abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:48 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950022


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:23:04 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950028
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Nizno het volgende:

[..]
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
Op een normale dag doe ik dat ook niet, maar je zag hier de hele tijd buien ontstaan, moet er maar net eentje verkeerd vallen :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:23:20 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950033
vandaag jarig.... geen plaatje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950035
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja de groeten.

Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.

Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Er hoeft daar niet betaald te worden. Dat bepalen die mensen verder toch niet?
Jij zou lekker betalen als je 50 meter verder gratis kan parkeren? Want "misschien moet een bewoner nog parkeren" :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:12 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950046
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Nizno het volgende:
vandaag jarig.... geen plaatje
Crappy systeem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:24:25 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950052
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 13:25:04 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220950063
Vroeg me al af of Dimmy een leven had. Maar ze heeft weer verplichte FOK!vakantie zie ik. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_220950064
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen. :9
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:26:28 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:25 schreef Haags het volgende:
Die bestelbusjes kun je ook nog pakken door te checken of ze binnen de zero-emissie zone staan en of ze daar mogen komen. :9
Helaas is dat hier niet :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:26:35 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef Haags het volgende:

[..]
die bestelbusjes lijken ze niet aan te pakken trouwens. Maar daar vind ik ook wat van.
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220950086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Helaas is dat hier niet :{
Wees blij. Kansloos gedoe.
Zonder wrijving geen glans
pi_220950088
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
_O-
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:27:45 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950098
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een paar cobraatjes regelen en 's nachts in een ajax shirtje door de wijk langs de busjes :7
Ervaring? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:28:13 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:26 schreef Haags het volgende:

[..]
Wees blij. Kansloos gedoe.
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter |:)
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:28:30 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950106
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ervaring? :P
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:30:23 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950123
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik woon niet in zo'n tuigbuurt als haagsie, ik geef hem slechte een vrijblijvende suggestie
dat vind ik ook altijd leuk om te doen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan wel even meten hoe lang die bus is. Geldt een limiet van 6 meter |:)
En op die 2,4m hoogte kan ik hem misschien ook nog pakken.
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:31:16 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:30 schreef Haags het volgende:

[..]
Duurt wel even voor ze dat aanpakken. Tenzij hij al meerdere meldingen te pakken heeft.
Telkens een ander emailadres gebruiken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Telkens een ander emailadres gebruiken.
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@gmail,com
......
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220950141
Ze hebben vlakbij mijn ouders in een wijk waar sinds 1 mei betaald parkeren geldt een paar dagen daarvoor een handhavingsactie gehouden, resultaat was een hoop inbeslag genomen auto's e.d.

Het is gewoon een rondtrekkend circus. Aanpakken dus.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:33:31 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950147
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Berenpak1@gmail.com
Berenpak2@gmail.com
Berenpak3@@:gmail,com
......
EenBezorgdeBewoner@gmail.com
EenBozeBewoner@gmail.com
SchietEensOpMetMijnMelding@gmail.com
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:35:11 #23
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Haags het volgende:
Het is gewoon een rondtrekkend circus.
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:35:48 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950162
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Allemaal AI nu.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:36:22 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal AI nu.
hologrammen, afgekeken van ABBA
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')