quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag gewoon van de kerk.
En dat houd je jong.
Daardoor is ze extra wild.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Bijvoorbeeldquote:
jij snapt het.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekker
En ijsquote:
okquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.adidas.nl/busenitz-pro-schoenen/G48060.html
Daar doe ik al niet eens meer voor openquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je kan beter aan het bier zitten dan aan kinderen.
doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niks bijzonders, gewoon "klassiek"
zo ben ikquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
De helft plus 7 mag.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze onlangs voor het eerst aan de deur gehad. Toch wel zeker 10 minuten mee staan praten/discussiëren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Wel een keertje. 'Sorry, geen interesse.' 'Oké, bedankt voor uw tijd. Fijne dag nog.' 'Dank u wel, u ook.'
En weer verliet een tevreden Jehovah het pand.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfDat moet een mooie ontslagbonus zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
nou, ja, die mag functioneerde ook echt niet op de plek waar hij zat, maar iemand die er al zo lang zit krijg je niet zomaar wegquote:
dat lijkt me wel danquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat moet een mooie ontslagbonus zijn geweest
Swipe dat dan gewoon weg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dan is ze nog steeds 2 jaar te jong.
en hoe oud was jij toen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was
En jij was 28?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ooit iemand gedate die 17 was
Idem hier.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net nu het lunchpauze is, regent het heel hard. Dus geen lunchrondje
Rebel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
Gewoon iemand daten die 6,25% ouder dan jou was.quote:
Zijn ze nu aan herkauwen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierigquote:
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemandquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was op Lexa, dat gebruik ik helemaal niet, maar ik krijg wel mails als ik fans heb met naam en leeftijd, dus ik was gewoon nieuwgierig
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
"Duizenden singles wachten op jou!"quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, die mails krijg je om de haverklap als ze je terug willen hebben. en als je er dan weer bent, dan is er opeens weer niemand
Been therequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Duizenden singles wachten op jou!"
*logt in*
*insert cricket sounds*
But nothing done thatquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfOntslagen worden door een bedrijf waar je al 30 jaar gewerkt hebt lijkt me echt zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raarquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeestenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
What did you doquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Ik was jaar nog in Texas, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leukquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeesten
alsof dat iets gaat veranderenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikersquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leuk
Iemand kennen die in bestuur zit van de kerkgemeenschap.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik hoor net dat dat Groenewoud heetquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheurenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
Ja, dat is de officiële naam. Met Woensel-West weet iedereen wat er bedoeld wordtquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat Groenewoud heet
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Gezelligquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Beetje vermaak tijdens het etenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Bon appetitquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
quote:
Gaafquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Ja of dat nou is wat je graag wilt....quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"quote:
Gij vuige rebel.quote:
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"
Hier schijnt de zonquote:
quote:
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en verenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"
*bloed spettert rond*quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en veren
*dipt frietje in karkas.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*bloed spettert rond*
"Hee, extra marinade!"
"Spicy."quote:
Vogels hebben geen anus ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Spicy."
"Schat, dat is zijn anus."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |