Wij nu ook, dat wordt op de bank slapen want ik durf het dak van de bus niet open te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar ben ik vorig jaar nog uit mijvel gewaaidValkbij John O Groats
Was onderweg naar padelcentrum 🤷♂️quote:
Is dat de prijs? Òf té veel, omdat er minder aard wordt gegeten?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:00 schreef derLudolf het volgende:
Twee winkels bezocht, alleen maar aardappels uit Spanje, Egypte en Israël. Ondertussen kunnen telers uit Duitsland en Nederland lastig hun oogst kwijt
Is het goed gegaan? Hoe lang blijven jullie weg? Voor mijn idee ben je al weken op stap.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 23:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij nu ook, dat wordt op de bank slapen want ik durf het dak van de bus niet open te doen
De aardappelprijs was al niet geweldig en door een akkefietje in het midden oosten nam importeur nummer 3 van de wereld (Saoedi Arabië) ineens een stuk minder af. Als de prijs van chemie, kunstmest en brandstof dan gelijk bleef qua kosten was het iets minder erg maar op het moment dat oogst 2026 de grond in ging was brandstof op het duurste.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat de prijs? Òf té veel, omdat er minder aard wordt gegeten?
Nog even over je geplande keukenkastjes met spoelbak…
Hou je rekening met de niet geïsoleerde buitenmuur en de waterleiding?
quote:
Ook duidelijk-er!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Duidelijk.
Waterleiding zit niet in de buitenmuur
[ afbeelding ]
Bovendien is die muur wel geïsoleerd. Ook zonder isolatie valt het misschien wel mee. Spouw van Duits jaren 60 huis is dikker als die van een Nederlandse (9-10cm) en ook de binnenmuren waarin de leidingen liggen zijn dikker.
Het zal je gebeuren 😉quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Die hond 😂
Wat een zorgen toch @:sigme
Vannacht gedroomd over de transportmand thuis openen, er kwam geen kat uit maar een aap en geen lieve rustige aap maar een die het hele huis vernielde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef Kaatje1 het volgende:
De platen van Jetses ken ik wel (heeft een band met de familie) maar of ze in de klas hingen weet ik niet meer.
@:annex we gaan hier om 15.45 weg, de transporteur omt tussen 17-17.25 aan op locatie. Voor ons zijn maar 2 beestjes dus de formaliteiten zullen snel klaar zijn denk ik. Met een beetje mazzel ben ik zijn wij om 18.30 thuis
Betekent dat het weer wat beter met je gaat….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, alweer n tripje naar de kapper achter de rug en de eerste was hangt ook alweer. Man en ik gaan elke 7 weken samen naar de kapper op de vroege zaterdagochtendlekker burgerlijk maar werkt wel goed als stok achter de deur anders laat ik m'n haar verslonzen
Spannend kaatje voor je nieuwe huisgenootje! Heb wel n beetje meegelezen lately.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:02 schreef AnneX het volgende:
Nog eentje dan.
Hadden jullie vroegûh op school de platen van Jetses in de klas hangen?Zeker geinspireerd op! Ik kan ze me wel vaagjes herinneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |