Nederland wereldkampioenquote:
Of je brulshirt van de supermarktquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*haalt oranje shirt van paklijst voor waterpolotoernooi*
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef Haags het volgende:
Echt 0.0 vertrouwen in Nederland.
Stap morgen maar gewoon niet in dat vliegtuig en blijf lekker thuis.
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verwacht dat ze tegen Japan al kansloos zijn
Zweden is moker kut jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Tunesie schat ik wel lager in dan Algerijequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Japan winnen ze denk ik ook niet. Tunesië ken ik eigenlijk niet. Van Zweden zie ik ons Oranje wel winnen
Is dat al weer zo lang geleden jaquote:
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelenquote:
keihard op stampenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon als een Ikea kastje behandelen
Dan gaan ze kapotquote:
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef Nattekat het volgende:
https://techcrunch.com/20(...)nto-granting-access/
Dit is gewoon hilarisch.
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanityquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goh, AI die misbruikt wordt tegen zichzelf, wie had dat verwacht
[ afbeelding ]
Wel makkelijk als het zichzelf uitschakelt, scheelt ons gedoetjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AI dat oorlog gaat voeren tegen AI. The end of humanity
Balenquote:Op donderdag 4 juni 2026 04:57 schreef mschol het volgende:
hmm, werd even wakker met het idee dat ik vrij was..
ben ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |