abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221045116
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier staat het voetbal aan }:| We zouden boycotten maar J voelt zich bestolen van een WK door Trump en Infantino en wil toch een klein beetje kijken.

Maar waarom zou je het WK willen boycotten maar wel Claude gebruiken?
Geen oordeel want ik vind het WK ook te leuk om te boycotten maar ik vond het sowieso al bijzonder dat Claude aangeraden werd eerder in dit topic.
  zondag 14 juni 2026 @ 22:30:09 #177
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221045240
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Maar waarom zou je het WK willen boycotten maar wel Claude gebruiken?
Geen oordeel want ik vind het WK ook te leuk om te boycotten maar ik vond het sowieso al bijzonder dat Claude aangeraden werd eerder in dit topic.
Ik gebruik Claude zelf niet maar we hebben er wel een abonnement op. En dat is omdat er geen enkele AI ook maar in de buurt komt van wat Claude kan voor technische toepassingen. Daarbij lijkt Antropic als een van de weinige AI bedrijven nog wat moraal te hebben. Voor zover dat wat waard is dan in die business. Maar ik weet er te weinig van af verder.

WK boycotten is vanwege alle maffiapraktijken van een van de organiserende landen en de Fifa.
Spoilers!
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 22:31:53 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221045288
Van wie is Kloot dan? Collega gebruikt het ook en is er helemaal weg van.

Het is wel eng. Je gooit er een 3D model in, een electrisch schema. Vertelt je probleem, het product dat je wil maken en nog wat randvoorwaarden en hij maakte een simulatie hoe je een machine sneller kunt laten functioneren.

"Als je die transportband 43m/min laat draaien ipv 35 en stap X X en Z tegelijk doet (wat ook kan) kom je op een cyclustijd van gemiddeld 4,3s en dus onder je gewenste 5s)"

De simulatie van de huidige manier van aansturen komt ook behoorlijk overeen met wat we zelf hebben gemeten in het echt. :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221045325
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik gebruik Claude zelf niet maar we hebben er wel een abonnement op. En dat is omdat er geen enkele AI ook maar in de buurt komt van wat Claude kan voor technische toepassingen. Daarbij lijkt Antropic als een van de weinige AI bedrijven nog wat moraal te hebben. Voor zover dat wat waard is dan in die business. Maar ik weet er te weinig van af verder.

WK boycotten is vanwege alle maffiapraktijken van een van de organiserende landen en de Fifa.
Oke, ik weet alleen maar wat ik van anderen hoor dus ik ga er vanuit dat jij er meer van weet. Ik dacht juist dat Antropic de laatste tijd wel slechter bezig was.

En qua WK heb je zeker gelijk.
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 22:35:54 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221045401
Boycotten voelt als zelf ook een offer te moeten doen, maar 1) ik vind voetbal een domme sport 2) ik had voordat het cool was al niets het de VS 3) wedstrijden zijn laat.

Dus ik krijg er weinig van me. Duitsland heeft paar keer gescoord kreeg ik mee in de trein. Nederland moet straks?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221045530
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:35 schreef derLudolf het volgende:
Boycotten voelt als zelf ook een offer te moeten doen, maar 1) ik vind voetbal een domme sport 2) ik had voordat het cool was al niets het de VS 3) wedstrijden zijn laat.

Dus ik krijg er weinig van me. Duitsland heeft paar keer gescoord kreeg ik mee in de trein. Nederland moet straks?
Dit.

En volgens mij is NL om 22.00 uur begonnen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221045604
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Moeten veranderen klinkt een stuk harder dan het in werkelijkheid hoeft te zijn. Na een goed gesprek aanpassingen doen is weer heel wat anders.

Ik vond het eigenlijk nogal beledigend toen J tegen me zei dat hij van zichzelf niets tegen mij mocht zeggen omdat hij zelf ook niet perfect was.

Over samen eten werd hier trouwens niet gediscussieerd. Anders had ik hem helemaal nooit gezien destijds.

En ik denk (denk!) dat het stiekem voor jou helemaal niet erg is om 'verplicht' samen te eten. Je weet ook wel dat je steeds slechter gaat eten als je je niet zo goed voelt toch :*
Samen eten lijkt me idd niet het probleem. En wat je zegt, ook wel goed om die stok achter de deur te hebben. De timing van dat eten lijkt me dan wél weer iets om af te stemmen ipv een eenzijdige beslissing. En verder ook helemaal met je eens ^O^ .

WK boycot ik ook. Ik kijk normaal zelden voetbal maar dingen als EK of WK meestal wel, maar dit jaar niet. Ik hoor of lees het vast wel.
  zondag 14 juni 2026 @ 22:45:57 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221045682
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:31 schreef derLudolf het volgende:
Van wie is Kloot dan? Collega gebruikt het ook en is er helemaal weg van.

Het is wel eng. Je gooit er een 3D model in, een electrisch schema. Vertelt je probleem, het product dat je wil maken en nog wat randvoorwaarden en hij maakte een simulatie hoe je een machine sneller kunt laten functioneren.

"Als je die transportband 43m/min laat draaien ipv 35 en stap X X en Z tegelijk doet (wat ook kan) kom je op een cyclustijd van gemiddeld 4,3s en dus onder je gewenste 5s)"

De simulatie van de huidige manier van aansturen komt ook behoorlijk overeen met wat we zelf hebben gemeten in het echt. :o
Claude is van Anthropic. En is echt wel de top van de LLM's momenteel. Het kan inderdaad ongelofelijk veel op technisch vlak. Het gedraagt zich ook een stuk minder alsof je een kleuter bent en voor elke zin een emoji nodig hebt.

Anthropic wordt ook door o.a. Amerikaanse defensie gebruikt. Maar in het contract had Antropic bepaalde stipulaties opgenomen met betrekking tot o.a. het volgen en selecteren van mensen en de zelfstandigheid van bepaald wapentuig. Uiteraard vonden Trump en co dat hun partners niets te eisen hebben en die hele deal is opgeblazen.

Anthropic wilde laatst zijn nieuwste LLM (Fable) lanceren maar dat is zo krachtig dat er te veel mensen er kwaad mee kunnen doen. Ze hebben het ingetrokken en alleen ter beschikking gesteld aan geselecteerde bedrijven zodat zij hun producten beter konden beveiligen. De nieuwe Claude kan namelijk veel lekken binnen software opsporen. En toen kregen ze de opdracht van de Amerikaanse overheid het regime om binnen een uur hun software uit de lucht te halen. Dat lijkt op een wraakactie. Maar het is allemaal nog onduidelijk.
Spoilers!
pi_221045826
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Maar waarom moet jij dan vanalles veranderen? En waarom jij eerst? En vindt hij dat, of jij? En wat voor dingen zijn dat dan die jij moet veranderen?
Uiteindelijk is hij degene die last heeft van mij. Ik ben vooral degene die zich niet aan afspraken houdt (kijk maar naar vandaag met dat we naar die vriendin zouden gaan) en hij zei dat dat hem in de war maakt.

Ik kom er telkens niet op tijd achter waar ik van streek ben en dan zit ik een hele dag/nacht ellendig te wezen en hij gefrustreerd omdat hij me niet kan helpen.

quote:
En dat tweede: dat is een gevolg van het handelen van B. Niet van iets van jou. Het is echt heel normaal om hier verdrietig, boos, overstuur, alles door elkaar over te zijn. Jij hoeft daar niks in te veranderen voor hem. Als hij anders gehandeld had, was deze hele situatie er niet geweest, was jij niet van streek geweest en had je niet zo gehandeld.

Het lijkt net of je alles wat je bij jou 'mis' vindt gaan aan jouzelf wijt, maar alles wat B niet goed of onhandig of hoe je het ook wil noemen doet, ook ziet als iets wat raar is aan jou dat jij dat niet prettig vindt. Dat is niet helemaal eerlijk naar jezelf :*
Maar ik ben hier degene waar iets mis mee is. Ik ben de autist met alle stomme gevoeligheden.
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Moeten veranderen klinkt een stuk harder dan het in werkelijkheid hoeft te zijn. Na een goed gesprek aanpassingen doen is weer heel wat anders.

Ik vond het eigenlijk nogal beledigend toen J tegen me zei dat hij van zichzelf niets tegen mij mocht zeggen omdat hij zelf ook niet perfect was.
Stomme vraag, maar wat is daar beledigend aan? Het is toch hetzelfde als de pot die de ketel zwart noemt?
quote:
Over samen eten werd hier trouwens niet gediscussieerd. Anders had ik hem helemaal nooit gezien destijds.

En ik denk (denk!) dat het stiekem voor jou helemaal niet erg is om 'verplicht' samen te eten. Je weet ook wel dat je steeds slechter gaat eten als je je niet zo goed voelt toch :*
Samen eten is gewoon lastig als ik om 18:45 naar de sportclub moet en hij is om 18:30 thuis uit werk. Of als we om 11:00 hebben ontbeten en hij wil om 12:30 lunchen. Dat is alles.

Ik at het afgelopen jaar best goed. Meestal mealprepte ik een hoop en dan had ik voor het merendeel van de week geen twijfels over eten. B houdt niet van opgewarmd eten (sommige dingen wel, zijn we achter gekomen, maar het is een zoektocht).

We hebben het laatst al gehad over het koken en hoeveel stress het me geeft dat hij geen weekmenu/weekboodschappen wil maar elke avond apart boodschappen en een apart gerecht bedenken. Hij zei dat hij het ook prima vindt als ik voor meerdere dagen plan/kook! Maar dat is nog helemaal niet gelukt want ik loop vast met in m'n eentje proberen te bedenken wat hij wel/niet wil. Deze week 2 dagen uit de Allerhande gekookt en dat werkte wel ok.
  zondag 14 juni 2026 @ 23:16:20 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221046352
Ik begrijp wat je zegt over het eten. Dat is niet zo dramatisch als het klonk :) Het klinkt wel alsof er afspraken nodig zijn, vooral op sportavonden enzo.

Ik vond het beledigend omdat hij zei niets te mogen zeggen. Pas veel later bleek dat hij dat zichzelf had opgelegd. Maar omdat niemand altijd zijn mond kan houden, kwam het er altijd tijdens een periodieke onvermijdelijke woedeaanval uit. En dan leek het mijn schuld.

En omdat jij toevallig een labeltje hebt, is niet alles automatisch jouw schuld. Samenwonen is echt heel moeilijk. Dat zegt niemand. Men is altijd blij voor je en feliciteert je ermee. Maar het is oprecht enorm moeilijk.
Spoilers!
pi_221046356
Je doet jezelf echt tekort, en ik vind het zelfs een beetje verdrietig om te lezen :*

quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 22:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Uiteindelijk is hij degene die last heeft van mij. Ik ben vooral degene die zich niet aan afspraken houdt (kijk maar naar vandaag met dat we naar die vriendin zouden gaan) en hij zei dat dat hem in de war maakt.
Jij hield je niet aan een afspraak die hij voor je gemaakt heeft. Of, als het ja zeggen op langsgaan bij vriendin wel (ook) door jou was, omdat hij weekendplannen voor jou gemaakt heeft waardoor jij wat je eigenlijk had willen doen, niet meer kon doen, en je het daar lastig mee had. Sorry, maar als hij stopt met plannen voor jou maken zonder jou bij het maken van die plannen te betrekken, hoeft hij ook niet in de war te raken van als die plannen anders lopen. Lieve Tele, als ik je posts de laatste tijd hier lees, is het in elk geval voor mij heel duidelijk dat jij hier (ook) echt veel last van hebt :*

quote:
Ik kom er telkens niet op tijd achter waar ik van streek ben en dan zit ik een hele dag/nacht ellendig te wezen en hij gefrustreerd omdat hij me niet kan helpen.
ik denk dat we je hier wel kunnen helpen met waar je van streek door raakt, want ik zie er wel een rode lijn in: omdat 1) hij jouw tijd indeelt zonder overleg, en 2) ook nog op een manier die voor jou onprettig is. (En daar komt dan bij 3) dat jij volledig probeert mee te buigen in die voor jou onprettige situatie ipv het aan te geven). Dan is het leuk en aardig dat hij gefrustreerd raakt dat hij niet snapt waarom je van streek bent en hij je niet kan helpen, maar hij is er de oorzaak van. Hij kan je dus het meeste helpen door te kappen met dingen voor jou beslissen. En jij kunt hem daarmee helpen door bovenstaande aan te geven, ipv te proberen volledig mee te gaan erin omdat je denkt/vindt dat dat moet, zodat jullie daar iets aan kunnen doen (overleggen en compromissen sluiten ipv hij plant shit en jij buigt verder mee dan je buigen kan, en dus breek je). Zie het maar zo: hij behandelt je alsof je gekookte spaghetti bent, en jij doet alsof je dat bent om hem maar te geven wat hij wil, maar eigenlijk ben je half-gekookte spaghetti. Je kan wel een beetje meebuigen, maar van binnen ben je nog niet helemaal gekookt, dus als je te ver buigt, breek je. Dan kun je wel vinden dat je helemaal gekookt zou moeten zijn, maar het water is op en de elektriciteit en het gas ook, dus het is effectiever om beide je gedrag aan te passen zodat er niet meer buigzaamheid van je verwacht wordt (door hem en jou) dan er aanwezig is.

quote:
Maar ik ben hier degene waar iets mis mee is. Ik ben de autist met alle stomme gevoeligheden.
Dat je ASS hebt, betekent niet dat er iets mis met je is. Of dat je niet van streek mag zijn als iemand beslissingen voor jou neemt zonder overleg. Of dat het aan jóu ligt dat je daarvan van streek raakt. Ik wil nou niet per se zeggen dat ik de meest gemiddelde of aan de sociale norm voldoende persoon ter wereld ben, maar ik zou flink pissig zijn als mijn partner toezegt dat wij wel kunnen helpen met verhuizen in het weekend na mijn verjaardag zonder enig overleg. En al helemaal als hij weet dat dat niet alleen impact heeft op de invulling van die dag, maar ook op die van de dag erna. Hij kiest ervoor om bij jou te zijn, he. Jou in je geheel. Niet alleen het deel van jou dat hem goed uit komt. Dat betekent dat hij ook met jou in je geheel te dealen heeft. Dus ook met het moeten balanceren van je energie.

quote:
Stomme vraag, maar wat is daar beledigend aan? Het is toch hetzelfde als de pot die de ketel zwart noemt?
ik ben Lucky niet, maar: ik zou het vervelend vinden dat mijn partner blijkbaar denkt dit niet met mij te kunnen bespreken. Alsof ik niet open sta voor een gesprek en compromissen. Plus, los van het beledigende stukje: het gaat niet om dingen die hij of jij 'niet goed' doen en die dus moeten veranderen. Het gaat om hoe jullie jullie beider wensen en behoeften en noodzakelijkheden op elkaar kunnen afstemmen, zodat jullie allebei op zijn minst op een basisniveau daarin krijgen wat nodig is. Je mag echt iets willen in deze relatie. Jij zit niet in deze relatie om zijn leven zo makkelijk mogelijk te maken en hem volledig tegemoet te komen in wat hij wil of nodig heeft. Jullie zitten samen in een relatie, en allebei jullie behoeften zijn belangrijk. En noodzakelijkheden gaan daarin ook boven wensen.

quote:
Samen eten is gewoon lastig als ik om 18:45 naar de sportclub moet en hij is om 18:30 thuis uit werk. Of als we om 11:00 hebben ontbeten en hij wil om 12:30 lunchen. Dat is alles.

Ik at het afgelopen jaar best goed. Meestal mealprepte ik een hoop en dan had ik voor het merendeel van de week geen twijfels over eten. B houdt niet van opgewarmd eten (sommige dingen wel, zijn we achter gekomen, maar het is een zoektocht).

We hebben het laatst al gehad over het koken en hoeveel stress het me geeft dat hij geen weekmenu/weekboodschappen wil maar elke avond apart boodschappen en een apart gerecht bedenken. Hij zei dat hij het ook prima vindt als ik voor meerdere dagen plan/kook! Maar dat is nog helemaal niet gelukt want ik loop vast met in m'n eentje proberen te bedenken wat hij wel/niet wil. Deze week 2 dagen uit de Allerhande gekookt en dat werkte wel ok.
Waarom moet jij bedenken wat hij wel of niet wil? Kun jij niet gewoon jouw weekmenu maken, en hij zoals zijn voorkeur heeft elke dag iets voor die dag te bedenken, en dat dan voor zichzelf koken? En dat jullie dan op de dagen dat het timing-wise kan wel samen eten? Lijkt me toch dat het samen eten niet gaat om hetzelfde eten, maar gelijktijdig eten en gezelligheid? Of dat jij gewoon maakt wat jij bedenkt, en dat als hij daar geen zin in heeft hij voor zichzelf iets bedenkt? Desnoods kun jij wat dingen maken voor in de vriezer, dat op dagen dat jij het niet trekt om af te wachten of/wanneer hij iets bedenkt je weet dat er wat in de vriezer ligt wat jij kan eten.

:* je bent zoveel meer waard dan je jezelf nu credits voor geeft. Ik gun je om dat ook te gaan zien. Ik bedoel bovenstaande ook echt niet als een 'foei je ziet het helemaal verkeerd', maar als een 'lieve Tele, je mag echt meer vragen van iemand anders dan je nu doet, en jij als persoon mag zijn hoe je bent, zonder je continu volledig aan te passen aan iedereen om je heen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 14-06-2026 23:43:39 ]
pi_221046718
Thanx voor de verlate *O* *O* daar is het nooit te laat voor :*

Morgen gaan we samen boodschappen doen ( :') ) maar kan ik ook ff goed observeren hoe het lopen gaat.
Komende week hoop ik dat hij ook wat wandelingetjes gaat doen om te kijken of het echt heeft geholpen ^O^

En hier staat WK wel aan, g is nu eenmaal een sportliefhebber.
En ik zit tijdens de voetjebalwedstrijden te lezen, of op laptop muziek te luisteren of netflix of iets anders te kijken of wat pianolessen te zoeken/ tutorials te kijken :D met tussendoor wat rommelen hier en daar.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 juni 2026 @ 23:29:23 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221046796
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:26 schreef Blues het volgende:
Thanx voor de verlate *O* *O* daar is het nooit te laat voor :*

Morgen gaan we samen boodschappen doen ( :') ) maar kan ik ook ff goed observeren hoe het lopen gaat.
Komende week hoop ik dat hij ook wat wandelingetjes gaat doen om te kijken of het echt heeft geholpen ^O^

En hier staat WK wel aan, g is nu eenmaal een sportliefhebber.
En ik zit tijdens de voetjebalwedstrijden te lezen, of op laptop muziek te luisteren of netflix of iets anders te kijken of wat pianolessen te zoeken/ tutorials te kijken :D met tussendoor wat rommelen hier en daar.
Mooie Missie. Jij in het Kassahokje G scoort het NHommetje van Caprera
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221046957
Man man man zegt @Tele vaak…je hebt veel stof uit voorgaande posts om
over na te denken = niet piekeren!

MnX kijkt voetballuh met koptelefoon op. En ik een vreselijk Amerikaans familiedrama. Zó sentimenteel. Echt Amerikaans over de top.
pi_221047126
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:36 schreef AnneX het volgende:

MnX kijkt voetballuh met koptelefoon op. En ik een vreselijk Amerikaans familiedrama. Zó sentimenteel. Echt Amerikaans over de top.
Ik keek dit. Net klaar. Pffff....
Blues in CRI / [Kijktips] True Crime / Misdaad documentaires en andere programma's #1
pi_221047137
quote:
80s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:29 schreef borisz het volgende:

[..]
Mooie Missie. Jij in het Kassahokje G scoort het NHommetje van Caprera
:D
Donderdagmiddag word ik ingewerkt! (niet door g) en ga ik morgen, oh joy, weer in een groepsapp _O-
Ik ben benieuwd hoe zijn collega's reageren als ze horen dat ik de invaller wordt :D
pi_221047390
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
. Samenwonen is echt heel moeilijk. Dat zegt niemand. Men is altijd blij voor je en feliciteert je ermee. Maar het is oprecht enorm moeilijk.
Het heeft veel tijd nodig is mijn ervaring, om te leren te zeggen wat je wil en niet wil. Maar dan ook echt!
Als je allebei je eigen leven en huishouden hebt gevoerd is het echt soms een struggle om dat ook samen te kunnen doen. Geven en Nemen zei mijn moeder en eigenlijk zit daar wel alles in _O- En overigens hebben wij allebei wel een paar labels en namen we een rugzak vol ellende en trauma's mee maar toch kan het werken. Geef het tijd lieve @Tele6 en bij elke struggle leer je dat je die dan weer overwonnen hebt, want die ben je dan voor of kan je zelf bijsturen.
:*
pi_221047457
Er zijn weer allemaal zulke goede adviezen en analyses langsgekomen..
Ik heb geen idee of het verstandig is maar zou B niet eea kunnen meelezen met de adviezen? Het lijkt alsof je tegen ons opener bent dan tegen B.
Even over maaltijden plannen, is het een idee om op bijvoorbeeld zondag even samen te zitten en kijken wie wanneer gaat koken, misschien beetje om en om, zodat B een paar dagen z’n boodschappen kan doen en verzinnen wat hij gaat maken en jij ook op de andere dagen maar dan vooruit koken wat jij liever doet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221047582
Oh ja wat Kaatje zegt is ook wel een 'ding'. Opener hier omdat je het mss beter kan verwoorden 'op papier'.
Van je af typen helpt om het voor jezelf helder te krijgen.
Ik heb in het begin als ik enorm in de clinch lag met hem (lees met mezelf ) g gemaild of een brief geschreven.
En dan hoefde hij verder niet - meteen - te reageren, liever niet eigenlijk :P
pi_221047787
Meelezen? was ook mijn overdenking. Alleen ben je dan ‘privacy’ kwijt (?) .
MnX had/heeft er een hekel aan als hij wist/weet dat ik zg. privé dingen deel.
Op papier verwoorden in een brief hebben wij over en weer wel gedaan.

Affijn. Zoals te verwachten na een volle dag op het water is hij in slaap gevallen bij de voetbalwedstrijd. 🥰
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 juni 2026 @ 00:24:58 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221047957
Over relaties hou ik mn mond :+. Geen verstand van.
Vooral knuffel Tele :*

Morgen vandaag koffer inpakken. Nog even Kruidvat plunderen voor laatste inkopen. En dan staat Dinsdag de trein klaar naar Berlijn *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221048068
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2026 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja of koop een auto idd. Kansloos gedrag altijd.
Ik had met je te doen toen je zo flipte eerder dit weekend? over Spaanse eettijden. Ik had je bij het boeken al willen waarschuwen dat dat daar anders gaat. Warm eten tussen de middag en iets kleins in de avond is misschien ook een oplossing.
pi_221048076
Veel plezier in Berlijn alvast @borisz wat ben je er allemaal van plan?
pi_221048081
Ik kan nog niet slapen. :'(
pi_221048155
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 00:37 schreef Tele6 het volgende:
Ik kan nog niet slapen. :'(
Ik ook niet. Nog steeds beetje aan het afschakelen van de dag. Lig jij nog wakker van je emoties danwel piekeren over de situatie? Of 'gewoon' en/of weet je niet waarvan precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')