Ach de organisatie was wel echt super dus uiteindelijk nu toch wel met een goed gevoel naar huisquote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat jammer van de locatie @:Sarabi!
Wat doet ze het goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit zichzelf erin gaan liggen, nu is er een grote wasbeurt bezig
Zou zo boeken daarquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen zit jij ook in de meest recente Yputube video van Kara en Nate ?
Alert maar ze heeft eindelijk rust bij jouquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit zichzelf erin gaan liggen, nu is er een grote wasbeurt bezig
Ja, het is spannend, maar ze kroop net weer op schoot, wil dan een kroel over haar kop en draait zich om en slaapt. Maar ik had én dorst én moest plassen dus haar onderbreken in haar slaapje. En ze ziet er heel frêle uit maar er zit verdraaid veel kracht in dat lijfje . Hopelijk gaat ze vannacht rustig slapen en niet hard miauwenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Alert maar ze heeft eindelijk rust bij jou![]()
Hoe voel jij je? Lijkt me best spannend.
Wiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:06 schreef fietsie het volgende:
@:flipsen zit jij ook in de meest recente Yputube video van Kara en Nate ?
"We zijn skeer dus gaan we na het een na duurste hotel" zorgt natuurlijk voor minder kliks.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
WieIk hou me niet zo bezig met youtube travellers/influencers eerlijk gezegd. Zal straks eens zoeken, maar geloof niet dat ik mezelf zal tegenkomen, ik weet in ieder geval van niets
Edit: Oef, veel te veel video?s, ga ik echt niet allemaal bekijken. Zag iets over het duurste all-inclusive hotel van Zuid Amerika (Awasi in Mendoza), maar dat is niet het duurste weet ik al. Torres del Paine gaat daar nog makkelijk overheen.
Lenzen blijven een persoonlijk iets. Aangezien ik nog een oude camera heb en geen stabilisatie is voor mij persoonlijk een zo laag mogelijk F getal een must.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Kaatje1! Hou je de bijtplekken ook in de gaten? Hopelijk leert Teuntje snel dat ze zoveel knuffels kan krijgen als ze wil bij jou en dat het dus niet nodig is om ze te eisen midden in de nacht!
Klinkt als een goede dag @:borisz!
Ik ben aan het bedenken welke lenzen ik mee neem naar de hockey straks. Heb bedacht dat ik wat foto's wil proberen te maken ter afleiding. Merkte gisteravond dat ik er toch wel beetje sip over was. Het is elke zondag kut dat ik niet mee kan doen, maar als dan ook nog iedereens ouders komen kijken én het is laatste wedstrijd van een aantal teamgenoten die stoppen en waar ik juist heel lekker mee kon samen spelen en die ik graag mag enzo, dan is het toch even extra confronterend dat ik nog steeds langs de lijn sta. Ik neem in elk geval mn nieuwe 100-400 en mn standaard 50-250z lens mee, twijfel vooral of ik de 80-200 2.8 ook meeneem. Indien niet heb ik een stuk kleinere tas nodig
en ik heb net even buiten getest met 1/1000 sluiter en f6.3 en iso blijft dan rond 1600 dus dat is behoorlijk acceptabel, dus ik denk dat ik hem thuis laat. Tenzij @:derLudolf of @:z80 zeer aanraadt m toch mee te nemen
Ik vind dit toch zo tofquote:Op zondag 14 juni 2026 10:07 schreef Tuindier het volgende:
Hier zijn de weekboodschappen alweer binnen. Ik maak het weekmenu nu met Claude, op basis van de voorraadkast en daardoor is een enkel ritje lidl voor vooral veel groente en fruit vaak voldoende.
Canon 100-400 heeft stabilisatie in de Lens. Heeft de naam de beste telezoom te zijnquote:Op zondag 14 juni 2026 09:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Lenzen blijven een persoonlijk iets. Aangezien ik nog een oude camera heb en geen stabilisatie is voor mij persoonlijk een zo laag mogelijk F getal een must.
Iso 1600 hoef ik niet te proberen met de 50D. Veel te veel ruis. Om deze body te vervangen voor een nieuwe vind ik ook weer zonde van het geld. Ik maak te weinig foto's hiermee.
ps
voor bewegende objecten fotograferen op afstand is een niet al te snelle sluitertijd met een lagere iso ook fijn. Heb je wat meer scherpte diepte. En niet een focuspunt op een plek waar je dit eigenlijk niet zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |