Het is een zus van moeder en ze zijn niet goed met elkaar. Een paar jaar geleden hadden ze weer wat contact, zelfs wat bezoekjes over en weer. Maar toen vroeg tante mij als executeur testamentair en dat joeg toen mijn moeder maandenlang in een totale flippartij.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik likede voor het broze contact. Iets 'doen' is ook minder face to face ook.
Tante is een ander verhaal... hoe is moeder met haar zus? (of is het van vaders kant?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat een horror. Kuur 4 van 46u allemachtig.quote:
Ja met dak dicht gaat het prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is het goed gegaan? Hoe lang blijven jullie weg? Voor mijn idee ben je al weken op stap.
Bevalt de bus?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is een zus van moeder en ze zijn niet goed met elkaar. Een paar jaar geleden hadden ze weer wat contact, zelfs wat bezoekjes over en weer. Maar toen vroeg tante mij als executeur testamentair en dat joeg toen mijn moeder maandenlang in een totale flippartij.
De tante in kwestie heeft wel contact met mijn vader. Nadat vaderlief mijn moeder verliet heeft hij een tijd bij tante in huis gewoond. Ik betwijfel of dat de zusterlijke band goed heeft gedaanVeel jaloezieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder was met haar zus ook niet echt heel close. Tante zat ook in een nét ff wat ander milieu dan wij, mama zei altijd dat Tante C 'op stand' woonde en niet hoefde te werken, met zo'n ondertoontje... ergens ook wel jaloezie denk ik.. soms hadden ze de grootste pret, tot plezier en vreugde van ons, hun kinderen, nichtjes, wij die elkaar alle 5 erg graag mogen/mochten, er zijn er alweer 2 dood. En zij zelf ook al weer lang.
Overigens was er nog een zusje, Tante A, maar die was al in hun jongere jaren ergens rond hun 30e overleden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 13-06-2026 12:53:33 ]
Dit vind ik verwarrend.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:15 schreef vlindertje89 het volgende:
voor onze eigen fandag bij hockey morgen.
Ja stukken beterquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Betekent dat het weer wat beter met je gaat….
Wat fijn MeMo, ook nog happy met man en in het Friese?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja stukken beterover twee weken volledig beter melden
Ik ben dus niet de enige die wat raar opkijkt van een fandag voor een recreanten team bij een amateurverenigingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik verwarrend.
Hockey jij in een team met fans?
Goed zo MM. Succes alvast met de start dan.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja stukken beterover twee weken volledig beter melden
Ah, een late lunchquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor vanavond 8 uur tafel geboekt. Alle problemen voorbij. Goedemorgen
absoluutquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat fijn MeMo, ook nog happy met man en in het Friese?
Die start is al geweest haha maar zit nu op 3x8, en moet naar de 4x8quote:Op zaterdag 13 juni 2026 14:38 schreef AnneX het volgende:
@:borisz![]()
![]()
[..]
Goed zo MM. Succes alvast met de start dan.
Fijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
Fan van het heren team.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik verwarrend.
Hockey jij in een team met fans?
Wat fijn om te horenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
We zijn thuis, al een uurtje. Teuntje was heel rustig tijdens de rit, lag lekker met de pootjes onder zich te kijken. Ze heeft het huis (deel way open is) verkend en ligt nu in een kast op een fleecedeken
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Kopjes zijn gegeven, ze spring op schoot en er vanaf. Ze is behoorlijk vocaal (nika en en elin miauwden nauwelijks) en het lijkt erop dat ik een hond heb ipv een kat, ze loopt me steeds achterna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |