quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfOntslagen worden door een bedrijf waar je al 30 jaar gewerkt hebt lijkt me echt zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raarquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeestenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
What did you doquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Ik was jaar nog in Texas, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leukquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeesten
alsof dat iets gaat veranderenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikersquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leuk
Iemand kennen die in bestuur zit van de kerkgemeenschap.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik hoor net dat dat Groenewoud heetquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |