Ons bin toch nie zo zuunigquote:Online warenhuis Wehkamp wordt overgenomen door de Zeeuwse modeketen Omoda. Met de overname van het veel grotere, maar verlieslatende Wehkamp wordt het familiebedrijf uit Zierikzee in één klap een van de grootste online spelers van Nederland.
Door de overname komt Wehkamp weer in Nederlandse handen. Sinds 2015 was het onderdeel van het Britse investeringsfonds Apax.
https://www.ad.nl/economi(...)eten-omoda~a19c17ba/
Die zoekt een vaderfiguur.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze is Christen.
Missen we helemaal niets aan.
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is.quote:
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiledquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.Ik zag op Reddit wel een rode kaart, die mij in mijn Goblin deck met Indoraptor als Commander wel leuk lijkt. Verder nog niks van gezien.
haha dan ben je ook oud.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 26 is 20 grijs gebied, dus in theorie had het nog gekund
Ik word dit jaar 30
Ligt bij de Valweg bij de Zeelandbrug.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiled
[..]
haha dan ben je ook oud.
Ik ook niet, toch weer wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Omoda Zeeuws is.
Ik kijk meer uit naar The Hobbit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://scryfall.com/sets/msh?order=spoiled
[..]
Precies. Kunnen we weer naar huis.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, toch weer wat geleerd vandaag
ik heb van marvel wel al een doos in de preorder staan. the hobbit komt daarna wel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar The Hobbit.
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Kunnen we weer naar huis.
FOK!en.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:26 schreef gianni61 het volgende:
nou, meeting zit er op. nu heb ik niks te doen
Die zijn wild in bedquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze is Christen.
Missen we helemaal niets aan.
in bed mag je alles doen wat God verboden heeftquote:
quote:
Slapen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Boeiend is ze over tien jaar nog steeds lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
Chips etenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
in bed mag je alles doen wat God verboden heeft
Mag gewoon van de kerk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil is nog steeds een dingetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |