SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag.Beter delen jullie gewoon leuke kattenplaatjes of filmpjes met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twentequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
@:ESF1gamer ik ben nu bijJe gaat er snel doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twente
Ja, krijg je ervan als Ama het hoofdonderwerp van deze avond verbiedt.quote:
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!quote:
Ik was gewoon een filmpje aan het kijken, ik kan geen 2 dingen tegelijkquote:
Ik kijk naar de mol.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannendsquote:
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk naar de mol.
Eindelijk beschikbaar om te zien
Ik kijk even verder voor je me spoilert over jouw molquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
10-0 ga je nooit winnen van dit soort landen maar een 0-0 is ook niet best.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
Nederland wereldkampioenquote:
Of je brulshirt van de supermarktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Haags het volgende:
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.
Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Zweden is moker kut jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Tunesie schat ik wel lager in dan Algerijequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Is dat al weer zo lang geleden jaquote:
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelenquote:
keihard op stampenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
Dan gaan ze kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |