Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Ok, dit is echt kwaadaardigquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Ordnung muss seinquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Dat is niet lief nee.quote:
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.quote:
Openbare plek is openbare plek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
ik heb die stemmen blijkbaar erg verdrongen, ken het liedje nog wel maar wist niet dat die stemmen zo irritant warenquote:
Ik heb geprobeerd afspraken te maken met mijn buren vroeger. Dat ging even goed en daarna niet meerquote:
Heel goede bandquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkendequote:
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.quote:
Ja de groeten.quote:
bijgeloof.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
van HAK en van meneer de Haanquote:
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Bij dat nummer dat Nizzie net postte waren The Kids ook niet Alrightquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboyquote:
Tja... waar zal ik eens beginnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Dit soort figuren ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
dan kunnen al zijn tinderdates op die plek parkerenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |