SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag.Beter delen jullie gewoon leuke kattenplaatjes of filmpjes met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twentequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
@:ESF1gamer ik ben nu bijJe gaat er snel doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twente
Ja, krijg je ervan als Ama het hoofdonderwerp van deze avond verbiedt.quote:
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!quote:
Ik was gewoon een filmpje aan het kijken, ik kan geen 2 dingen tegelijkquote:
Ik kijk naar de mol.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannendsquote:
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk naar de mol.
Eindelijk beschikbaar om te zien
Ik kijk even verder voor je me spoilert over jouw molquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
10-0 ga je nooit winnen van dit soort landen maar een 0-0 is ook niet best.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
Nederland wereldkampioenquote:
Of je brulshirt van de supermarktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Haags het volgende:
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.
Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Zweden is moker kut jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Tunesie schat ik wel lager in dan Algerijequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Is dat al weer zo lang geleden jaquote:
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelenquote:
keihard op stampenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
Dan gaan ze kapotquote:
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef Nattekat het volgende:
https://techcrunch.com/20(...)nto-granting-access/
Dit is gewoon hilarisch.
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanityquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwacht
[ afbeelding ]
Wel makkelijk als het zichzelf uitschakelt, scheelt ons gedoetjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanity
Balenquote:Op donderdag 4 juni 2026 04:57 schreef mschol het volgende:
hmm, werd even wakker met het idee dat ik vrij was..
ben ik niet
Dan ga je weer terug naar bedquote:
In je schoot?quote:
Oh oke okequote:Op donderdag 4 juni 2026 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar ik wil sneller drinken dan dat de koffie afkoelt
Hey Benniequote:
Morguh Stigquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:31 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het maar 17 graden vandaag? Dat is niet echt korte broekenweer
Smoepsiequote:
Bij jullie ook lekker afgekoeld?quote:
Gelukkig wel, gaat prima zo.quote:
Ja van mij mag het wel even zo blijvenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gaat prima zo.
Iets droger mag ook welquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag het wel even zo blijven
Dat kan ik ook in korte broekquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk!Kan je tenminste fatsoenlijk werken.
O hier is het wel droogquote:
Hier ook. Nog.quote:
Beetje ver fietsen vanaf hier.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Ama het volgende:
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
je weet dat vandaag een duitse feestdag is?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Ama het volgende:
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
Alleen als ik bij een klant zit. thuis of op kantoor mag ik gewoon in de korte broek werkenquote:
Niedersachsen wel dus.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
https://www.duitseland.nl/nieuws/donderdag-winkelen-niet-in-nrw
Klopt maar hier zou het open moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet dat vandaag een duitse feestdag is?
In sommige deelstaten is alles dicht. weet even niet waar jij naar toe gaat
Maar hebben die Duitsers niet elke week wel een feestdag?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
https://www.duitseland.nl/nieuws/donderdag-winkelen-niet-in-nrw
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hebben die Duitsers niet elke week wel een feestdag?
We hadden zonet de zon ook nog, maar die heb ik snel weggejaagd, ff geen zon en de boel ophoudenquote:
Werkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag?
Jij durft.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden zonet de zon ook nog, maar die heb ik snel weggejaagd, ff geen zon en de boel ophouden
verkeerde account @Haagsquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag?
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb op Lexa een like van iemand van 20.
Beetje jonger kan ik wel waarderen, maar dit is wel heel extreem
Ben nu wel benieuwd naar haar foto, maar ik ben nu nog niet wanhopig genoeg om weer dat absurde bedrag te betalen.
Grote kans jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot.
Gewoon lekkere bezigheidstherapie om weer een budget op te makenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze willen hier een werkgroep gaan oprichten voor iets dat 3 a 4 keer per jaar voorkomt. Over hoe dat vorm te geven.![]()
Maar er is geen budget.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekkere bezigheidstherapie om weer een budget op te maken
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?quote:
Matige bot wel als ie buiten m'n range gaat zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot.
Even de foto reverse searchen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige bot wel als ie buiten m'n range gaat zitten.
Maar het is nog een leuke meid ook, ik had een plamuurlaag verwacht.
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Dan verzinnen ze dat er wel bijquote:
Hard gelachen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Verstandig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lieke Marsman (schrijfster) overleden aan kanker.
'Toevallig'quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
zat ze weer eens vast?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Ja en geen idee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat ze weer eens vast?
was ze aan het rellen geweest?
Dat het het verkeerde account was?quote:
Daarna matchenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even de foto reverse searchen.
Ik deed dat ook altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna matchen
Al is 20 wel jonger dan de gouden regel...
Heb gewoon 17 likes verzameld op Lexa
Amerika en jaloers....quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen.![]()
*jaloers*
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen.![]()
*jaloers*
Alleen op alle Halloweenspullen die ze daar verkopen. Ik hou van Halloween.quote:
Kutziekte.quote:
Over 3 maanden sowieso. Maar ik verwacht bij de Action ofzo deze zomer al wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen
Dat is Summerweenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
*jaloers*
Morgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen
Tell me about it.quote:
Neequote:Op donderdag 4 juni 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met meiden matchen die veel te jong voor je zijn?
Nattekater inmiddels.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat Nattekat jonger was, dan dat ie blijkbaar is.
hoe jong dacht je dat hij was?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat Nattekat jonger was, dan dat ie blijkbaar is.
2|0?quote:
10 is wel erg jong hoorquote:
het stikt hier op het moment van de vliegen. En de katten vangen ze te weinigquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Irritante plakvlieg naar binnen gevlogen.
Die van mij doet helemaal niks met insecten in huis. Helaas is het garantiebewijs verlopen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
het stikt hier op het moment van de vliegen. En de katten vangen ze te weinig
ze moeten er net zin in hebben, Fluffy doet er wel het meeste mee. Hoewel die ze soms ook vangt onder z'n poot en dan weer laat gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Die van mij doet helemaal niks met insecten in huis. Helaas is het garantiebewijs verlopen.
Mooi op tijd voor een bier review.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:16 schreef Rozevla het volgende:
Brand weizer.
Geen fan van brand, maar bijzonder lekker biertje wel.
Half 20 is geen 10 hoor.quote:
Nee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:18 schreef dud0r het volgende:
@:luctor.et.emergo
Ben je de marvel spoilers een beetje aan het volgen?
Op dit soort momenten vind ik wel het jammer dat ik een aantal jaar geleden nog niet echt daarmee bezig wasquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
Al heb ik die wel een paar gehad en ook gezegd dat ze te jong waren.
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekundquote:
Oh ja, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekund
Ik word dit jaar 30
Ons bin toch nie zo zuunigquote:Online warenhuis Wehkamp wordt overgenomen door de Zeeuwse modeketen Omoda. Met de overname van het veel grotere, maar verlieslatende Wehkamp wordt het familiebedrijf uit Zierikzee in één klap een van de grootste online spelers van Nederland.
Door de overname komt Wehkamp weer in Nederlandse handen. Sinds 2015 was het onderdeel van het Britse investeringsfonds Apax.
https://www.ad.nl/economi(...)eten-omoda~a19c17ba/
Die zoekt een vaderfiguur.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze is Christen.
Missen we helemaal niets aan.
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is.quote:
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiledquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Ik zag op Reddit wel een rode kaart, die mij in mijn Goblin deck met Indoraptor als Commander wel leuk lijkt. Verder nog niks van gezien.
haha dan ben je ook oud.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekund
Ik word dit jaar 30
Ligt bij de Valweg bij de Zeelandbrug.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiled
[..]
haha dan ben je ook oud.
Ik ook niet, toch weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is.
Ik kijk meer uit naar The Hobbit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiled
[..]
Precies. Kunnen we weer naar huis.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, toch weer wat geleerd vandaag
ik heb van marvel wel al een doos in de preorder staan. the hobbit komt daarna wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar The Hobbit.
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Kunnen we weer naar huis.
FOK!en.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
nou, meeting zit er op. nu heb ik niks te doen
Die zijn wild in bedquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze is Christen.
Missen we helemaal niets aan.
in bed mag je alles doen wat God verboden heeftquote:
quote:
Slapen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Chips etenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Mag gewoon van de kerk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag gewoon van de kerk.
En dat houd je jong.
Daardoor is ze extra wild.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:
jij snapt het.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekker
En ijsquote:
okquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.adidas.nl/busenitz-pro-schoenen/G48060.html
Daar doe ik al niet eens meer voor openquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kan beter aan het bier zitten dan aan kinderen.
doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks bijzonders, gewoon "klassiek"
zo ben ikquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
De helft plus 7 mag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze onlangs voor het eerst aan de deur gehad. Toch wel zeker 10 minuten mee staan praten/discussiëren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keertje. 'Sorry, geen interesse.' 'Oké, bedankt voor uw tijd. Fijne dag nog.' 'Dank u wel, u ook.'
En weer verliet een tevreden Jehovah het pand.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfDat moet een mooie ontslagbonus zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
nou, ja, die mag functioneerde ook echt niet op de plek waar hij zat, maar iemand die er al zo lang zit krijg je niet zomaar wegquote:
dat lijkt me wel danquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat moet een mooie ontslagbonus zijn geweest
Swipe dat dan gewoon weg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan is ze nog steeds 2 jaar te jong.
en hoe oud was jij toen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was
En jij was 28?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was
Idem hier.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net nu het lunchpauze is, regent het heel hard. Dus geen lunchrondje
Rebel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
Gewoon iemand daten die 6,25% ouder dan jou was.quote:
Zijn ze nu aan herkauwen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierigquote:
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemandquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierig
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
"Duizenden singles wachten op jou!"quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
Been therequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Duizenden singles wachten op jou!"
*logt in*
*insert cricket sounds*
But nothing done thatquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfOntslagen worden door een bedrijf waar je al 30 jaar gewerkt hebt lijkt me echt zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raarquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeestenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
What did you doquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was jaar nog in Texas, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leukquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeesten
alsof dat iets gaat veranderenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikersquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leuk
Iemand kennen die in bestuur zit van de kerkgemeenschap.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik hoor net dat dat Groenewoud heetquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheurenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
Ja, dat is de officiële naam. Met Woensel-West weet iedereen wat er bedoeld wordtquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat Groenewoud heet
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gezelligquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Beetje vermaak tijdens het etenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Bon appetitquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
quote:
Gaafquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Ja of dat nou is wat je graag wilt....quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"quote:
Gij vuige rebel.quote:
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"
Hier schijnt de zonquote:
quote:
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en verenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"
*bloed spettert rond*quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en veren
*dipt frietje in karkas.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*bloed spettert rond*
"Hee, extra marinade!"
"Spicy."quote:
Vogels hebben geen anus ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Spicy."
"Schat, dat is zijn anus."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |