Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef Nattekat het volgende:
https://techcrunch.com/20(...)nto-granting-access/
Dit is gewoon hilarisch.
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanityquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwacht
[ afbeelding ]
Wel makkelijk als het zichzelf uitschakelt, scheelt ons gedoetjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanity
Balenquote:Op donderdag 4 juni 2026 04:57 schreef mschol het volgende:
hmm, werd even wakker met het idee dat ik vrij was..
ben ik niet
Dan ga je weer terug naar bedquote:
In je schoot?quote:
Oh oke okequote:Op donderdag 4 juni 2026 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar ik wil sneller drinken dan dat de koffie afkoelt
Hey Benniequote:
Morguh Stigquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:31 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het maar 17 graden vandaag? Dat is niet echt korte broekenweer
Smoepsiequote:
Bij jullie ook lekker afgekoeld?quote:
Gelukkig wel, gaat prima zo.quote:
Ja van mij mag het wel even zo blijvenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gaat prima zo.
Iets droger mag ook welquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag het wel even zo blijven
Dat kan ik ook in korte broekquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk!Kan je tenminste fatsoenlijk werken.
O hier is het wel droogquote:
Hier ook. Nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |