quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag gewoon van de kerk.
En dat houd je jong.
Daardoor is ze extra wild.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Bijvoorbeeldquote:
jij snapt het.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekker
En ijsquote:
okquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.adidas.nl/busenitz-pro-schoenen/G48060.html
Daar doe ik al niet eens meer voor openquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kan beter aan het bier zitten dan aan kinderen.
doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks bijzonders, gewoon "klassiek"
zo ben ikquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
De helft plus 7 mag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze onlangs voor het eerst aan de deur gehad. Toch wel zeker 10 minuten mee staan praten/discussiëren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keertje. 'Sorry, geen interesse.' 'Oké, bedankt voor uw tijd. Fijne dag nog.' 'Dank u wel, u ook.'
En weer verliet een tevreden Jehovah het pand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |