Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannendsquote:
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk naar de mol.
Eindelijk beschikbaar om te zien
Ik kijk even verder voor je me spoilert over jouw molquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
10-0 ga je nooit winnen van dit soort landen maar een 0-0 is ook niet best.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
Nederland wereldkampioenquote:
Of je brulshirt van de supermarktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Haags het volgende:
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.
Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Zweden is moker kut jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Tunesie schat ik wel lager in dan Algerijequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Is dat al weer zo lang geleden jaquote:
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelenquote:
keihard op stampenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
Dan gaan ze kapotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |