Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.quote:
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,
Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Later verkochten ze ook concertkaartjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldigquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde
quote:
's nachts om 00:00 uur de game ophalenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
neequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig
Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf.quote:
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Ja, en over 8 jaar ook weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf.
Pretty fly for white guys.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgtquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
GTA is overrated.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......
Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Meer dan dat je bij andere aanbieders krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open
Irmaquote:
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......
Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Zal wel een jaar duren voordat ie op pc uitkomt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige.
De mijne ookquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn backlog steunt deze actie.
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige.
Ja,quote:
Sony kan het ook nog blokkeren als ze willen, want die willen meer exclusives voor de PS5.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen
Lol in een lesboek?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.
De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd.![]()
Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Wittemanquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.
De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd.![]()
Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Nou zeg.quote:
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |