SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent de tweede al vandaag.Beter delen jullie gewoon leuke kattenplaatjes of filmpjes met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twentequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
@:ESF1gamer ik ben nu bijJe gaat er snel doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Neequote:Op woensdag 3 juni 2026 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ama wil graag wat meer weten over die naaktslakken in Twente
Ja, krijg je ervan als Ama het hoofdonderwerp van deze avond verbiedt.quote:
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!quote:
Ik was gewoon een filmpje aan het kijken, ik kan geen 2 dingen tegelijkquote:
Ik kijk naar de mol.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Belooft weinig goeds.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen kijkt natuurlijk naar Nederland tegen Algerije!
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannendsquote:
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk naar de mol.
Eindelijk beschikbaar om te zien
Ik kijk even verder voor je me spoilert over jouw molquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook een mol gezien.
10-0 ga je nooit winnen van dit soort landen maar een 0-0 is ook niet best.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien staat het nu 0-0 dus is er weinig spannends
Nederland wereldkampioenquote:
Of je brulshirt van de supermarktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Haags het volgende:
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.
Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Zweden is moker kut jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Tunesie schat ik wel lager in dan Algerijequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Is dat al weer zo lang geleden jaquote:
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelenquote:
keihard op stampenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
Dan gaan ze kapotquote:
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef Nattekat het volgende:
https://techcrunch.com/20(...)nto-granting-access/
Dit is gewoon hilarisch.
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanityquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwacht
[ afbeelding ]
Wel makkelijk als het zichzelf uitschakelt, scheelt ons gedoetjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanity
Balenquote:Op donderdag 4 juni 2026 04:57 schreef mschol het volgende:
hmm, werd even wakker met het idee dat ik vrij was..
ben ik niet
Dan ga je weer terug naar bedquote:
In je schoot?quote:
Oh oke okequote:Op donderdag 4 juni 2026 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig niet, maar ik wil sneller drinken dan dat de koffie afkoelt
Hey Benniequote:
Morguh Stigquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:31 schreef dud0r het volgende:
Waarom wordt het maar 17 graden vandaag? Dat is niet echt korte broekenweer
Smoepsiequote:
Bij jullie ook lekker afgekoeld?quote:
Gelukkig wel, gaat prima zo.quote:
Ja van mij mag het wel even zo blijvenquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gaat prima zo.
Iets droger mag ook welquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja van mij mag het wel even zo blijven
Dat kan ik ook in korte broekquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk!Kan je tenminste fatsoenlijk werken.
O hier is het wel droogquote:
Hier ook. Nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |