abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:48 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950022


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:23:04 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950028
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
Op een normale dag doe ik dat ook niet, maar je zag hier de hele tijd buien ontstaan, moet er maar net eentje verkeerd vallen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:23:20 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950033
vandaag jarig.... geen plaatje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja de groeten.

Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.

Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Er hoeft daar niet betaald te worden. Dat bepalen die mensen verder toch niet?
Jij zou lekker betalen als je 50 meter verder gratis kan parkeren? Want "misschien moet een bewoner nog parkeren" :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:12 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950046
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
vandaag jarig.... geen plaatje
Crappy systeem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:25 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950052
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 13:25:04 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950063
Vroeg me al af of Dimmy een leven had. Maar ze heeft weer verplichte FOK!vakantie zie ik. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220950064
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen. :9
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:26:28 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:25 schreef Haags het volgende:
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen. :9
Helaas is dat hier niet :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:26:35 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Haags het volgende:

[..]
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Helaas is dat hier niet :{
Wees blij. Kansloos gedoe.
Zonder wrijving geen glans
pi_220950088
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
_O-
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:27:45 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950098
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Ervaring? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:28:13 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef Haags het volgende:

[..]
Wees blij. Kansloos gedoe.
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter |:)
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:28:30 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950106
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ervaring? :P
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:30:23 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950123
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
dat vind ik ook altijd leuk om te doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter |:)
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:31:16 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:30 schreef Haags het volgende:

[..]
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Telkens een ander emailadres gebruiken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Telkens een ander emailadres gebruiken.
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@gmail,com
......
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950141
Ze hebben vlakbij mijn ouders in een wijk waar sinds 1 mei betaald parkeren geldt een paar dagen daarvoor een handhavingsactie gehouden, resultaat was een hoop inbeslag genomen auto's e.d.

Het is gewoon een rondtrekkend circus. Aanpakken dus.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:33:31 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950147
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@@:gmail,com
......
EenBezorgdeBewoner@gmail.com
EenBozeBewoner@gmail.com
SchietEensOpMetMijnMelding@gmail.com
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:35:11 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Haags het volgende:
Het is gewoon een rondtrekkend circus.
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:35:48 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950162
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Allemaal AI nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:36:22 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal AI nu.
hologrammen, afgekeken van ABBA
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:37:23 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950173
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal AI nu.
Gewoon alle mensen vervangen door AI. *O*
For great justice!
pi_220950175
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Lol
Zonder wrijving geen glans
pi_220950178
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
niet? :o
gelukkig ging ik al nooit naar het circus
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:38:08 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950179
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:39:01 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950184
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:39:45 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950190
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:37 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon alle mensen vervangen door AI. *O*
Skynet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
pi_220950210
Ik ben toen dieren al niet meer mochten naar het kerstwintercircus geweest. Omdat mijn werkgever ook de schoonmaak van het theater doet, mocht ik er heen voor de prijs van 1 consumptie per kaartje. Pa en zijn toenmalige vriendin gingen ook mee. We hadden echt dikke mazzel omdat we piste-plaatsen kregen.Dus echt helemaal vooraan. Collega's van mij kregen gewone tribune plaatsen toegewezen.

Thuis uitgezocht waren toch gewoon kaarten die normaal iets van 35 euro kostten

Maar het was best een leuke middag toen. Gewoon veel acrobatiek en clowns..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:42:28 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950218
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:43:33 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950220
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:41 schreef rival het volgende:

[..]
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
U mist wat context.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:44:01 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Je merkt er niets van, je hoeft niet te kijken, niets aan de hand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:44:29 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
vooraf suikerwater drinken en tijdens het prikken de andere kant op kijken met een stressbal in je hand waar ze in gaan prikken om je energie op wat anders te richten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Liedje zingen.
pi_220950233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Moet je nuchter blijven?

Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:18 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950234
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:30 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Maar... ik geloof dat het niet de kleinste is als ik zo de foto's bekijk. Goed, even wachten tot ie weer hier is, dan even net zo'n NSB'er uithangen als Haags.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Moet je nuchter blijven?

Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
Nee hoefde niet nuchter. Niet dat ik veel kan eten als ik zo zenuwachtig ben :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:46 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Serieus. Ik doe dat ook altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:46:29 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950245
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:44 schreef Nizno het volgende:

met een stressbal in je hand
Misschien beter dan liedje zingen.
pi_220950246
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:07 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950251
Kan eigenlijk ook wel even checken bij het bedrijf zelf, dat heeft misschien meer kans :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:22 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950255
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef rival het volgende:

[..]
Misschien beter dan liedje zingen.
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:26 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950257
quote:
Ik zou komen kijken. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220950261
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef Nizno het volgende:

[..]
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Exact mijn gedachte :D
pi_220950263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:02 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950270
quote:
Hm, dat is een mooier dinopak dan ik heb :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950273
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Tap tap tap
pi_220950280
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:49 #56
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950282
Jeroen is weer wakker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:11 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:25 #58
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950291
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als je dan ergens van je stokje moet gaan dan maar daar.
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
For great justice!
pi_220950293
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
RIP aan je nabestaanden alvast. ;(
Je was okay
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:49:37 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik zou komen kijken. :Y
JurassiCircus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950297
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]
Kunnen ze meteen al je bloed afnemen zonder dat je bezwaar maakt.
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:13 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
galblaas
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:50:20 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950308
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950312
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat is wel ruk ja...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:51:19 #65
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja haal meteen de blindedarm eruit, en m'n verstandskiezen.
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:53:14 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950337
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
JurassiCircus.
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220950356
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Laten we daarvoor eerst de uitslagen van dat bloedonderzoek afwachten :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:54:58 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Trillen kotsen janken zwarte vlekken voor de ogen, alles :')
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:05 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950371
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Tap tap tap
pi_220950374
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:51 schreef Q. het volgende:

[..]
Die nieren heb je ook nergens voor nodig. :{w
Met 1 nier kun je goed leven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:56:25 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950376
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
+1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:34 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950380
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Is grotendeels anticipatie-angst, ben ik heel goed in.
Is er een ander soort angst bij dit soort dingen dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:57:44 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950381
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Whehe, Poempie de clown VS T-Rex!
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:33 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Weet niet of het aanleg is geweest, opvoeding, of een combinatie van beiden, maar ben erg blij dat ik daar geen last van heb bij wat dan ook. Was vroeger alleen altijd heel nerveus als ik moest presenteren, maar dat ik ook wel redelijk opgelost.

Het geheim is het gewoon niet groter maken dan het is. Maar dat is makkelijk lullen natuurlijk als je er zelf geen last van hebt :@
Ik haat naalden ook. Kijk altijd weg. Daarom vind ik het ook best sneu voor CL ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:58:37 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Publiek: "Hahahaha-"

*CHOMP*

Publiek: "-aaaAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!"
Applaus voor Ploempie!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:59:17 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb het maar een keer eerder gedaan en toen kon ze geen goede ader vinden en klapte die ene halverwege dicht. En ik heb echt een pleurishekel aan naalden ontwikkeld de laatste paar jaar.
Dat goed prikken ligt vooral aan degene die prikt, ik heb ook vrij diepe lastig vindbare aderen (en ook genoeg niet bekwame prikpmiepjes gehad :'). Maar de laatste keer vorige maand in het ziekenhuis was het een zeer getalenteerde dame die hem zo in 1 keer er in stak zonder gedoetjes _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:59:48 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950389
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Applaus voor Ploempie!
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:00:13 #79
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Directeur: "We gaan wel snel door onze T-Rexen heen."
Whehe, exact! :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:11:19 #80
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950426
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook zorgen dat je voldoende schone broeken en ondergoed hebt :!
Goeie luier.
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:11:39 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950427
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Met 1 nier kun je goed leven
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 14:12:07 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950429
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:11 schreef Q. het volgende:

[..]
Een groot deel van de bevolking kan prima leven zonder hersenen.
Zie de politiek.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:19 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950436
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:43 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950439
Wie heb ik ook al weer terug naar de brugklas gestuurd vandaag? Wil weten of het gelukt is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 14:15:38 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950443
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn css hoster is een beetje traag vandaag. Is het forum eens snel, heb ik daar gezeik mee :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950447
Paarse Balisto bij de Action :9 :9 :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:16:57 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vond altijd dat ie geluk heeft gehad daar dat de boom hem heeft opgevangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950503
Ik heb geen zin meer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220950508
Zal ik op een terrasje gaan zitten?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:32:50 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950511
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.

Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950516
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:31 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik op een terrasje gaan zitten?
Why nut
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950600
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Same.
Moet ik straks nog klussen ook.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 14:49:09 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950636
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh, jij was die ene die ik terug naar de middelbare school had gezonden.

Heeft niet gewerkt dus? Dan ga ik m'n geld maar terugvragen, afzetters :{
_O-

I'm a lost cause, bru ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:55:16 #95
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950739
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Dus je had nog wel zin eerder vandaag? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:56:00 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950752
Ik heb duin muziek opgezet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950757
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je had nog wel zin eerder vandaag? :o
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:57:03 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950766
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
En toen was de zin weg? :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950809
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En toen was de zin weg? :D
Ja. Gewoon *poef* weg -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:04:07 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950817
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Jazeker! En toen zette ik de laptop aan.
Heb je het langer volgehouden dan ik. :')
For great justice!
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:06:18 #101
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950832
Gewoon niet werken (op woensdag) :7 8-)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:06:33 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950834
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb duin muziek opgezet.
Wattes
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:08:41 #103
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950844
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Wattes
Dune misschien??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:11:27 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950863
quote:
Het aangekondigde abonnement waarmee reizigers in de zomermaanden in de daluren voor 49 euro een maand onbeperkt met de trein kunnen reizen, gaat eerder in dan gedacht. De startdatum is nu maandag 15 juni. Maar als het te duur wordt, kán het kabinet de stekker er tussentijds uit trekken.
:')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:13:26 #105
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef Ama het volgende:

[..]
:')
Dat laatste gaat dus op zeker gebeuren...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950878
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef Ama het volgende:

[..]
:')
Krijg je wel je geld terug hoop ik.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:13:52 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950880
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat laatste gaat dus op zeker gebeuren...
Ja als ze het nu alvast zeggen.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:16:18 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Krijg je wel je geld terug hoop ik.
Haha ja
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950962
nou jongens. Als je denkt dat het niet erger kan...

Ik had dus onder een nieuwsbericht op fb wat verkeerde info gaf over onze arrestatie verteld wat er met mij was gebeurd en toen kwamen er meer vragen. Dus schreef als mensen wilde weten wat er aan de hand was dat ze mij konden pm-en op fb. Want veel mensen hebben ook deze constructie en zijn bang nu.

Dus kreeg ongeveer van 7 mensen een bericht en daar heb ik aan verteld wat er met mij was gebeurd.
Krijg ik gister een app van het kantoor van die pleurishoer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu blijkt dus dat mijn verhaal wat ik aan die mensen in die prive berichten heb geschreven bij hun terecht is gekomen.

het gaat hierom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk je dat die vieze parasiet mij nog niet genoeg schade heeft berokkend he :')
pi_220950968
schrijft ze dat mij altijd heeft geholpen, ze heeft mij alleen de bak in geholpen _O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:31:30 #111
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220950981
pffffff :{
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950997
op maandag had ik haar dit gestuurd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien vond ze dat niet leuk
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:34:33 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951008
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:06 schreef Ama het volgende:

[..]
Wattes
Duin muziek gecomponeerd door Hans Kamer. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951028
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
pffffff :{
het is zon shitzooi geworden en begrijp niet waarom
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:37:45 #115
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951034
Vanavond oefeninterland/uitzwaai wedstrijd Oranje. Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ze moeten tegen Algerije....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:38:22 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951037
"Altijd geholpen." Lol :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951047
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Altijd geholpen." Lol :')
ze heeft niks gedaan van wat ik heb gevraagd _O-

toen ik paar weken terug er heen ging om mijn paspoort te halen omdat ik mijn 90 day report moest doen zeiden ze don't worry , doen wij wel voor je.
Nou wat denk je niet dus. Dus nu doet een visa agent het voor mij omdat ik zelf niet durf en ga denk ik een boete krijgen van 100 euro.

ze heeft mij alleen maar in de problemen geholpen. en dan nog denken dat ze nu een slachtoffer is
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:41:05 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951051
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond oefeninterland/uitzwaai wedstrijd Oranje. Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ze moeten tegen Algerije....
Oh ja. Ik zal het wel opzetten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:42:02 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:40 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ze heeft niks gedaan van wat ik heb gevraagd _O-

toen ik paar weken terug er heen ging om mijn paspoort te halen omdat ik mijn 90 day report moest doen zeiden ze don't worry , doen wij wel voor je.
Nou wat denk je niet dus. Dus nu doet een visa agent het voor mij omdat ik zelf niet durf en ga denk ik een boete krijgen van 100 euro.

ze heeft mij alleen maar in de problemen geholpen. en dan nog denken dat ze nu een slachtoffer is
Waarschijnlijk betekent "geholpen" in het thai iets anders dan bij ons. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:43:45 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951066
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. Als je denkt dat het niet erger kan...

Ik had dus onder een nieuwsbericht op fb wat verkeerde info gaf over onze arrestatie verteld wat er met mij was gebeurd en toen kwamen er meer vragen. Dus schreef als mensen wilde weten wat er aan de hand was dat ze mij konden pm-en op fb. Want veel mensen hebben ook deze constructie en zijn bang nu.

Dus kreeg ongeveer van 7 mensen een bericht en daar heb ik aan verteld wat er met mij was gebeurd.
Krijg ik gister een app van het kantoor van die pleurishoer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu blijkt dus dat mijn verhaal wat ik aan die mensen in die prive berichten heb geschreven bij hun terecht is gekomen.

het gaat hierom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk je dat die vieze parasiet mij nog niet genoeg schade heeft berokkend he :')
Gaat die kut je nou ook nog proberen aan te klagen voor smaad -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951067
Het is geen smaad als het waar is *O*
Tap tap tap
pi_220951070
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Gaat die kut je nou ook nog proberen aan te klagen voor smaad -O-
yes alsof het nog niet genoeg is wat ze heeft gedaan
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:45:00 #123
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Het is geen smaad als het waar is *O*
Dat die corrupte kut maar lekker er in stikt *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:45:44 #124
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951080
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
yes alsof het nog niet genoeg is wat ze heeft gedaan
En schijnbaar is ze toch niet te ziek om jouw privéberichten te onderscheppen en uit te pluizen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951081
Wat een verhaal.... -O- :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220951082
hoop serieus dat ze een erg pijnlijke dood sterft
pi_220951084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En schijnbaar is ze toch niet te ziek om jouw privéberichten te onderscheppen en uit te pluizen
ik heb geen idee hoe ze er aan is gekomen
pi_220951087
grote kans dat er geen brief komt en ze mij bang probeert te maken maar de attitude is niet te geloven
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:48:05 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ik heb geen idee hoe ze er aan is gekomen
Waarschijnlijk heeft een van die jou heeft gecontacteerd het doorgespeeld. Grote kans dat het ook nog eens iemand is die niet net als jij ook is opgepakt maar gewoon voor die Minaret werkt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951097
Next level shithole country.
pi_220951103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft een van die jou heeft gecontacteerd het doorgespeeld. Grote kans dat het ook nog eens iemand is die niet net als jij ook is opgepakt maar gewoon voor die Minaret werkt
mja het is echt een nachtmerrie geworden zo
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 15:51:19 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja het is echt een nachtmerrie geworden zo
Snap ik ;(
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:52:33 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:46 schreef bitterbal het volgende:
grote kans dat er geen brief komt en ze mij bang probeert te maken maar de attitude is niet te geloven
Dat is een beetje de essentie van corruptie, angst zaaien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:53:14 #134
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja het is echt een nachtmerrie geworden zo
Ja jij zet haar nu in een slecht daglicht en dat kost haar omzet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951135
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja jij zet haar nu in een slecht daglicht en dat kost haar omzet
je moet iedereen waarschuwen geen zaken met haar te doen
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 15:57:15 #136
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]
je moet iedereen waarschuwen geen zaken met haar te doen
Ja dat snap ik, daarom gaat ze ook vervelend doen tegen jou en dreigen met rechtszaken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951152
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft een van die jou heeft gecontacteerd het doorgespeeld. Grote kans dat het ook nog eens iemand is die niet net als jij ook is opgepakt maar gewoon voor die Minaret werkt
Lol minaret
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220951153
Wat een gezeik ballie
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:59:02 #139
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951158
Tijd dat de FOK! knokploeg haar een bezoekje brengt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951171
mja iedereen hier zegt het komt wel goed maar wat komt dan goed. dat ik al dat geld verlies? en waarom, omdat zij mij zo heeft genaaid en ik moet dat maar gewoon accepteren er niet over nadenken
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:05:21 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:01 schreef bitterbal het volgende:
mja iedereen hier zegt het komt wel goed maar wat komt dan goed. dat ik al dat geld verlies? en waarom, omdat zij mij zo heeft genaaid en ik moet dat maar gewoon accepteren er niet over nadenken
Het is ook een principekwestie, en daarin sta ik volledig achter je. Het maakt het alleen zo lastig dat jij daar als buitenlander moet strijden tegen een local met veel macht en connecties, dat is een lastig gevecht :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951203
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is ook een principekwestie, en daarin sta ik volledig achter je. Het maakt het alleen zo lastig dat jij daar als buitenlander moet strijden tegen een local met veel macht en connecties, dat is een lastig gevecht :{
nee ik kan hier niet tegen vechten. heb niks op papier plus ik veroordeeld omdat zij mijn partner was. Dus kan hier niets aan doen

Maar ze probeert mij gewoon de vernieling in te helpen en snap niet waarom
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:08:43 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951215
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee ik kan hier niet tegen vechten. heb niks op papier plus ik veroordeeld omdat zij mijn partner was. Dus kan hier niets aan doen

Maar ze probeert mij gewoon de vernieling in te helpen en snap niet waarom
Omdat je in haar ogen gemene dingen over haar verspreidt, dat tast het gevoel van trots en eer aan, daar zijn ze daar wat meer mee bezig dan wij hier
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Omdat je in haar ogen gemene dingen over haar verspreidt, dat tast het gevoel van trots en eer aan, daar zijn ze daar wat meer mee bezig dan wij hier
ja maar dat deed ik niet voordat ze mij de bak inhielp
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:12:06 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951237
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja maar dat deed ik niet voordat ze mij de bak inhielp
Zou me nog niet eens verbazen als ze gewoon aan heel die actie heeft meegeholpen om een hele rits woningen goedkoop op de markt te krijgen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:13:04 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou me nog niet eens verbazen als ze gewoon aan heel die actie heeft meegeholpen om een hele rits woningen goedkoop op de markt te krijgen :')
En zij zal er allemaal mee wegkomen straks. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou me nog niet eens verbazen als ze gewoon aan heel die actie heeft meegeholpen om een hele rits woningen goedkoop op de markt te krijgen :')
mja dat denk ik niet
pi_220951252
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En zij zal er allemaal mee wegkomen straks. :X
yes denk minimale gevolgen voor haar
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:14:14 #149
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951257
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En zij zal er allemaal mee wegkomen straks. :X
Waarschijnlijk wel ja, en dan zal ze zeker ook opeens weer plots 'genezen' zijn :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:15:27 #150
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja dat denk ik niet
Nou dat ze nu gelijk al zo in de aanval schiet op jouw bericht en met rechtszaken begint te dreigen maakt het wel aannemelijker :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951270
wij denken dat ze onze namen aan de politie heeft gegeven om de grote namen te beschermen dus dan heeft ze mij al vanaf het begin dubbel genaaid
pi_220951278
nou goed niks aan te doen. vind het echt erg
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:18:55 #153
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951296
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
wij denken dat ze onze namen aan de politie heeft gegeven om de grote namen te beschermen dus dan heeft ze mij al vanaf het begin dubbel genaaid
De kleine visjes laten vangen om de grote te beschermen, nog een klassieke corruptie tactiek
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:19:40 #154
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel ja, en dan zal ze zeker ook opeens weer plots 'genezen' zijn :')
Ja, dat ook. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220951308
Zou ze ook op Fok! terechtkomen nadat ze heeft gegoogled en zien dat wij haar allemaal een vuige kut noemen?
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:20:58 #156
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951317
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ze ook op Fok! terechtkomen nadat ze heeft gegoogled en zien dat wij haar allemaal een vuige kut noemen?
Moet ze wel eerst Nederlands leren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 16:21:35 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ze ook op Fok! terechtkomen nadat ze heeft gegoogled en zien dat wij haar allemaal een vuige kut noemen?
:D
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:22:43 #158
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951329
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Zou ze ook op Fok! terechtkomen nadat ze heeft gegoogled en zien dat wij haar allemaal een vuige kut noemen?
Misschien moeten we een gerecht voor het restaurant maken met de naam 'Thaise Kut', en dat het dan een bord gekookte naaktslakken met mayo is ofzo
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951330
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Moet ze wel eerst Nederlands leren.
Google Translate, AI
Tap tap tap
pi_220951334
Wat maakt google translate van Vuige kut
Tap tap tap
pi_220951337
หีสกปรก
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:24:55 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Google Translate, AI
Dat haal je er dan toch zo uit. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:25:43 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951350
Ik wilde eigenlijk om 16 uur stoppen en dan naar de sportschool gaan. Maar het is en blijft voorlopig regenen. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:26:38 #164
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951359
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde eigenlijk om 16 uur stoppen en dan naar de sportschool gaan. Maar het is en blijft voorlopig regenen. :{
Die muur komt hier ook bijna aan :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220951364
Ye is in Amsterdam, zou dimmie al om z'n nek hangen?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:29:48 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951380
@Ama !BELANGRIJK NIEUWS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:30:55 #167
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220951386
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 16:31:24 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951391
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama !BELANGRIJK NIEUWS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme waarom klik ik toch ook weer.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:31:44 #169
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951395
quote:
8s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Godverdomme waarom klik ik toch ook weer.
:B
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:32:00 #170
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220951397
Margriet Hermans overleden -O-
Tap tap tap
Mailbird - E-mail made beautifulBoek je safari bij Beekse BergenZavvi - Fandom en Geekgear
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 16:33:03 #171
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Ye is in Amsterdam, zou dimmie al om z'n nek hangen?
Dimmy kan even niet reageren.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 16:33:20 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951402
quote:
80s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
:B
Ik leer het nooit.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:34:43 #173
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951407
@bitterbal, misschien ook 'leuk' om dit te kijken, begint over gedoetjes met een paar Legosetjes en slaat daarna door naar volledige corruptie bij de politie.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:35:54 #174
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Margriet Hermans overleden -O-
Dat zat er al aan te komen helaas....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:35:55 #175
186611 Haags
pi_220951413
Anders regent het ff.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:38:17 #176
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Haags het volgende:
Anders regent het ff.
Hier best wel wat wind en donkere lucht....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:39:09 #177
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Haags het volgende:
Anders regent het ff.
Neuh, zo te zien gaat het wel langer duren dan ff
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 16:39:19 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220951435
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Haags het volgende:
Anders regent het ff.
Oh, echt precies tijdens het uur dat ik op de fiets zou moeten springen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:41:49 #179
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220951448
Software ligt eruit. Genieten.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:42:13 #180
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951451
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Dimmy kan even niet reageren.
Oh jee
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze leert het nooit.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek je safari bij Beekse Bergen
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:43:15 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951459
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Haags het volgende:
Anders regent het ff.
Jep. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:43:29 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Software ligt eruit. Genieten.
tijd om naar huis te gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 16:43:56 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951461
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oh jee
[..]

_O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:49:12 #184
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220951493
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, misschien ook 'leuk' om dit te kijken, begint over gedoetjes met een paar Legosetjes en slaat daarna door naar volledige corruptie bij de politie.

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
hmm misschien een andere keer :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 16:51:48 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220951503
Ik begin toch wel een zorgwekkende hoeveelheid fruitvliegjes plat te moeten slaan... krijg weer flashbacks naar een paar jaar geleden toen ik een hele zwerm in huis had :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:56:43 #186
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220951533
Dan kijk ik bij de application status en dan zou alles moeten werken :{
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:57:48 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220951541
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan kijk ik bij de application status en dan zou alles moeten werken :{
Oh ja. Leuk is dat.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 16:58:09 #188
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951543
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:49 schreef bitterbal het volgende:

[..]
hmm misschien een andere keer :P
Ja zijn vrij lange video's, jij moet nu naar bed toe :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:14:27 #189
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220951649
Pffff dat was best een enerverende dag. Laatste kantoor dag voor de vakantie in ieder geval. Nu in de trein 🚆 naar 🏡
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:14:35 #190
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220951650
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
BonprixVattenfall cadeauBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:22:50 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
Ga ik wel mee. Thaithai van maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:23:19 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951701
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oh jee
[..]

Zeg dat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 17:23:42 #193
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik naar Thailand gaan en ballie's tegenstanders klappen? Bietje sjeu in de tent enzo.
We gaan met de FOK! knokploeg heen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:24:03 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951705
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:23 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan met de FOK! knokploeg heen.
Kopen de knuppels daar wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:25:39 #195
186611 Haags
pi_220951713
@Wereldgozer @Bomenverzameling

Rob ScheepersGod geboekt, wel pas ergens in 2027
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:27:03 #196
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220951717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga ik wel mee. Thaithai van maken.
Goed eten daar, dus ik zeg go :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:27:43 #197
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220951719
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kopen de knuppels daar wel.
I have a guy for that.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:28:41 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951723
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
I have a guy for that.
Noice.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:33:55 #199
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220951754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Noice.
Ik zal stil zijn.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 17:39:05 #200
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220951784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Margriet Hermans overleden -O-
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:35 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat zat er al aan te komen helaas....
en dat tijdens de alp d'huzes week.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
AliExpress - die hebben ALLES!Zoek je mobiel op gsmwebZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:51:28 #201
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:25 schreef Haags het volgende:
@:Wereldgozer @:bomenverzameling

Rob ScheepersGod geboekt, wel pas ergens in 2027
Ja hier dus ook juni 2027
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 17:59:23 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220951909
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:02:20 #203
186611 Haags
pi_220951920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
:D
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 18:03:48 #204
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220951928
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Het is helaas het kleinste busje, ik kan niet naar @:Haags voorbeeld de NSB'er uithangen.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:05:01 #205
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951933
Toch eens kijken of er wat leuks komt in het Theater in Veldhoven. Is ook maar 15 minuten fietsen volgens google Maps, en ik denk dat dat wel klopt, als ik kijk naar hoe lang ik er over doe als ik vanuit werk er langs kom..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:12:15 #206
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220951971
Ik heb wel zin in een biertje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:14:10 #207
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel zin in een biertje.
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuh
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:14:42 #208
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220951981
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ook. Doe ik denk ik wel straks tijdens het foeballuh
Wat is er nou weer dan??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:16:50 #209
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220951990
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat is er nou weer dan??
Oefeninterland/uitzwaaigedoe

Nederland - Algerije
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:19:05 #210
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952000
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe

Nederland - Algerije
Algerije, bekend van de Vuvuzela *O*

Bekijk deze YouTube-video
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Knab - Jouw online bankHoesjes? Casetify!Vattenfall cadeau
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:20:12 #211
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952007
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oefeninterland/uitzwaaigedoe

Nederland - Algerije
allemaal witte vlaggetjes op de tribune
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:22:17 #212
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952018
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
allemaal witte vlaggetjes op de tribune
en vuvuzela's dus
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:25:42 #213
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952039
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 18:29:17 #214
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220952057
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
en vuvuzela's dus
De horror.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:31:26 #215
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952065
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:29 schreef Ama het volgende:

[..]
De horror.
Die zijn gelukkig al even verboden...

Maar het was eigenlijk met een knipoog referend aan de post van Flessie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:33:31 #216
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952078
Weer een rib minder, maar weer 3 voorstellingen toegevoegd.... :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:44:37 #217
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220952130
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Die zijn gelukkig al even verboden...

:{ :{
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 18:48:50 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952154
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
en vuvuzela's dus
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:50:47 #219
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220952169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
Neem 'm mee naar je date
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:50:56 #220
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juli
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the freeDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:51:50 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952181
ik heb nog een serie wuppies en op mijn kast in de woonkamer staat ook nog een welpie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:54:13 #222
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Ik heb de mijne nog *O*
Ik ook *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:55:04 #223
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952197
Spelen er toch best een heel aantal bij best grote clubs ook ^O^

quote:
WK-Selectie Algerije:
Keepers: Luca Zidane (Granada), Oussama Benbot (USM Alger), Melvin Mastil (Stade Nyonnais), Abdelatif Ramdane (MC Alger).

Verdedigers: Rafik Belghali (Hellas Verona), Samir Chergui (Paris FC), Rayan Aīt-Nouri (Manchester City), Jaouen Hadjam (Young Boys), Aīssa Mandi (Lille OSC), Ramy Bensebaīni (Borussia Dortmund), Zineddine Belaīd (JS Kabylie), Achref Abada (USM Alger), Mohamed Amine Tougaī (Espérance de Tunis).

Middenvelders: Nabil Bentaleb (Lille OSC), Hicham Boudaoui (OGC Nice), Houssem Aouar (Al-Ittihad), Farčs Chaībi (Eintracht Frankfurt), Ibrahim Maza (Bayer Leverkusen), Yacine Titraoui (Charleroi), Ramiz Zerrouki (FC Twente).

Aanvallers: Mohamed Amine Amoura (VfL Wolfsburg), Nadhir Benbouali (Győr), Adil Boulbina (Al-Duhail), Farčs Ghedjemis (Frosinone), Amine Gouiri (Olympique Marseille), Anis Hadj Moussa (Feyenoord), Riyad Mahrez (Al-Ahli).
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:56:01 #224
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952208
ergens rond 2014 hadden ze bij 1 van de supermarkten een serie lawaaidingen. muziekjes voor oranje...
maar naar mate de batterij minder werd konden die dingen ook amper maat meer houden :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 18:56:56 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952214
en dan vinden mensen het raar dat ik niemand van het huidige elftal ken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:01:15 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952247
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:56 schreef Nizno het volgende:
en dan vinden mensen het raar dat ik niemand van het huidige elftal ken
Memphis toch wel??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:02:43 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952264
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:03:53 #228
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952276
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Supertrampgenot _O_
Ik ga er dus heen :Y :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:06 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952278
(Granada)
(USM Alger)
(Stade Nyonnais)
(MC Alger).
(Hellas Verona)
(Paris FC)
(Manchester City)
(Young Boys)
(Lille OSC)
(Borussia Dortmund)
(JS Kabylie)
(USM Alger)
(Espérance de Tunis)
(Lille OSC)
(OGC Nice)
(Al-Ittihad)
(Eintracht Frankfurt)
(Bayer Leverkusen)
(Charleroi)
(FC Twente).
(VfL Wolfsburg)
(Győr)
(Al-Duhail)
(Frosinone)
(Olympique Marseille)
(Feyenoord)
(Al-Ahli).
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:14 #230
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952280
quote:
3s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Spelen er toch best een heel aantal bij best grote clubs ook ^O^
[..]

FC Twente en Feyenoord
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zavvi - Fandom en GeekgearBunq - bank of the freeBig Fish Games
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:36 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952284
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik heb niks meer van dat WK. ook niet de beessie's . Denk toch een beetje een trauma van 11 juli
Ik heb nog wat wuppies volgens mij *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:04:37 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952285
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:01 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Memphis toch wel??
die staat niet tussen dat rijtje van vanavond
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:06:14 #233
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952296
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
die staat niet tussen dat rijtje van vanavond
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WK
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 19:07:23 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952307
Eerste aflevering was goed @Ama :Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:08 #235
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952311
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga er dus heen :Y :Y :Y
Duitse band zo te zien :P

Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen :Y

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:50 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220952316
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eerste aflevering was goed @:ama :Y
Ben bezig met kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:52 #237
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952317
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nee,maar hij gaat wel mee naar het WK
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:08:52 #238
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb nog wat wuppies volgens mij *O*
Ik heb nog Lego van het WK '98 *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:10:22 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952334
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar t ging me meer om de clups waarvoor ze spelen eigenlijk...
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:11:28 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952345
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Oh op die manier. Ik dacht ook dat je het over NL had en niet over Algerije. Daar ken ik ook een aantal clubs niet van....
ah ik dacht dat dat de opstelling van NL was :o .... had net zo goed gekund tegenwoordig

ik ga weer even onder mijn hunebed
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Mailbird - E-mail made beautifulBig Fish GamesBig Fish Games
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:11:38 #241
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952347
Voetbalnitwit @Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:12:10 #242
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952349
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbalnitwit @:Nizno bepaalt even wat ik grote clubs mag vinden.
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:12:13 #243
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952350
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Duitse band zo te zien :P

Zo te horen wel trouw aan het origineel zonder gekke fratsen :Y

Bekijk deze YouTube-video
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:13:12 #244
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952352
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik was geconcentreerd naar de toetsenist aan het kijken, wachtend op dat hij begon met zingen...
Heb nu wel even het origineel aangezet :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:13:14 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952353
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat was mijn lijstje
wat jij vindt mag je helemaal zelf weten
en ook zelf houden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:15:04 #246
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952361
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb nu wel even het origineel aangezet :@
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:15:59 #247
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952364
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik ga denk ik even naar Sjors vd Panne luisteren. Ook daar ga ik heen...
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:16:13 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952366
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb nog Lego van het WK '98 *G*
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.

Achterlijke scalpercultuur :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:16:52 #249
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952369
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die ken ik niet, is zo te zien ook niet mijn muziek :+
Nee, snap ik. Maar ik vind zijn stem wel prettig. Ik denk dat ik dit wel mooi ga vinden die avond
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:17:52 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952374
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.

Achterlijke scalpercultuur :r
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBonprixBonprix
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:18:20 #251
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220952377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Ik heb er 2 :@ :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:21:10 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952397
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja toen was het nog sparen bij de SHell, nu is het gewoon flink uitmelken. Zodra het WK voorbij is zal de prijs van die sets wel kelderen
Hebben die kinderen alleen weinig meer aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:28:28 #253
77135 mschol
pi_220952435
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ben je gelukkiger dan iedereen die de Lego van dit jaar wil.

Achterlijke scalpercultuur :r
lego dit jaar?

bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 19:31:22 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:

[..]
lego dit jaar?

bedoel je die beker enzo? die vind ik maar suf :D
https://www.meemetoranje.(...)phalen-in-de-winkel/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:32:56 #255
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220952476
Oh, voetbal. Ik ben al weer weg. Moeten we gewoon keihard boycotten. Kut FIFA en kut Murica. Ik hoop dat mensen die er naar afreizen vet in de problemen komen. Zijn we er van af, proletensport.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 19:33:33 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952484
quote:
Oh dat, ja dat is treurig als je even op marktplaats kijkt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:34:57 #257
77135 mschol
pi_220952500
quote:
nog triester eigenlijk..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:43:06 #258
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952573
hoe laat is de aftrap Bomenmans?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:46:00 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952592
OIh 20:45 pas ja dan slaap ik al
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:47:18 #260
77135 mschol
pi_220952602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
OIh 20:45 pas ja dan slaap ik al
:o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Bunq - bank of the freeKnab - Jouw online bankVodafone aanbiedingen
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:47:35 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952606
bij wijze van spreken hea :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:52:45 #262
77135 mschol
pi_220952656
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
bij wijze van spreken hea :P
ow dacht al, wordt met de dag eerder :P
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 19:52:58 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952660
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
bij wijze van spreken hea :P
uhuh

bij wijze van spreke
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 19:56:24 #264
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef mschol het volgende:

[..]
ow dacht al, wordt met de dag eerder :P
Hoe ouder, hoe eerder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:57:55 #265
383791 essnhills
pi_220952710
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:00:38 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952733
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef Nizno het volgende:

[..]
uhuh

bij wijze van spreke
[ afbeelding ]
Je dikke vette spekmoeder op een bakbrommer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:00:42 #267
77135 mschol
pi_220952734
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
nah, hier ook wel..

althans, aan de andere kant van de buitenmuur
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:43 #268
383791 essnhills
pi_220952752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:00 schreef mschol het volgende:

[..]
nah, hier ook wel..

althans, aan de andere kant van de buitenmuur
Ja, maar ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:02:50 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952756
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
hier is het rustig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:03:34 #270
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952763
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:)
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Boek goedkoper bij booking.comBoek je safari bij Beekse BergenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 20:03:45 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220952764
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:57 schreef essnhills het volgende:
Het waait hier best flink

Schijnbaar ook alleen hier |:)
Hier ook. Of je moet nu achter me staan :{

*voorzichtig omkijkt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:09 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952770
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:02 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|:)
Zul je wel verdiend hebben dan |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:06:30 #273
383791 essnhills
pi_220952787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ssssstaat je sssslang al in de Voorsssschoter Courant? :P
Nee :+

Heb nog geen mails verstuurd :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:06:42 #274
383791 essnhills
pi_220952791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier ook. Of je moet nu achter me staan :{

*voorzichtig omkijkt*
*)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:06:42 #275
77135 mschol
pi_220952792
ramen staan al dagen vol open.. nog steeds 23 graden in huis :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:06:53 #276
383791 essnhills
pi_220952795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zul je wel verdiend hebben dan |:)
Nouja zeg :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:29 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952800
21,6
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:08:18 #278
77135 mschol
pi_220952813
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:07 schreef Nizno het volgende:
21,6
was het maar zo'n feesssttt
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 20:09:53 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220952831
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nouja zeg :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:09:59 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952832
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nee :+

Heb nog geen mails verstuurd :+
-O- Doe nou :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Big Fish GamesDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesHoesjes? Casetify!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:11:23 #281
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952843
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:08 schreef mschol het volgende:

[..]
was het maar zo'n feesssttt
achterdeur afgelopen nacht weer open gehad en raam op logeerkamer open.
plus dat het hier lekker buiig is geweest vandaag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:12:09 #282
383791 essnhills
pi_220952850
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
*Waait weg
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:12:30 #283
383791 essnhills
pi_220952853
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
-O- Doe nou :Y
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneert :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:12:47 #284
77135 mschol
pi_220952859
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Waait weg
grijpt @essnhills vast :@
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 20:12:55 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220952861
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Waait weg
;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:14:13 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220952878
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:14:19 #287
383791 essnhills
pi_220952880
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef mschol het volgende:

[..]
grijpt @:essnhills vast :@
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.

Weet niet precies hoe oud we waren. Maar mijn vader moest mijn broertje vasthouden en mijn oom mij, anders lagen we zo meters verderop
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:15:00 #288
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220952888
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:12 schreef essnhills het volgende:

[..]
Ja morgen, als mijn brein dan weer wat functioneert :Y
Ah ja dat moet wel even ja :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:15:10 #289
77135 mschol
pi_220952889
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:14 schreef essnhills het volgende:

[..]
Toen we klein waren zijn we een keer gaan "uitwaaien" op het strand.

Weet niet precies hoe oud we waren. Maar mijn vader moest mijn broertje vasthouden en mijn oom mij, anders lagen we zo meters verderop
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:17:34 #290
383791 essnhills
pi_220952907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef mschol het volgende:

[..]
dat soort verhalen ken ik ook wel van mijn familie, op de pier in scheveningen
Ja dit zal bij Callantsoog of Sint Maartenszee zijn geweest oid
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekF1 Store - Voor al je F1 GearBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:17:47 #291
383791 essnhills
pi_220952910
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ah ja dat moet wel even ja :P
Ja dat is wel praktisch :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:31:34 #292
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953022
Ik was ook blij dat ik DN Sjef buiten altijd aan de riem had. Hoge vrijstaande woontoren dus veel wind. Hij woog maar iets van 3kg, dacht ik. Dus waaide wel eens "weg" maar gelukkig niet omhoog
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:32:55 #293
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220953034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was ook blij dat ik DN Sjef buiten altijd aan de riem had. Hoge vrijstaande woontoren dus veel wind. Hij woog maar iets van 3kg, dacht ik. Dus waaide wel eens "weg" maar gelukkig niet omhoog
De Zwarte Dame of zo toch?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:37:15 #294
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953059
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De Zwarte Dame of zo toch?
Witte Dame, maar die is niet zo hoog. In het centrum heb je wel bijvoorbeeld Het Regent.

Maar toen woonde ik in Eindhoven Noord. Geen bekend gebouw voor niet Eindhovenaren.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:38:20 #295
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220953068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eindhoven Noord. Geen bekend gebouw voor niet Eindhovenaren.
In tegenstelling tot Woensel West :D :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:38:25 #296
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953071
Flat was 15 hoog, dat is dus ook best behoorlijk.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:40:01 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220953083
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
In tegenstelling tot Woensel West :D :')
Bijna niemand weet de eigenlijke naam

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:41:25 #298
77135 mschol
pi_220953093
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:42:08 #299
77135 mschol
pi_220953103
zin in een milkshake.. maar geen zin om te bestellen of weg te gaan ;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 20:43:05 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220953113
quote:
*O* *O*
quote:
4s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama !BELANGRIJK NIEUWS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O*
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
F1 Store - Voor al je F1 GearZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautiful
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 20:47:55 #301
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220953207
quote:
Je bent de tweede al vandaag. :'( Beter delen jullie gewoon leuke kattenplaatjes of filmpjes met mij.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')