SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Op een normale dag doe ik dat ook niet, maar je zag hier de hele tijd buien ontstaan, moet er maar net eentje verkeerd vallenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Er hoeft daar niet betaald te worden. Dat bepalen die mensen verder toch niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja de groeten.
Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.
Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Crappy systeem.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Helaas is dat hier nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:25 schreef Haags het volgende:
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen.
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Haags het volgende:
[..]
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes
Ervaring?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meterquote:
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestiequote:
dat vind ik ook altijd leuk om te doen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
Telkens een ander emailadres gebruiken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Berenpak1@gmail.comquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Telkens een ander emailadres gebruiken.
EenBezorgdeBewoner@gmail.comquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@@:gmail,com
......
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruikenquote:
Allemaal AI nu.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
hologrammen, afgekeken van ABBAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |