SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag.Beter delen jullie gewoon leuke kattenplaatjes of filmpjes met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twentequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
@:ESF1gamer ik ben nu bijJe gaat er snel doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twente
Ja, krijg je ervan als Ama het hoofdonderwerp van deze avond verbiedt.quote:
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!quote:
Ik was gewoon een filmpje aan het kijken, ik kan geen 2 dingen tegelijkquote:
Ik kijk naar de mol.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannendsquote:
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk naar de mol.
Eindelijk beschikbaar om te zien
Ik kijk even verder voor je me spoilert over jouw molquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
10-0 ga je nooit winnen van dit soort landen maar een 0-0 is ook niet best.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |