Hard gelachen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Verstandig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lieke Marsman (schrijfster) overleden aan kanker.
'Toevallig'quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
zat ze weer eens vast?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
Ja en geen idee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat ze weer eens vast?
was ze aan het rellen geweest?
Dat het het verkeerde account was?quote:
Daarna matchenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even de foto reverse searchen.
Ik deed dat ook altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna matchen
Al is 20 wel jonger dan de gouden regel...
Heb gewoon 17 likes verzameld op Lexa
Amerika en jaloers....quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen.![]()
*jaloers*
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen.![]()
*jaloers*
Alleen op alle Halloweenspullen die ze daar verkopen. Ik hou van Halloween.quote:
Kutziekte.quote:
Over 3 maanden sowieso. Maar ik verwacht bij de Action ofzo deze zomer al wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen
Dat is Summerweenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
*jaloers*
Morgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |