abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:11:08 #276
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou :D
Hij begon zelf over de NSB
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:02 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949889
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:06 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou :D
:')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:49 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Ok, dit is echt kwaadaardig _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:03 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:13 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Ordnung muss sein
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220949912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
:')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:30 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949916
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Hij begon zelf over de NSB
Dat is niet lief nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ok, dit is echt kwaadaardig _O-
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
Zonder wrijving geen glans
pi_220949944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
Openbare plek is openbare plek.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:16:36 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949951
quote:
ik heb die stemmen blijkbaar erg verdrongen, ken het liedje nog wel maar wist niet dat die stemmen zo irritant waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:16:52 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Ik heb geprobeerd afspraken te maken met mijn buren vroeger. Dat ging even goed en daarna niet meer :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:17:56 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949956
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @Ama
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:18:55 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949960
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Heel goede band *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:32 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949969
quote:
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:58 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949979
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Ja de groeten.

Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.

Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:19 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949984
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:42 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja de groeten.

van HAK en van meneer de Haan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:02 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949995
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Bij dat nummer dat Nizzie net postte waren The Kids ook niet Alright :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:12 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heel goede band *O*
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboy :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:22 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950002
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Tja... waar zal ik eens beginnen :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:58 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Dit soort figuren ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:00 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950011
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
dan kunnen al zijn tinderdates op die plek parkeren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')