Je kan altijd een nieuw gaatje boren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Dan mag ik het toch wel overrated vindenquote:
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch wel overrated vinden
Zelfde met CoD.
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Is ze niet lief?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is een nieuwe mondhygiëniste.
Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype
quote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Ieder zijn meug dan maarquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan niet gewoon netjes je mening geven?
GTA5 is ruim 13 jaar oud en staat nog steeds maandelijks in de top20 meest gespeelde games.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
Dan laten hangen. Als dat er niet af kan vallen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.Ik zou persoonlijk niets boven m'n bureau willen aan planken, maar dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje borenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Misschien toch maar eerst dan dichtsmeren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren
Daar had ik als snotkind ooit eens een bijbaantjequote:
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.
Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreidenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.
Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.
Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Ja zodra er echt gevoelens bijkomen of wat dan ook is het anders. Misschien blijkt de 1 in het echt toch leuker te zijn.quote:
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Zo komt dat wel een beetje overquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Hier wil ik iig niet doorheen. Beetje regen boeit me nog niet zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.
Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen
Ik kom er nu aan.quote:
Zorgen dat ze om hem gaan vechtenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen
Of ze gaan er met elkaar vandoor.quote:
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirtquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warmquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirt
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warm
Het is tegenwoordig wat minder maar @loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.quote:
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?
Onzin zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweektquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprakquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wat minder maar @:loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.
quote:[..]
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijn
Eensquote:[..]
Onzin zeg
Ooit waren ze dat wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprak
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweekt
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarstquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....
O op die manierquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst
Oh je bent zo'n figuurquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.
#IntensGenieten
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.
#IntensGenieten
Livestream?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
#IntensGenieten
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoepquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
#IntensGenieten
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoep
Nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n figuur
Maar op welke grond gebeurt dit dan, als het daar gewoon openbaar parkeren is?
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Ok, dit is echt kwaadaardigquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Ordnung muss seinquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet lief nee.quote:
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.quote:
Openbare plek is openbare plek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
ik heb die stemmen blijkbaar erg verdrongen, ken het liedje nog wel maar wist niet dat die stemmen zo irritant warenquote:
Ik heb geprobeerd afspraken te maken met mijn buren vroeger. Dat ging even goed en daarna niet meerquote:
Heel goede bandquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkendequote:
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.quote:
Ja de groeten.quote:
bijgeloof.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
van HAK en van meneer de Haanquote:
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Bij dat nummer dat Nizzie net postte waren The Kids ook niet Alrightquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboyquote:
Tja... waar zal ik eens beginnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Dit soort figuren ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
dan kunnen al zijn tinderdates op die plek parkerenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |