik in de reviews lees. 50-250 is inderdaad de kitlens, maar de z-kitlens vind ik wel van beduidend beter niveau dan de kitlenzen op de spiegelreflexen van Nikon. Ik neem die vooral mee voor als ik lamme arm krijg van de 100-400, want de 50-250 is echt enorm handzaam dingetje. Dus dat is ook het gewicht/ruimte in de tas niet.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:11 schreef derLudolf het volgende:
Naast lichtsterkte is snelle autofocus wel handig bij sport. Ik zit eigenlijk te weinig in modern glas en sowieso in Nikon om te weten of de 100-400 dat heeft. Een 80-200 2.8 sowieso wel.
Heb je een APS-C of volformaat sensor? Hockeyveld is iets kleiner als een voetbalveld toch? Met een 70-200 op APS-C heb ik wel es wat voetbalfoto's kunnen maken.
50-250 klinkt iets teveel als kitlens, die zou ik thuislaten.
Ah, okay, ik dacht dat je op zoek was.quote:Op zondag 14 juni 2026 10:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Ja en?
Ik heb glas waar dit niet in zit. En de door jou voorgestelde lens is een F4.5. OS gaat er niet meer licht in laten. Alleen langzamere sluitertijd toelaten bij de zelfde hoeveelheid licht.
Ik heb oud glas. En niet de L lijn. Wel F2.8.
Hoe waren de schapen er onder, al die straaljagers?quote:Op zondag 14 juni 2026 11:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig
Vroeg mij vanmorgen toen we langs de klippen liepen af, waarom de Franse luchtmacht zo actief was, en zag marine schepen aan de kim.
Britten met de Fransen die een Schaduwvloot olietanker te pakken namen,.
https://www.theguardian.c(...)ssel-english-channel
Haar innerlijke rust heeft nog veel tijd nodig denk ik. Beterschap jij!quote:Op zondag 14 juni 2026 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Onrustig nachtje, ik was niet lekker en Teuntje is nogal demanding. Ze heeft een paar uur op het voeteneind geslapen en toen ik op mijn zij lag vond ze het holletje ook erg fijn en ze geeft stevige kopjes en draait zich bijna in je als een schroefboor. Snoepjes wil ze nier aandacht des te meer
Druk Druk Drukquote:Op zondag 14 juni 2026 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren hebben we alleen maar gewinkeldEerst een rondje lokale boodschappen, dat was prima. Maar daarna wilde J winkelen voor zijn kleren. We zijn goed geslaagd, dat wel. En alles niet Amerikaans dus dat is ook fijn.
Gelukkig is zijn plan om vandaag naar Ikea te gaan uitgesteld naar donderdag.
Wel op de planning vandaag: nieuwe kleren wassen, nieuwe grasmaaier ingebruiknemen, broden bakken, dingen in de tuin, gootsteen ontstoppen, spareribs maken, algemeen huishouden en de krabpaal repareren.
Tis idd sippend k*t dat je niet mee kan spelenquote:Op zondag 14 juni 2026 09:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Kaatje1! Hou je de bijtplekken ook in de gaten? Hopelijk leert Teuntje snel dat ze zoveel knuffels kan krijgen als ze wil bij jou en dat het dus niet nodig is om ze te eisen midden in de nacht!
Klinkt als een goede dag @:borisz!
Ik ben aan het bedenken welke lenzen ik mee neem naar de hockey straks. Heb bedacht dat ik wat foto's wil proberen te maken ter afleiding. Merkte gisteravond dat ik er toch wel beetje sip over was. Het is elke zondag kut dat ik niet mee kan doen, maar als dan ook nog iedereens ouders komen kijken én het is laatste wedstrijd van een aantal teamgenoten die stoppen en waar ik juist heel lekker mee kon samen spelen en die ik graag mag enzo, dan is het toch even extra confronterend dat ik nog steeds langs de lijn sta. Ik neem in elk geval mn nieuwe 100-400 en mn standaard 50-250z lens mee, twijfel vooral of ik de 80-200 2.8 ook meeneem. Indien niet heb ik een stuk kleinere tas nodig
en ik heb net even buiten getest met 1/1000 sluiter en f6.3 en iso blijft dan rond 1600 dus dat is behoorlijk acceptabel, dus ik denk dat ik hem thuis laat. Tenzij @:derLudolf of @:z80 zeer aanraadt m toch mee te nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |