abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:36 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949041
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:58 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949042
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze verkochten wel kwaliteit.
Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:41 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949048
zie nu dat het niet de bovenverdieping was maar de kelder.

boven was huishoudartikelen en speelgoed.

Heel veel bordspelen enzo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:42 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949051
https://indebuurt.nl/ede/(...)t-is-niet-zo~159381/
Hier zat ik zo vaak in een tussenuur met een vriendin :D Zij gaf hier al haar geld uit.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:06 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949052
Kennen we de Free Record Shop nog?
Your beauty never ever scared me.
pi_220949053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Later verkochten ze ook concertkaartjes O+
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:22 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949054
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949057
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:16 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
:Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:34 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:Y
Leuke winkel vond ik dat.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949062
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
's nachts om 00:00 uur de game ophalen :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:05 #164
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949063
Perenijsjes zijn vies :@
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:11 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:

[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
nee
absoluut niet meer mogelijk met de huidige mentaliteit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949067
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
pi_220949068
Wij eens voor Robbie Williams 's ochtends vroeg naar het postkantoor maar daar zaten al de hele nacht losers en die lachten ons uit dat wij daar om 8 uur kwamen. Dus wij naar FRS, waren we de eerste :')
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:59:21 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Tap tap tap
pi_220949076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.
Maar dus niet -O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:01:40 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949077
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Ja, en over 8 jaar ook weer.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:02:08 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949080
Your beauty never ever scared me.
pi_220949081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
pi_220949082
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:34 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
Pretty fly for white guys.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:36 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:52 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949090
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
GTA is overrated.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:10 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949092
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Meer dan dat je bij andere aanbieders krijgt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:24 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:47 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Irma O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:07 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949099
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:34 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:07:52 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949107
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Zal wel een jaar duren voordat ie op pc uitkomt.
Ze willen eerst goed verdienen aan de PS5 uitgave.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:08:36 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949110
Gewoon andere games spelen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ik moest juist vers hebben, dus ik ben niet naar binnen gegaan :@
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:26 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon andere games spelen *O*
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:53 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949116
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
De mijne ook :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
GTA is overrated.
:') kneus
pi_220949121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:11:45 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:32 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef rival het volgende:

[..]
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
Sony kan het ook nog blokkeren als ze willen, want die willen meer exclusives voor de PS5.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:44 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Lol in een lesboek? :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:19 #193
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Lol in een lesboek? :D
Ja, echt zo slecht....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:46 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:18:21 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949147
Ik hoor gerommel in de lucht.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:18 #196
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Ja. :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:48 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949151
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:04 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:10 schreef rival het volgende:

[..]
:') kneus
Nou zeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:19 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou zeg.
Het best verkochte mediaproduct ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')