abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:44 #201
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949165
Het is overigens gewoon Breukhoven zonder de toevoeging van
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Je kan altijd een nieuw gaatje boren.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:23:02 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949169
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef rival het volgende:

[..]
Het best verkochte mediaproduct ooit.
Dan mag ik het toch wel overrated vinden :P

Zelfde met CoD.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan mag ik het toch wel overrated vinden :P

Zelfde met CoD.
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:25 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:25 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949177
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Uiteraard.

GTA is kut :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:30 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949178
Er is een nieuwe mondhygiëniste.

Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:11 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949181
Ik hoor graag jullie mening.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:18 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is een nieuwe mondhygiëniste.

Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype :{
Is ze niet lief?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:41 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef Ama het volgende:
Ik hoor graag jullie mening.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Ik durf niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:46 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949184
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:18 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Ik durf niet ;(
Je kan niet gewoon netjes je mening geven? :?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:29 #213
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Ieder zijn meug dan maar :P

* TheStigsDutchCousin gaat weer verder met STALKER
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:27:40 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Je kan niet gewoon netjes je mening geven? :?
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
GTA5 is ruim 13 jaar oud en staat nog steeds maandelijks in de top20 meest gespeelde games.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:25 #216
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:29:15 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949207
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:29:32 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949208
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
Dan laten hangen. Als dat er niet af kan vallen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:30:08 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou persoonlijk niets boven m'n bureau willen aan planken, maar dat ben ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:31:02 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef rival het volgende:

[..]
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:33:02 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949239
Kibbelinggenot :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:34:59 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef rival het volgende:

[..]
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren :+
Misschien toch maar eerst dan dichtsmeren.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Daar had ik als snotkind ooit eens een bijbaantje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:36:42 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949308
Zou mijn bureau ook wel anders willen neerzetten maar geen idee hoe ik hier dan 2 boekenkasten en een dressoir kwijt kan.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949332
Tiet voor vroege lunch!
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:47:22 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949361
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbelinggenot :9
Boh
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:54:53 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949393
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.

Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949407
Even op en neer naar Schiphol gereden vannacht om mn oudjes af te gooien. :O
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:59:56 #231
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.

Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:02:01 #232
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.

Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:04:47 #233
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949430
Stokbrood kruidenboter in de oven doen :9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:04:57 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.

Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:06:30 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.

Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:07:18 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949440
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:12:23 #237
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949489
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Echt he
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:14:26 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949522
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef dud0r het volgende:

[..]
Echt he
Ja zodra er echt gevoelens bijkomen of wat dan ook is het anders. Misschien blijkt de 1 in het echt toch leuker te zijn.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:14:45 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:45 #240
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Zo komt dat wel een beetje over
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:48 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:18:48 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949558
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:20:39 #243
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:21:08 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949586
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Hier wil ik iig niet doorheen. Beetje regen boeit me nog niet zo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:22:23 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.

Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:26:15 #246
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.

Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen :?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:29:38 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949649
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen :?
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 12:33:23 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stokbrood kruidenboter in de oven doen :9
Ik kom er nu aan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:37:21 #249
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949702
Pecannootbroodjes hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:41:35 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949720
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Zorgen dat ze om hem gaan vechten :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:42:18 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949724
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen :?
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:42:44 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949726
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 12:45:38 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949742
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zorgen dat ze om hem gaan vechten :Y
Of ze gaan er met elkaar vandoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:46:03 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten :')
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:47:13 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949748
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirt
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warm
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:48:03 #256
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warm
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:48:22 #257
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949754
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.
Het is tegenwoordig wat minder maar @loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zorgen dat ze om hem gaan vechten :Y
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijn :@
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten :')
Onzin zeg
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:52:48 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949775
Ik ben in de Jumbo maar het regent zo hard dat ik het hier binnen echt duidelijk hoor.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:11 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949778
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweekt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:39 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949779
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig wat minder maar @:loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprak :P
quote:
[..]
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijn :@
:D
quote:
[..]
Onzin zeg
Eens
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:59 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949781
Onweer ook. Nou leuk. _O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:58:02 #262
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprak :P
Ooit waren ze dat wel. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:00:10 #263
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949807
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweekt :')
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:02:32 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949812
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:03:22 #265
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst :+
O op die manier |:)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949823
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:06:52 #267
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949834
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst :+
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:07:26 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Oh je bent zo'n figuur :{

Maar op welke grond gebeurt dit dan, als het daar gewoon openbaar parkeren is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:08:19 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:09:07 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Livestream?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:09:13 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949847
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoep
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:12 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:13 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoep
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:44 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949867
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?
Nou nou :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh je bent zo'n figuur :{

Maar op welke grond gebeurt dit dan, als het daar gewoon openbaar parkeren is?
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:11:08 #276
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou :D
Hij begon zelf over de NSB
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:02 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949889
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:06 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou :D
:')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:49 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Ok, dit is echt kwaadaardig _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:03 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:13 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Ordnung muss sein
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220949912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
:')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:30 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949916
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Hij begon zelf over de NSB
Dat is niet lief nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ok, dit is echt kwaadaardig _O-
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
Zonder wrijving geen glans
pi_220949944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
Openbare plek is openbare plek.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:16:36 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949951
quote:
ik heb die stemmen blijkbaar erg verdrongen, ken het liedje nog wel maar wist niet dat die stemmen zo irritant waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:16:52 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Ik heb geprobeerd afspraken te maken met mijn buren vroeger. Dat ging even goed en daarna niet meer :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:17:56 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949956
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @Ama
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:18:55 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949960
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Heel goede band *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:32 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949969
quote:
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:58 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949979
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Ja de groeten.

Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.

Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:19 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949984
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:42 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja de groeten.

van HAK en van meneer de Haan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:02 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949995
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Bij dat nummer dat Nizzie net postte waren The Kids ook niet Alright :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:12 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heel goede band *O*
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboy :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:22 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950002
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Tja... waar zal ik eens beginnen :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:58 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Dit soort figuren ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:00 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950011
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
dan kunnen al zijn tinderdates op die plek parkeren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')