abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2026 @ 17:50:09 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_221029916
Huishouddag hier, dus niet aan Fok toegekomen.

Eega zit aan de prednison, kind moet leren voor toetsweek met veel zenuwen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_221029942
Het festival duurt nog 2 uur. En we staan niet echt op een fijne plek :{ We staan bij de frietkraam dus steeds 3 rijen dik voor onze stand met alleen etende mensen en niemand die bier drinkt. Verder staan we ook niet bij andere brouwers dus het is ook niet zo gezellig als normaal -O-
Achja dit soort dingen horen er ook bij.
pi_221030002
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
We have far more in common than that which devides us..
pi_221030012
pi_221030020
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
Fijn.
Ben benieuwd wanneer Teuntje op je schoot komt? Of kopjes geven w/
  zaterdag 13 juni 2026 @ 18:17:35 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_221030048
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit vind ik verwarrend.
Hockey jij in een team met fans?
Fan van het heren team. O~)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221030059
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom knipogende Teuntje O+
pi_221030070
quote:
Wat fijn om te horen O+
pi_221030154
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
pi_221030163
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
:D O+

Is ze in Spanje op straat gevonden?
pi_221030171
quote:
O+ O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221030172
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Het festival duurt nog 2 uur. En we staan niet echt op een fijne plek :{ We staan bij de frietkraam dus steeds 3 rijen dik voor onze stand met alleen etende mensen en niemand die bier drinkt. Verder staan we ook niet bij andere brouwers dus het is ook niet zo gezellig als normaal -O-
Achja dit soort dingen horen er ook bij.
Actieve verkoop door mensen die een frietje hebben gekocht naar je bierstand te lokken? :9
pi_221030363
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Actieve verkoop door mensen die een frietje hebben gekocht naar je bierstand te lokken? :9
Daar zijn wij helaas de types niet voor.
Is ook altijd grappig als we naast een brouwerij staan die hun salesmensen hebben gestuurd, dag en nacht verschil.
pi_221030396
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht gisteren twee mango's, maar vergat even dat ik morgen een veggiebox met 6-9 mango's ophaal :+
Denk je dat?
Meestal 9-12 hier *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221030407
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 13 juni 2026 @ 19:36:46 #66
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221030455
Zo. Hele dag niks gedaan. Toch 8500 stapjes bijna. Om 8 uur gaat de eterij open en ik lust wel wat. Voorgerecht erbij, wordt een vorm van garnalensalade. En als hoofdgerecht de vegan Vietnamese loempia's met gestoomde groenten en hoisinsaus. Goedkoper dan het voorgerecht trouwens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221030486
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Denk je dat?
Meestal 9-12 hier *)
Dat is wat er vorige keer op de site stond. Eerste keer had ik er 12 en tweede keer 9. Ik zie dat ze tegenwoordig 7-11 stuks op de site hebben staan :D
pi_221030494
Wat jammer van de locatie @Sarabi!

@Kaatje1 O+

Mijn toetje was lekker :9

Lig alleen niet in bad want kat op schoot. Nou ja. Dan maar morgenochtend in bad.
pi_221030517
Bij moeders langs was prima. Ik deed tuinklusjes en we praten over koetjes en kalfjes en kwaaltjes.

Over tante ben ik bezig een appgroepje op te zetten met mijn andere oom & tante (haar oudere broer en jongere zus), mijn zusje en liefste. Maar daarvoor moest ik eerst mijn oom (70 jaar oud en goed bij de tijd) overhalen een Signal-account aan te maken. Dat lijkt gelukt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221030548
Ze is wel op straat gevonden maar door een baasje die haar niet meer wilde. Sinds maart vorig jaar in het asiel gezeten.
Ze drentelt nu door het huis, miauwt veel en hard (elin en nika miauwden nauwelijks). Ben wel al twee keer gebeten :o (buurvrouw heeft ontsmettende spullen gebracht en die kreeg ook meteen kopjes). Ze springt op schoot en blijft zitten, ik moet dus wennen dat ik haar nier aan een stuk door aai. Ze rook net mijn pizza en vond dat dat ook voor haar was. Ze eet af en toe een paar brokjes (kalmerende brokjes gekocht) en heeft uit de fontein gedronken. Kattenbak is volgens mij nog niet gebruikt.
Ik laat haar gewoon haar gang gaan. Wel tegen haar praten maar niet achterna lopen.
pi_221030606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 18:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Fan van het heren team. O~)
Haha, dat was ik vorige week :+
Dit keer komen de fans voor mij!
Of nou ja, voor mn teamgenoten. Voor mij komen er geen fans. Ik heb ook niemand uitgenodigd, want beetje gek om te vragen of ze komen kijken als ik helemaal niet speel. Wel tegen mn ouders gezegd dat het is, maar ook dat ik snap dat ze niet per se behoefte hebben om hierheen te komen om me langs de lijn te horen schreeuwen.

Vrijdag trouwens nog belafspraak gehad met casemanager vd orthopeed. Was prettig gesprek. Wat er werd gezegd en in brief stond over syndesmose betekent dat er inderdaad wel iets van letsel is aan de syndesmose. En verder is hersteltijd moeilijk te zeggen omdat iedereen op eigen tempo herstelt. Toen ik aangaf dat ik eerder 2x rechts heb ingescheurd en het toen véél sneller herstelde (ik toen na drie weken alweer op het hockeyveld stond), zei hij heel subtiel 'ja het kan zelfs per been verschillen, en misschien was dat bv ook 10 jaar geleden'. Oftewel: je bent nu oud meid, je herstelt niet meer zo snel _O- . Hij gaf nog aan dat als over maand of drie nog steeds het niet echt opschiet met verbetering merken dat ik dan zeker aan de bel mag trekken om nog een keer verder te kijken. Maar dat zolang er vooruitgang in zit, ook als het over 3mnd nog niet helemaal weg is, dat binnen normaal herstel past en ze dan ook bij voorkeur niks doen. Dus wel prettig te weten dat ik er gewoon weer terecht kan als nodig, maar ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 13-06-2026 20:10:20 ]
pi_221030688
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze is wel op straat gevonden maar door een baasje die haar niet meer wilde. Sinds maart vorig jaar in het asiel gezeten.
Ze drentelt nu door het huis, miauwt veel en hard (elin en nika miauwden nauwelijks). Ben wel al twee keer gebeten :o (buurvrouw heeft ontsmettende spullen gebracht en die kreeg ook meteen kopjes). Ze springt op schoot en blijft zitten, ik moet dus wennen dat ik haar nier aan een stuk door aai. Ze rook net mijn pizza en vond dat dat ook voor haar was. Ze eet af en toe een paar brokjes (kalmerende brokjes gekocht) en heeft uit de fontein gedronken. Kattenbak is volgens mij nog niet gebruikt.
Ik laat haar gewoon haar gang gaan. Wel tegen haar praten maar niet achterna lopen.
Dat bijten deed Xena ook af en toe als ik téveel of té lang aaide. Ineens irriteerde haar dat dan of zo.
pi_221030733
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 20:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat bijten deed Xena ook af en toe als ik téveel of té lang aaide. Ineens irriteerde haar dat dan of zo.
En ik snap het ook. Haar hele wereld is raar. 1,5 jaar in ruimtes met andere katten, sinds gisterenochtend in een transportmandje (van ca 10 uur tot vanmiddag 17 uur) hier in een vreemd huis met iemand die hele andere klanken maakt ander eten, een water fontein. Ga er maar aanstaan.
Het was in ieder geval een goede zet om S te vragen de vensterbank goed vast te zetten, in 1 sprong erop _O- . Ze springt ook zo op schoot, dat lukt elin al jaren niet meer
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:30:51 #74
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221031441
Oh ja ik kan nog niet naar bed. Eerst nog even de was doen :') Hoop werk, handwasjes doen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 juni 2026 @ 21:34:19 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221031487
Brazilië - Marokko had me een leuk WK-duel geleken. Maar ja ik ga Qatar - Zwitserland niet eens uitzitten. :s)
:Z
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')