quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag gewoon van de kerk.
En dat houd je jong.
Daardoor is ze extra wild.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Bijvoorbeeldquote:
jij snapt het.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekker
En ijsquote:
okquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.adidas.nl/busenitz-pro-schoenen/G48060.html
Daar doe ik al niet eens meer voor openquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kan beter aan het bier zitten dan aan kinderen.
doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks bijzonders, gewoon "klassiek"
zo ben ikquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
De helft plus 7 mag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze onlangs voor het eerst aan de deur gehad. Toch wel zeker 10 minuten mee staan praten/discussiëren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keertje. 'Sorry, geen interesse.' 'Oké, bedankt voor uw tijd. Fijne dag nog.' 'Dank u wel, u ook.'
En weer verliet een tevreden Jehovah het pand.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfDat moet een mooie ontslagbonus zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
nou, ja, die mag functioneerde ook echt niet op de plek waar hij zat, maar iemand die er al zo lang zit krijg je niet zomaar wegquote:
dat lijkt me wel danquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat moet een mooie ontslagbonus zijn geweest
Swipe dat dan gewoon weg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan is ze nog steeds 2 jaar te jong.
en hoe oud was jij toen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was
En jij was 28?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was
Idem hier.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net nu het lunchpauze is, regent het heel hard. Dus geen lunchrondje
Rebel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
Gewoon iemand daten die 6,25% ouder dan jou was.quote:
Zijn ze nu aan herkauwen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierigquote:
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemandquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierig
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
"Duizenden singles wachten op jou!"quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
Been therequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Duizenden singles wachten op jou!"
*logt in*
*insert cricket sounds*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |