quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:12 schreef gianni61 het volgende:
ik ben mooi op tijd weg bij mn oude bedrijfOntslagen worden door een bedrijf waar je al 30 jaar gewerkt hebt lijkt me echt zwaar kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier vandaag niet, gelukkig was ik wel zo droog..
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raarquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef Ama het volgende:
Heey @:datismijnmening je bent weer vrij gelaten zie ik toevallig.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeestenquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:25 schreef rival het volgende:
Ik heb de kauwen iets te vaak gevoerd denk ik.
Vliegt een hele zwerm achter ons aan bij het lunchrondje
What did you doquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Ik was jaar nog in Texas, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)trijd-aan-met-eitjes
Ik heb hier laatst toevallig een fijn boek over gelezen
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leukquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze wel wat makkelijker afschieten nu, kutbeesten
alsof dat iets gaat veranderenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar moet ik de policy nog eens lezen. Raar
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikersquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit hier elk jaar een paartje met een nest langslopende mensen te terroriseren. Duurt maar een paar dagen maar ik vind het leuk
Iemand kennen die in bestuur zit van de kerkgemeenschap.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik hoor net dat dat Groenewoud heetquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheurenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
Ja, dat is de officiële naam. Met Woensel-West weet iedereen wat er bedoeld wordtquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat Groenewoud heet
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook eens door een kauw (van achteren nog wel) aangevallen toen ik een brief ging bezorgen. Het was Woensel-West dus had het beest zich prima aan de buurt aangepast
Gezelligquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Beetje vermaak tijdens het etenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Bon appetitquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten gedragen zich altijd een beetje als fatbikers
quote:
Gaafquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
Ja of dat nou is wat je graag wilt....quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij de food market hier dat een enorm terras heeft loopt iedere dag iemand rond met een valk op de arm om de kutkauwen, kutzeemeeuwen en kutduiven weg te jagen. Vorig jaar kreeg die een meeuw te pakken die hij recht naast etende toeristen aan dezelfde tafel aan stukken begon te scheuren
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"quote:
Gij vuige rebel.quote:
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zie je, we hadden helemaal geen live band in hoeven huren!"
Hier schijnt de zonquote:
quote:
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en verenquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Kijk, hij speelt gitaar met de darmen!"
*bloed spettert rond*quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetje je salade en vissoepje op smaak brengen met ingewanden en veren
*dipt frietje in karkas.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*bloed spettert rond*
"Hee, extra marinade!"
"Spicy."quote:
Vogels hebben geen anus ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Spicy."
"Schat, dat is zijn anus."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |