Na nog een keer lezen toch nog een paar kleine dingen eruit gehaald:quote:Op maandag 15 juni 2026 14:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk nu eigenlijk ook dat het niet mijn autisme is dat gefixt moet worden, hij en ik moeten beter communiceren en ik moet vaker/eerder aangeven wat ik wil. Ik kon niet echt zeggen hoe hij me hierin tegemoet kon komen dus nu ligt het bij mij om beter te communiceren. Ik mag een schoonmaakrooster maken en hem eraan gaan proberen te houden.
.....
De laatste tijd lukt dat niet want dan zou ik niet meer toe komen aan wat ik graag wil. Dan moet ik wel én de keuken poetsen én hardlopen op één avond anders kom ik niet aan hardlopen toe en beschimmelt het fornuis en ik zie niet voor me hoe ik B kan vragen om het fornuis te poetsen terwijl ik ga hardlopen.
Wat fijn voor julliequote:Op maandag 15 juni 2026 16:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Toch gaat hij me niet fysiek inwerken![]()
Ja dat lopen! Wat een tempo met die kar in de supermarktDat was een heel verschil
niet meer steeds ff stoppen en wit zien van pijn en ellendige frustratie.
Maar we gingen haast zwierend door de gangpaden! En ook het lopen van en naar de auto gewoon goed![]()
Stomme dr. B die hem anderhalf jaar geleden al had kunnen helpen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2026 16:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
FTFY![]()
![]()
(Moet je nagaan dat ik altijd vanaf mobiel fok)
Als je met z'n tweeën één huishouding voert zouden er niet meer keukens te poetsen moeten zijn dan als je in je eentje woont. Sterker nog, het aantal poetsbeurten per persoon zou moeten kunnen halveren bij behoud van de poetsfrequentie.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Ik kon dat altijd best goed maar de laatste tijd niet meer idd. Mijn richtlijn was altijd één klus/hobby per avond (bv óf stofzuigen óf hardlopen óf knutselen) en één grote activiteit per weekend (bv een sportwedstrijd óf familiebezoek óf een feestje óf een grote klus in huis) en dat werkte best goed. Natuurlijk heb je altijd uitzonderingen en dat mag best voor bijzondere dingen.
De laatste tijd lukt dat niet want dan zou ik niet meer toe komen aan wat ik graag wil. Dan moet ik wel én de keuken poetsen én hardlopen op één avond
Nuance is saai. Zonder wrijving immers geen glans.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
FTFY![]()
![]()
(Moet je nagaan dat ik altijd vanaf mobiel fok)
Ik heb toch het idee dat er meer klusjes zijn gekomen.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je met z'n tweeën één huishouding voert zouden er niet meer keukens te poetsen moeten zijn dan als je in je eentje woont. Sterker nog, het aantal poetsbeurten per persoon zou moeten kunnen halveren bij behoud van de poetsfrequentie.
Dus ergens wordt dit veroorzaakt door iets anders dan door het met z'n tweeën de huishouding voeren. Jij hebt of extra taken/bezigheden, binnen of buiten het huishouden, waardoor je met één klus/hobby per avond niet meer uitkomt, of je kan niet meer elke avond een hele klus of hobby doen.
quote:Op maandag 15 juni 2026 17:24 schreef AnneX het volgende:
Hoera voor golfer. En voor jou
Yep en al een korte mail terug van dr.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen excuses maar wel iets van: ik zal er aan denken bij patiënten met dezelfde klachten. En een sterkte en succes bij de behandeling in het 'andere zkh'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben samen een rondje gelopen eind vd dag. Lekker puh dr.BGing megagoed
![]()
![]()
Hmm. Dan heeft er iemand een hulp in de huishouding gevonden.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb toch het idee dat er meer klusjes zijn gekomen.
Voorlopig alleen nog het Stasimuseum.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:56 schreef derLudolf het volgende:
Wat staat er allemaal op het program in Berlin @:borisz
Doe dat nou niet, voor je het weet zit je elke week twee dagen vast aan de hont van een ander.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws, A heeft deze week een poedel geadopteerd. En hij appt nu of ik vrijdag op de hond kan passen. Dat gaat niet lukken (ik heb die avond iets voor werk) maar ik ben benieuwd naar de hond!
ja joh doen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
In ander nieuws, A heeft deze week een poedel geadopteerd. En hij appt nu of ik vrijdag op de hond kan passen. Dat gaat niet lukken (ik heb die avond iets voor werk) maar ik ben benieuwd naar de hond!
Dus hij neemt een hond en weet nu al dat hij er niet voor kan zorgen in de eerste week. Arm diertjequote:Op maandag 15 juni 2026 18:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Díe dag gaat haar niet lukken.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Tele zegt toch zelf in haar post al meteen dat oppassen haar niet gaat lukken @:AnneX en @:derLudolf
En dat A nu oppas vraagt betekent toch niet per definitie dat hij er in de eerste week al niet voor kan zorgen? Misschien kwam er toevallig iets langs waar hij wel heen zou willen, maar alleen heen gaat als hij een oppas voor de hond vindt. Ik vind dat hij het vraagt in elk geval positiever dan dat hij geen oppas zoekt en hond gewoon alleen laat tijdens wat hij dan ook wil gaan doen.
Rondje metro stations een idee? Zitten een paar hele oude tussen.quote:Op maandag 15 juni 2026 18:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Voorlopig alleen nog het Stasimuseum.
Voor de rest nog geen idee.
Ze zegt alleen dat ze benieuwd is naar de hond, ik proef dat daar niet per se uit. En al zou het wel zo zijn, dan is in je eentje op een hond passen wel ook een heel ander soort belasting dan met iemand naar een sporttraining die vervolgens je hele training verpest. Ik ging vroeger meerdere keren per week de hond van een schoolgenoot uitlaten, rustig 1-2 uur was ik dan de hort op. Vond ik heerlijk ontspannend. Misschien vindt Tele dat ook welquote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Díe dag gaat haar niet lukken.
En ik proef duidelijk dat zij best backup zou willen zijn…zoals ook dat trainingen van Tele eerder negatief verliepen vanwege A. z’n problemen.
Neequote:Op maandag 15 juni 2026 19:37 schreef borisz het volgende:
Wim T![]()
https://www.nu.nl/media/6(...)rs-83-overleden.html
Doet me denken aan de foto Tentoonstelling in Rijksmuseum Enschede die ik gezien heb toen we CULmeet Enschede hadden.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Rondje metro stations een idee? Zitten een paar hele oude tussen.
quote:Op maandag 15 juni 2026 21:35 schreef flipsen het volgende:
Speaking of keuzes die gemaakt moeten worden... Ik heb besloten om even een tijdje niet actief op FOK! te komen. De FrontPage is tegenwoordig weer dezelfde Stormfront pagina als vroeger (het ging éven goed, toen FOK! in nood zat), de 503-errors irriteren mateloos en eerlijk is eerlijk, ik kan mijn tijd wel beter besteden. In zoveel subforums kom ik niet, eigenlijk is deze SC de hoofdreden waarom ik (te vaak) op de automaat even kom gluren. Dat moet maar eens afgelopen zijn. Niet dat ik gelijk op Anoniem ga, maar ik ga wel even uitloggen en bezinnen
Geen afscheid, wel een rustpauze. Dus ik kom vast wel weer een keertje kijken (en ongetwijfeld veel eerder dan ik nu zou willen). ¡Nos vemos!
Jammer hoor. Dank je voor de gezelligheid.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:35 schreef flipsen het volgende:
Speaking of keuzes die gemaakt moeten worden... Ik heb besloten om even een tijdje niet actief op FOK! te komen. De FrontPage is tegenwoordig weer dezelfde Stormfront pagina als vroeger (het ging éven goed, toen FOK! in nood zat), de 503-errors irriteren mateloos en eerlijk is eerlijk, ik kan mijn tijd wel beter besteden. In zoveel subforums kom ik niet, eigenlijk is deze SC de hoofdreden waarom ik (te vaak) op de automaat even kom gluren. Dat moet maar eens afgelopen zijn. Niet dat ik gelijk op Anoniem ga, maar ik ga wel even uitloggen en bezinnen
Geen afscheid, wel een rustpauze. Dus ik kom vast wel weer een keertje kijken (en ongetwijfeld veel eerder dan ik nu zou willen). ¡Nos vemos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |