Hey Benniequote:
Morguh Stigquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:31 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het maar 17 graden vandaag? Dat is niet echt korte broekenweer
Smoepsiequote:
Bij jullie ook lekker afgekoeld?quote:
Gelukkig wel, gaat prima zo.quote:
Ja van mij mag het wel even zo blijvenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gaat prima zo.
Iets droger mag ook welquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag het wel even zo blijven
Dat kan ik ook in korte broekquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk!Kan je tenminste fatsoenlijk werken.
O hier is het wel droogquote:
Hier ook. Nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |