Beetje ver fietsen vanaf hier.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Ama het volgende:
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
je weet dat vandaag een duitse feestdag is?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:53 schreef Ama het volgende:
Straks weer even naar Duitsland voor wat boodschappen.
Alleen als ik bij een klant zit. thuis of op kantoor mag ik gewoon in de korte broek werkenquote:
Niedersachsen wel dus.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
https://www.duitseland.nl/nieuws/donderdag-winkelen-niet-in-nrw
Klopt maar hier zou het open moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet dat vandaag een duitse feestdag is?
In sommige deelstaten is alles dicht. weet even niet waar jij naar toe gaat
Maar hebben die Duitsers niet elke week wel een feestdag?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:56 schreef gianni61 het volgende:
https://www.duitseland.nl/nieuws/donderdag-winkelen-niet-in-nrw
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hebben die Duitsers niet elke week wel een feestdag?
We hadden zonet de zon ook nog, maar die heb ik snel weggejaagd, ff geen zon en de boel ophoudenquote:
Werkenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag?
Jij durft.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden zonet de zon ook nog, maar die heb ik snel weggejaagd, ff geen zon en de boel ophouden
verkeerde account @Haagsquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke dag dat je mag werken is toch een feestdag?
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb op Lexa een like van iemand van 20.
Beetje jonger kan ik wel waarderen, maar dit is wel heel extreem
Ben nu wel benieuwd naar haar foto, maar ik ben nu nog niet wanhopig genoeg om weer dat absurde bedrag te betalen.
Grote kans jaquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot.
Gewoon lekkere bezigheidstherapie om weer een budget op te makenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze willen hier een werkgroep gaan oprichten voor iets dat 3 a 4 keer per jaar voorkomt. Over hoe dat vorm te geven.![]()
Maar er is geen budget.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekkere bezigheidstherapie om weer een budget op te maken
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?quote:
Matige bot wel als ie buiten m'n range gaat zitten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, je hebt daar geen abonnement meer. Dan is het een bot.
Even de foto reverse searchen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige bot wel als ie buiten m'n range gaat zitten.
Maar het is nog een leuke meid ook, ik had een plamuurlaag verwacht.
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Dan verzinnen ze dat er wel bijquote:
Hard gelachen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus je moet dit in je vrije tijd gaan doen?
Verstandig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks doen. Ik heb mijn idee gemaild hoe we het moeten doen. Lijkt me niet dat je er een werkgroepje voor nodig hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lieke Marsman (schrijfster) overleden aan kanker.
'Toevallig'quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
zat ze weer eens vast?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
Ja en geen idee.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
zat ze weer eens vast?
was ze aan het rellen geweest?
Dat het het verkeerde account was?quote:
Daarna matchenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even de foto reverse searchen.
Ik deed dat ook altijd.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna matchen
Al is 20 wel jonger dan de gouden regel...
Heb gewoon 17 likes verzameld op Lexa
Amerika en jaloers....quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen.![]()
*jaloers*
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Ik ben weer op HalloweenTok terecht gekomen. In Amerika kan je de eerste zooi alweer kopen.![]()
*jaloers*
Alleen op alle Halloweenspullen die ze daar verkopen. Ik hou van Halloween.quote:
Kutziekte.quote:
Over 3 maanden sowieso. Maar ik verwacht bij de Action ofzo deze zomer al wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen
Dat is Summerweenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
*jaloers*
Morgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, wanneer zullen de kruidnootjes hier weer in de winkels liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |