abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 20:48:09 #1
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953209


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:48:24 #2
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220953210
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220953213
Het Wilhelmus was al kut, de wedstrijd zal niet beter zijn
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220953256


Even snel een foto gevraagd van een zwart witte kat en dan met een chiwafwaf, want Sjefke
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220953262
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Je bent de tweede al vandaag. :'( Beter delen jullie gewoon leuke kattenplaatjes of filmpjes met mij.
tiktok
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 20:53:06 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953274
Goed zo O+
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 21:01:32 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220953405
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 21:01:33 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953406
@ESF1Gamer ik ben nu bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 21:03:06 #9
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220953440
naaktslak eet regenworm
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 21:07:50 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953517
Katten zei ik. :( Geen naaktslakken.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 21:07:59 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953521
Andere schattige dieren mogen ook.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:08:25 #12
370431 drakin
vurig typje
pi_220953535
Kattenfilmpjes O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 21:09:13 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220953551
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 21:11:32 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220953577
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:07 schreef Ama het volgende:
Andere schattige dieren mogen ook.
Bekijk deze YouTube-video
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 21:12:22 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220953592
Zei iemand hier naaktslakken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 21:12:52 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220953600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Zei iemand hier naaktslakken?
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twente
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:14:05 #17
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220953619
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
@:ESF1gamer ik ben nu bij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat er snel doorheen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 21:16:23 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Je gaat er snel doorheen.
Het is ook wel spannend. :D Zijn ook geen lange seizoenen.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 21:16:41 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953662
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twente
Nee :(
Your beauty never ever scared me.
pi_220954305
Doodtopicisdood.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 22:08:10 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220954309
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef Modus het volgende:
Doodtopicisdood.
Ja, krijg je ervan als Ama het hoofdonderwerp van deze avond verbiedt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:09:32 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220954328
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef Modus het volgende:
Doodtopicisdood.
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 22:14:04 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220954392
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:07 schreef Modus het volgende:
Doodtopicisdood.
Ik was gewoon een filmpje aan het kijken, ik kan geen 2 dingen tegelijk :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:14:22 #24
370431 drakin
vurig typje
pi_220954399
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Ik kijk naar de mol.

Eindelijk beschikbaar om te zien
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220954439
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Belooft weinig goeds.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 22:17:49 #26
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220954453
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:16 schreef Modus het volgende:

[..]
Belooft weinig goeds.
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:22:03 #27
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220954517
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef drakin het volgende:

[..]
Ik kijk naar de mol.

Eindelijk beschikbaar om te zien
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:26:37 #28
370431 drakin
vurig typje
pi_220954592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
Ik kijk even verder voor je me spoilert over jouw mol
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220954625
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
10-0 ga je nooit winnen van dit soort landen maar een 0-0 is ook niet best.
pi_220954746
Of 0-1 oO<
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 22:37:22 #31
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220954884
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:33 schreef Modus het volgende:
Of 0-1 oO<
Nederland wereldkampioen w/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:31 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220954946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nederland wereldkampioen w/
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220954969
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.

Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
Zonder wrijving geen glans
pi_220955075
Lekker slapen maar.

Ik ga denk ik het WK kijken in mijn Kroatië en Brazilië shirt..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:51:55 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220955141
Ja, bedje :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:52:19 #36
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955144
Mooie goal wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 22:53:56 #37
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220955156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
Of je brulshirt van de supermarkt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:54:15 #38
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220955160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Haags het volgende:
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.

Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:55:41 #39
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220955165
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of je brulshirt van de supermarkt
2008 zwaait :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220955192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:00:33 #41
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Zweden is moker kut ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:01:41 #42
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220955199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Tunesie schat ik wel lager in dan Algerije
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 23:01:45 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220955200
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]
2008 zwaait :P
Is dat al weer zo lang geleden ja :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:09 #44
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220955204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is dat al weer zo lang geleden ja :{
yep, een of andere Blokker actie volgens Google
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:28 #45
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220955209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zweden is moker kut ja
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:05:10 #46
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955241
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
keihard op stampen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:08 #47
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220955257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
keihard op stampen
Dan gaan ze kapot :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:41 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220955276
Mijn ikea krukje staat inmiddels. Ik dacht dat is een in elkaar zet setje. Bleek ie gewoon al gebruiksklaar in de doos te zitten. Stoel volgt vrijdag..

Foto van krukje staat al wel online, maar ik kan via mobiel moeilijk linken.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:12:07 #50
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955292
Nou bedtijd maar dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220955336
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:33 schreef Modus het volgende:
Of 0-1 oO<
dat ze uberhaupt nog gaan :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 23:19:16 #52
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220955337
quote:
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwacht

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:21:21 #53
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220955349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwacht

[ afbeelding ]
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanity
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:23:03 #54
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220955360
Ik heb net een stuk appeltaart ingesmeerd met Nutella.

Ik heb ff een braddie momentje.

Bedankt voor de inspiratie vetklep @Grotetijd
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_220955389
bedtijd :O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 23:28:36 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220955390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:

[..]
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanity
Wel makkelijk als het zichzelf uitschakelt, scheelt ons gedoetjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 23:47:05 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220955445
Flinke regenbui.
Your beauty never ever scared me.
pi_220955687
hmm, werd even wakker met het idee dat ik vrij was..
ben ik niet ;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:20:10 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220955726
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:57 schreef mschol het volgende:
hmm, werd even wakker met het idee dat ik vrij was..
ben ik niet ;(
Balen ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:27:16 #60
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220955735
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:56:12 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220955776
Ik wil niet. ;( :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:05:11 #62
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220955786
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil niet. ;( :O
Dan ga je weer terug naar bed
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220955787
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Balen ;(
tja, het is niet anders.. bijna weekend gelukkig
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:14:56 #64
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220955803
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:47 schreef Ama het volgende:
Flinke regenbui.
Echt hè


Echt een flinkert
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 07:19:58 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220955814
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 07:20:19 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220955816
Hier gewoon zon
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:31:58 #67
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220955866
Waarom wordt het maar 17 graden vandaag? Dat is niet echt korte broekenweer
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220955872
Mogguh
pi_220955885
Gloeiend hete koffie :X
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:40:10 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220955890
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Gloeiend hete koffie :X
In je schoot?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220955896
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:40 schreef dud0r het volgende:

[..]
In je schoot?
gelukkig niet, maar ik wil sneller drinken dan dat de koffie afkoelt
  donderdag 4 juni 2026 @ 07:43:58 #72
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220955902
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:41 schreef gianni61 het volgende:

[..]
gelukkig niet, maar ik wil sneller drinken dan dat de koffie afkoelt
Oh oke oke
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 07:47:01 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Gloeiend hete koffie :X
Dubbele espresso genot.
What can change the nature of a man?
pi_220955921
koud water of melk genot
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220955924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Dubbele espresso genot.
nee nee, gewoon een grote mok filter koffie
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:04:38 #76
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955960
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:21:57 #77
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220955999
Tevens goedemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:22:07 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220956000
U raadt het al: Weer keihard werkjes werken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220956005
Hallo allen.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:25:30 #80
388664 crew  Dotteke
pi_220956010
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:26:06 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956012
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220956023
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh :W
Hoi Dotteke.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:29:17 #83
388664 crew  Dotteke
pi_220956027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:28 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Hoi Dotteke.
Hey Bennie :D

:W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:29:33 #84
388664 crew  Dotteke
pi_220956029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen :W
Morguh Stig :W :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:31:31 #85
141482 Q.
JurassiQ
pi_220956039
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:31 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het maar 17 graden vandaag? Dat is niet echt korte broekenweer
Heerlijk! *O* Kan je tenminste fatsoenlijk werken.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:34:51 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956051
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Stig :W :*
Smoepsie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:35:42 #87
388664 crew  Dotteke
pi_220956055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Smoepsie O+
Bij jullie ook lekker afgekoeld?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220956056
@Dr_Flash ik zit nu in de ICE (1. Klasse) en er zit hier een of andere diktiet keihard te snurken in de wagon. Wat zou jij doen in een dergelijke situatie? Kan ik hier een claim voor indienen?
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:36:46 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956058
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij jullie ook lekker afgekoeld?
Gelukkig wel, gaat prima zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220956073
Bijna weekend.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:42:02 #91
388664 crew  Dotteke
pi_220956089
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gelukkig wel, gaat prima zo.
Ja van mij mag het wel even zo blijven :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:43:32 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956098
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja van mij mag het wel even zo blijven :D
Iets droger mag ook wel :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:19 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956107
*zet laptop aan

*Krijgt melding: "systeem updates in uitvoering"

Ok, ik wacht wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:43 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956109
Oh, laptop zet de straalmotoren aan. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:48 #95
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956110
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:31 schreef Q. het volgende:

[..]
Heerlijk! *O* Kan je tenminste fatsoenlijk werken.
Dat kan ik ook in korte broek
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:54 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220956112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Iets droger mag ook wel :@
O hier is het wel droog _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:46:45 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956114
Bios self healing backup..
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 08:48:28 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O hier is het wel droog _O-
Hier ook. Nog.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 08:53:50 #99
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956140
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:53:59 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_220956142
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:45 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dat kan ik ook in korte broek
Nee, mag niet van de baas. :(
For great justice!
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:54:49 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_220956151
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Ama het volgende:
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
Beetje ver fietsen vanaf hier.
For great justice!
pi_220956154
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Ama het volgende:
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
je weet dat vandaag een duitse feestdag is?
In sommige deelstaten is alles dicht. weet even niet waar jij naar toe gaat
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:56:23 #103
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956187
quote:
8s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Q. het volgende:

[..]
Nee, mag niet van de baas. :(
Alleen als ik bij een klant zit. thuis of op kantoor mag ik gewoon in de korte broek werken
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:59:44 #105
141482 Q.
JurassiQ
pi_220956232
For great justice!
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:00:20 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
je weet dat vandaag een duitse feestdag is?
In sommige deelstaten is alles dicht. weet even niet waar jij naar toe gaat
Klopt maar hier zou het open moeten zijn.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:00:50 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956237
We gaan naar Haren Duitsland.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 09:11:33 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956382
quote:
Maar hebben die Duitsers niet elke week wel een feestdag?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:13:44 #109
141482 Q.
JurassiQ
pi_220956413
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar hebben die Duitsers niet elke week wel een feestdag?
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag? *O*
For great justice!
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:15:23 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220956419
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hier ook. Nog.
We hadden zonet de zon ook nog, maar die heb ik snel weggejaagd, ff geen zon en de boel ophouden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:40 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956431
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag? *O*
Werken *O*

Domme collega's *O*

Luie leveranciers *O*

Zeurende leidinggevenden *O*

Crappy apparatuur *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:53 #112
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
We hadden zonet de zon ook nog, maar die heb ik snel weggejaagd, ff geen zon en de boel ophouden
Jij durft.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:19:01 #113
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956454
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag? *O*
verkeerde account @Haags
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:19:52 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956459
Goed buitje weer
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:21:15 #115
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956461
Ze willen hier een werkgroep gaan oprichten voor iets dat 3 a 4 keer per jaar voorkomt. Over hoe dat vorm te geven. |:( :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 09:22:09 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956463
Ik heb op Lexa een like van iemand van 20.

Beetje jonger kan ik wel waarderen, maar dit is wel heel extreem :D
Ben nu wel benieuwd naar haar foto, maar ik ben nu nog niet wanhopig genoeg om weer dat absurde bedrag te betalen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:25:01 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956472
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb op Lexa een like van iemand van 20.

Beetje jonger kan ik wel waarderen, maar dit is wel heel extreem :D
Ben nu wel benieuwd naar haar foto, maar ik ben nu nog niet wanhopig genoeg om weer dat absurde bedrag te betalen.
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:25:42 #118
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956477
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot. :Y
Grote kans ja :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 09:27:28 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956484
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze willen hier een werkgroep gaan oprichten voor iets dat 3 a 4 keer per jaar voorkomt. Over hoe dat vorm te geven. |:( :')
Gewoon lekkere bezigheidstherapie om weer een budget op te maken :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:28:15 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956488
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gewoon lekkere bezigheidstherapie om weer een budget op te maken :7
Maar er is geen budget. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:28:39 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956492
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar er is geen budget. :{
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 09:29:19 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956499
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot. :Y
Matige bot wel als ie buiten m'n range gaat zitten.

Maar het is nog een leuke meid ook, ik had een plamuurlaag verwacht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:29:54 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956503
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Matige bot wel als ie buiten m'n range gaat zitten.

Maar het is nog een leuke meid ook, ik had een plamuurlaag verwacht.
Even de foto reverse searchen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:30:00 #124
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 09:30:52 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956510
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar er is geen budget. :{
Dan verzinnen ze dat er wel bij :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220956535
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Hard gelachen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:33:40 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956536
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.
Verstandig.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:33:41 #128
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956537
Lieke Marsman (schrijfster) overleden aan kanker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220956541
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lieke Marsman (schrijfster) overleden aan kanker.
-O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220956549
Die was nog heul jong joh.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:37:04 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956561
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:37:41 #132
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956562
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:34 schreef Barbusse het volgende:
Die was nog heul jong joh.
35 jaar. ;( :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:39:09 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956573
Heey @datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:39:30 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956576
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
'Toevallig' :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:40:08 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956580
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
'Toevallig' :D
Ja kwam bij een topic van haar uit.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:42:32 #136
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956592
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
zat ze weer eens vast?
was ze aan het rellen geweest?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:42:59 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956593
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:

[..]
zat ze weer eens vast?
was ze aan het rellen geweest?
Ja en geen idee. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220956597
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:19 schreef dud0r het volgende:

[..]
verkeerde account @:haags
Ben het daar wel mee eens eigenlijk.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 09:44:42 #139
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956603
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:43 schreef Haags het volgende:

[..]
Ben het daar wel mee eens eigenlijk.
Dat het het verkeerde account was?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 09:48:15 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956620
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Even de foto reverse searchen.
Daarna matchen :Y
Al is 20 wel jonger dan de gouden regel...

Heb gewoon 17 likes verzameld op Lexa :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:49:38 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956624
@CherryLips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen. :D :'( *jaloers*
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:50:41 #142
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956630
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarna matchen :Y
Al is 20 wel jonger dan de gouden regel...

Heb gewoon 17 likes verzameld op Lexa :D
Ik deed dat ook altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:51:44 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956638
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen. :D :'( *jaloers*
Amerika en jaloers.... :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 09:53:23 #144
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956651
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen. :D :'( *jaloers*
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen :9
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:54:07 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956654
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Amerika en jaloers.... :{
Alleen op alle Halloweenspullen die ze daar verkopen. Ik hou van Halloween. O+
Your beauty never ever scared me.
pi_220956659
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
35 jaar. ;( :{
Kutziekte.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:54:38 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956660
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen :9
Over 3 maanden sowieso. Maar ik verwacht bij de Action ofzo deze zomer al wel. _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_220956689
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen. :D :'( *jaloers*
Dat is Summerween
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:58:08 #149
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956693
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen :9
Morgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 09:58:18 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956694
quote:
87s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kutziekte.
Tell me about it.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 09:59:19 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956703
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat is Summerween
Ja wist niet dat dat ook een ding is.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 10:01:29 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956716
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik deed dat ook altijd.
Met meiden matchen die veel te jong voor je zijn?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 10:03:41 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Met meiden matchen die veel te jong voor je zijn?
Nee :D

Al heb ik die wel een paar gehad en ook gezegd dat ze te jong waren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:04:23 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956748
Ik dacht dat Nattekat jonger was, dan dat ie blijkbaar is. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 10:05:00 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956762
Inmiddels al 9 dagen geen kat in mijn huis gehad die hier niet hoort.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 10:05:07 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956765
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat Nattekat jonger was, dan dat ie blijkbaar is. :@
Nattekater inmiddels.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:06:50 #157
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956802
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat Nattekat jonger was, dan dat ie blijkbaar is. :@
hoe jong dacht je dat hij was?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:07:04 #158
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956803
ik ga toch maar een korte broek aan trekken. in huis is het nog wel warm zat ervoor
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:07:38 #159
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956806
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:

[..]
hoe jong dacht je dat hij was?
Half 20.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220956819
Irritante plakvlieg naar binnen gevlogen.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 10:10:34 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956821
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Half 20.
2|0?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:12:21 #162
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956830
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Half 20.
10 is wel erg jong hoor :B
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 10:12:40 #163
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956833
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Half 20.
Mocht hij willen haha. :B
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:12:42 #164
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Irritante plakvlieg naar binnen gevlogen.
het stikt hier op het moment van de vliegen. En de katten vangen ze te weinig
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 10:14:08 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956843
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef dud0r het volgende:

[..]
het stikt hier op het moment van de vliegen. En de katten vangen ze te weinig
Die van mij doet helemaal niks met insecten in huis. Helaas is het garantiebewijs verlopen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:16:30 #166
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220956851
Brand weizer.

Geen fan van brand, maar bijzonder lekker biertje wel.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:16:38 #167
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956852
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Die van mij doet helemaal niks met insecten in huis. Helaas is het garantiebewijs verlopen.
ze moeten er net zin in hebben, Fluffy doet er wel het meeste mee. Hoewel die ze soms ook vangt onder z'n poot en dan weer laat gaan.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 10:17:55 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956857
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:16 schreef Rozevla het volgende:
Brand weizer.

Geen fan van brand, maar bijzonder lekker biertje wel.
Mooi op tijd voor een bier review.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:18:58 #169
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956863
@Luctor.et.Emergo
Ben je de marvel spoilers een beetje aan het volgen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:19:22 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956866
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef dud0r het volgende:

[..]
10 is wel erg jong hoor :B
Half 20 is geen 10 hoor.

Eigenlijk 19:30. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:21:26 #171
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956874
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:18 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
Ben je de marvel spoilers een beetje aan het volgen?
Nee. :o Ik zag op Reddit wel een rode kaart, die mij in mijn Goblin deck met Indoraptor als Commander wel leuk lijkt. Verder nog niks van gezien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 10:24:53 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220956893
Jehovah getuigen aan de deur. :r
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 10:26:29 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee :D

Al heb ik die wel een paar gehad en ook gezegd dat ze te jong waren.
Op dit soort momenten vind ik wel het jammer dat ik een aantal jaar geleden nog niet echt daarmee bezig was ;(

Maar als dat het niet was, wat deed je dan wel?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 10:27:54 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956905
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Half 20.
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekund :P

Ik word dit jaar 30 :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:30:14 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956915
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekund :P

Ik word dit jaar 30 :{
Oh ja, dan snap ik het wel. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 10:31:31 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956919
Oh, ze is Christen.

Missen we helemaal niets aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 10:32:06 #177
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956921
quote:
Online warenhuis Wehkamp wordt overgenomen door de Zeeuwse modeketen Omoda. Met de overname van het veel grotere, maar verlieslatende Wehkamp wordt het familiebedrijf uit Zierikzee in één klap een van de grootste online spelers van Nederland.

Door de overname komt Wehkamp weer in Nederlandse handen. Sinds 2015 was het onderdeel van het Britse investeringsfonds Apax.

https://www.ad.nl/economi(...)eten-omoda~a19c17ba/
Ons bin toch nie zo zuunig :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:32:14 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956922
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze is Christen.

Missen we helemaal niets aan.
Die zoekt een vaderfiguur. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:32:57 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956929
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ons bin toch nie zo zuunig :7
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:34:05 #180
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220956936
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee. :o Ik zag op Reddit wel een rode kaart, die mij in mijn Goblin deck met Indoraptor als Commander wel leuk lijkt. Verder nog niks van gezien.
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiled
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekund :P

Ik word dit jaar 30 :{
haha dan ben je ook oud.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 10:34:48 #181
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220956945
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is. :o
Ligt bij de Valweg bij de Zeelandbrug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 10:37:46 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220956960
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef dud0r het volgende:

[..]
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiled
[..]
haha dan ben je ook oud.
:(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 10:41:00 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220956976
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is. :o
Ik ook niet, toch weer wat geleerd vandaag :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:41:37 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956983
quote:
Ik kijk meer uit naar The Hobbit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:42:29 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220956987
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik ook niet, toch weer wat geleerd vandaag :+
Precies. Kunnen we weer naar huis.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:44:56 #186
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220957004
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik kijk meer uit naar The Hobbit.
ik heb van marvel wel al een doos in de preorder staan. the hobbit komt daarna wel.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 10:45:13 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957007
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Precies. Kunnen we weer naar huis.
Ik ben al thuis ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957433
nou, meeting zit er op. nu heb ik niks te doen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 11:30:57 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220957484
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
nou, meeting zit er op. nu heb ik niks te doen
FOK!en.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220957571
hallo :W
pi_220957574
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:38 schreef bitterbal het volgende:
hallo :W
:W
-XOXO-
pi_220957577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:38 schreef bitterbal het volgende:
hallo :W
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:39 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
:W
Dames :W
pi_220957589
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze is Christen.

Missen we helemaal niets aan.
Die zijn wild in bed :Y
-XOXO-
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:43:08 #194
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220957595
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die zijn wild in bed :Y
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 11:45:20 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220957602
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die zijn wild in bed :Y
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220957611
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:41 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Die zijn wild in bed :Y
:{ Not in my book ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:47:55 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_220957614
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:

[..]
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Slapen?
For great justice!
pi_220957631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekker :')
-XOXO-
pi_220957632
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:

[..]
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Chips eten :Y
-XOXO-
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:52:10 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957637
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Mag gewoon van de kerk.

En dat houd je jong. O-)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220957638
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:51 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Chips eten :Y
heb ik nu wel trek in
pi_220957640
Ballie, mag ik nieuwe sneakers kopen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 11:53:42 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220957642
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mag gewoon van de kerk.

En dat houd je jong. O-)
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220957645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:53 schreef gianni61 het volgende:
Ballie, mag ik nieuwe sneakers kopen?
ja
pi_220957647
welke?
pi_220957648
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja
ik wist dat ik op je kon rekenen
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:55:31 #207
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220957653
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Daardoor is ze extra wild.
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:47 schreef Q. het volgende:

[..]
Slapen?
Bijvoorbeeld
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:50 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekker :')
jij snapt het.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:51 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Chips eten :Y
En ijs :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 11:59:30 #210
388664 crew  Dotteke
pi_220957676
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:24 schreef Ama het volgende:
Jehovah getuigen aan de deur. :r
Daar doe ik al niet eens meer voor open
Meestal zie je ze wel in de wijk lopen dus lekker laten bellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220957677
*tekent toestemming
pi_220957681
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:59 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ok
ja, niks bijzonders, gewoon "klassiek"
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:01:55 #213
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220957691
Nog nooit een Jehova hier aan de deur gehad
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:02:57 #214
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957696
Honger
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:02:57 #215
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220957697
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Mooi op tijd voor een bier review.
Je kan beter aan het bier zitten dan aan kinderen.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:03:17 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957699
Ik sta op de zwarte lijst.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220957700
Wel een keertje. 'Sorry, geen interesse.' 'Oké, bedankt voor uw tijd. Fijne dag nog.' 'Dank u wel, u ook.'
En weer verliet een tevreden Jehovah het pand.
Tap tap tap
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:03:30 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957703
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:02 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Je kan beter aan het bier zitten dan aan kinderen.
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220957704
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, niks bijzonders, gewoon "klassiek"
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
pi_220957733
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
zo ben ik :@
pi_220957751
Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
pi_220957767
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
De helft plus 7 mag.
pi_220957769
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijf *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:12:59 #224
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957770
Onweder :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220957773
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keertje. 'Sorry, geen interesse.' 'Oké, bedankt voor uw tijd. Fijne dag nog.' 'Dank u wel, u ook.'
En weer verliet een tevreden Jehovah het pand.
Ik heb ze onlangs voor het eerst aan de deur gehad. Toch wel zeker 10 minuten mee staan praten/discussiëren.
pi_220957774
twitter


De coke is op ipv de koek
Zonder wrijving geen glans
pi_220957775
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijf *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 12:15:12 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220957783
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef rival het volgende:

[..]
De helft plus 7 mag.
Ja, klopt. Dan is ze nog steeds 2 jaar te jong.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220957784
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijf *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moet een mooie ontslagbonus zijn geweest :D
-XOXO-
pi_220957785
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
-O-
nou, ja, die mag functioneerde ook echt niet op de plek waar hij zat, maar iemand die er al zo lang zit krijg je niet zomaar weg :o
pi_220957789
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Dat moet een mooie ontslagbonus zijn geweest :D
dat lijkt me wel dan
pi_220957793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, klopt. Dan is ze nog steeds 2 jaar te jong.
Swipe dat dan gewoon weg.
pi_220957795
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was :Y
-XOXO-
pi_220957800
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was :Y
en hoe oud was jij toen?
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:18:11 #235
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957801
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was :Y
En jij was 28?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:19:59 #236
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957806
Net nu het lunchpauze is, regent het heel hard. Dus geen lunchrondje -O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:22:23 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957823
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net nu het lunchpauze is, regent het heel hard. Dus geen lunchrondje -O-
Idem hier.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957827
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
en hoe oud was jij toen?
16 :+
-XOXO-
pi_220957839
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje :@
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:26:48 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957845
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje :@
Rebel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957847
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
16 :+
SOW
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:30:16 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957860
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:23 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
16 :+
Gewoon iemand daten die 6,25% ouder dan jou was. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220957863
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje :@
Zijn ze nu aan herkauwen dan?
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 12:31:58 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220957868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:16 schreef rival het volgende:

[..]
Swipe dat dan gewoon weg.
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierig :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220957872
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierig :P
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:35:04 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
Dit inderdaad. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:35:48 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
"Duizenden singles wachten op jou!"

*logt in*

*insert cricket sounds*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:39:27 #248
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957915
:o blauwe lucht
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:39:40 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957917
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Duizenden singles wachten op jou!"

*logt in*

*insert cricket sounds*
Been there ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 12:40:17 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220957922
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Been there ;(
But nothing done that :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:40:45 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220957929
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
But nothing done that :'(
Nope :'(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220958072
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes

Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen :')
Tap tap tap
pi_220958094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes

Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen :')
:{
pi_220958108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:52 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:{
Was fictie, maar het was niet best.
Tap tap tap
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 12:57:15 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958115
Eindelijk een keer bij de DM geweest in Duitsland.
Your beauty never ever scared me.
pi_220958124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijf *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontslagen worden door een bedrijf waar je al 30 jaar gewerkt hebt lijkt me echt zwaar kut :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:02:48 #257
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220958145
Thuis

Veel post voor studenten, maar dat waren dan dus 5+ brieven per adres/brievenbus. In het sorteren zat meer tijd dan in het bezorgen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220958155
Zaterdag dagje Aveiro :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220958158
Als het weer meezit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:07:07 #260
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220958161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Als het weer meezit.
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:07:37 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958165
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik sta op de zwarte lijst.
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik vraag dit voor een vriend.
Your beauty never ever scared me.
pi_220958173
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..
-O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:11:14 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958185
Snap wel dat mensen hebberig worden als ze in de DM lopen. Ik heb maar 4 dingetjes gehaald maar ik ga nog wel een keer terug met meer geld. _O- Maar heb ook nog genoeg schoonmaak en drogisterij voorraad uit Duitsland hier staan.
Your beauty never ever scared me.
pi_220958186
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar :{
-XOXO-
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:12:40 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958192
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar :{
_O- _O-
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:14:38 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958204
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje :@
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeesten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220958208
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar :{
What did you do :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:15:50 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958210
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes

Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen :')
Ik was jaar nog in Texas, komt wel heel dichtbij zo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220958218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeesten
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leuk :D
Tap tap tap
pi_220958227
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar :{
alsof dat iets gaat veranderen
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:18:39 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leuk :D
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:19:28 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]
alsof dat iets gaat veranderen
Lol
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:21:06 #273
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220958243
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik vraag dit voor een vriend.
Iemand kennen die in bestuur zit van de kerkgemeenschap. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:21:22 #274
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220958244
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:21:59 #275
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220958248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Ik hoor net dat dat Groenewoud heet :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220958249
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:22:59 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220958255
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik hoor net dat dat Groenewoud heet :P
Ja, dat is de officiële naam. Met Woensel-West weet iedereen wat er bedoeld wordt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:23:13 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220958257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:23:18 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958258
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Gezellig
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:24:14 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958265
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren :')
Beetje vermaak tijdens het eten :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220958268
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Gezellig
Bon appetit :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:24:40 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958269
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Lol
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:25:06 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958272
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren :')
Gaaf :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:25:38 #285
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220958274
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren :')
Ja of dat nou is wat je graag wilt.... :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220958276
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Beetje vermaak tijdens het eten :7
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220958277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
What did you do :')
Ja geen idee -O-
-XOXO-
pi_220958281
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:26 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ja geen idee -O-
Gij vuige rebel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220958284
Het onweert *O*
-XOXO-
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:29:07 #290
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958288
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958295
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
Het onweert *O*
hier niet *O*
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:31:15 #292
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958299
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
Het onweert *O*
Hier schijnt de zon *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:32:41 #293
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958306
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier schijnt de zon *G*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958320
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en veren :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:36:30 #295
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en veren :9
*bloed spettert rond*

"Hee, extra marinade!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958327
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*bloed spettert rond*

"Hee, extra marinade!"
*dipt frietje in karkas.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:41:08 #297
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
*dipt frietje in karkas.
"Spicy."

"Schat, dat is zijn anus."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage donderdag 4 juni 2026 @ 13:42:14 #298
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220958350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
"Spicy."

"Schat, dat is zijn anus."
Vogels hebben geen anus ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze donderdag 4 juni 2026 @ 13:43:19 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220958354
Hier vlakbij heeft iemand 48 vlaggen aan zijn huis hangen voor het WK. :D _O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 juni 2026 @ 13:43:52 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220958357
quote:
83s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Vogels hebben geen anus ...
Ik ben geen bioloog ;(

Cloaca dan :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220958360
Ja dicht
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')