Fijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
Fan van het heren team.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik verwarrend.
Hockey jij in een team met fans?
Wat fijn om te horenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Actieve verkoop door mensen die een frietje hebben gekocht naar je bierstand te lokken?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:55 schreef Sarabi het volgende:
Het festival duurt nog 2 uur. En we staan niet echt op een fijne plekWe staan bij de frietkraam dus steeds 3 rijen dik voor onze stand met alleen etende mensen en niemand die bier drinkt. Verder staan we ook niet bij andere brouwers dus het is ook niet zo gezellig als normaal
![]()
Achja dit soort dingen horen er ook bij.
Daar zijn wij helaas de types niet voor.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Actieve verkoop door mensen die een frietje hebben gekocht naar je bierstand te lokken?
Denk je dat?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kocht gisteren twee mango's, maar vergat even dat ik morgen een veggiebox met 6-9 mango's ophaal
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
Dat is wat er vorige keer op de site stond. Eerste keer had ik er 12 en tweede keer 9. Ik zie dat ze tegenwoordig 7-11 stuks op de site hebben staanquote:
Haha, dat was ik vorige weekquote:
Dat bijten deed Xena ook af en toe als ik téveel of té lang aaide. Ineens irriteerde haar dat dan of zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 19:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze is wel op straat gevonden maar door een baasje die haar niet meer wilde. Sinds maart vorig jaar in het asiel gezeten.
Ze drentelt nu door het huis, miauwt veel en hard (elin en nika miauwden nauwelijks). Ben wel al twee keer gebeten(buurvrouw heeft ontsmettende spullen gebracht en die kreeg ook meteen kopjes). Ze springt op schoot en blijft zitten, ik moet dus wennen dat ik haar nier aan een stuk door aai. Ze rook net mijn pizza en vond dat dat ook voor haar was. Ze eet af en toe een paar brokjes (kalmerende brokjes gekocht) en heeft uit de fontein gedronken. Kattenbak is volgens mij nog niet gebruikt.
Ik laat haar gewoon haar gang gaan. Wel tegen haar praten maar niet achterna lopen.
En ik snap het ook. Haar hele wereld is raar. 1,5 jaar in ruimtes met andere katten, sinds gisterenochtend in een transportmandje (van ca 10 uur tot vanmiddag 17 uur) hier in een vreemd huis met iemand die hele andere klanken maakt ander eten, een water fontein. Ga er maar aanstaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 20:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat bijten deed Xena ook af en toe als ik téveel of té lang aaide. Ineens irriteerde haar dat dan of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |