abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:26 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948931
Super de Boer.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:33 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
vandaar dat bureau Halt er zo veel werk aan had
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:55 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
Je kijkt en grijpt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:08 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
:wtf:
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:08 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948939
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Al die namen voor de laatste zin zeggen mij allemaal niks. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
de kijkshop ken ik wel nog.
dat was ook een wazig concept
pi_220948945
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:54 #108
388664 crew  Dotteke
pi_220948946
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kom brengen dan :9
Ben onderweg ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:39:10 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948950
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:40:03 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
Kijkgrijp klinkt leuker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:06 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948964
quote:
Kijkgrijp was een van de allereerste zelfbedieningswinkels en supermarkten in Nederland. De term, die in de jaren veertig en vijftig ontstond, verwijst naar het concept waarbij klanten zelf hun producten uit de schappen pakten in plaats van deze via een toonbank te bestellen
quote:
Historische details:Oorsprong: De naam werd in 1948 voor het eerst gebruikt toen Dirk Kat een zelfbedieningszaak opende in Velsen-Noord.
Ook ondernemer Willem Groenewoudt opende in de vroege jaren vijftig een bekende Kijkgrijp in Bussum.DekaMarkt:
De Kijkgrijp-winkels van Dirk Kat groeiden uit tot de bekende supermarktketen DekaMarkt.Naamswijziging: Vanaf 1986 werd de naam Kijkgrijp definitief vervangen door DekaMarkt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:13 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220948965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
Ja, die mis ik ook wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:28 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, die mis ik ook wel
Mwah mwah of ik die mis.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:43 #114
388664 crew  Dotteke
pi_220948969
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:54 schreef rival het volgende:

[..]
Ohai :7
:W ohai ohai
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:42:07 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948970
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je kijkt en grijpt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, die mis ik ook wel
Volgens mij een keertje wat gekocht daar.
Tap tap tap
pi_220948980
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:46:30 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ik vond het wel een leuke winkel om te kijken maar mis ik het? niet echt. Kan al die dingen ergens anders ook wel kopen.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:46:59 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948985
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur. :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:17 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Oh hou op _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:27 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948989
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:47 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hou op _O-
Altijd leuk om te zien wat er dat jaar allemaal voor agenda's waren en andere meuk. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220948993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
pi_220948994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur. :D
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:14 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220948995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Ik ook wel, was een jaarlijks uitje met gezin, die we afsloten bij de Mac :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:22 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Hahaha ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:26 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef rival het volgende:

[..]
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:55 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948999
En een Thunderdome-agenda. Maar dat hielp niet om erbij te horen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:03 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949000
Volgens mij is dat ook langzaam gestorven met de komst van de Action. Wat ik wel snap. :')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:27 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949002
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:51 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949005
ik kon gratis de lerarenagenda's krijgen.. vond ik veel handiger om alles in te kunnen zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:08 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949008
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Waarom?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:09 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
Ik vaak een PSV agenda, heb ook wel eens anderen gehad. Zelfs een van GTST :') :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:14 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949010
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
kreet kraut
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Hahaha ja _O_
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
pi_220949014
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:52 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
Ieder vrij plekje vol kladderen enz.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:58 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949017
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Iran
Irak
Egypte
?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:51:54 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ja, lekker alles bij elkaar. En het prijzencircus.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:19 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ie in 2023 in aanraking is gekomen met justitie.

Maar in 2025 heeft hij nog wel in de VS een oefenwedstrijd tegen de VS mogen spelen. Maar toen verloor de VS met 4-0, onder andere door een doelpunt van deze speler.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Nog steeds.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:38 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Iran
Irak
Egypte
?
Zwitserland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Wij hadden Sound Session en later werd het de Velvet.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:06 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949030
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:07 #146
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zwitserland.
Ik lees het nu ja,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949032
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nostalgie O+
pi_220949034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:04 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef rival het volgende:

[..]
Nostalgie O+
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:22 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Ze verkochten wel kwaliteit.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:36 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949041
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:58 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949042
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze verkochten wel kwaliteit.
Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:41 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949048
zie nu dat het niet de bovenverdieping was maar de kelder.

boven was huishoudartikelen en speelgoed.

Heel veel bordspelen enzo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:42 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949051
https://indebuurt.nl/ede/(...)t-is-niet-zo~159381/
Hier zat ik zo vaak in een tussenuur met een vriendin :D Zij gaf hier al haar geld uit.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:06 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949052
Kennen we de Free Record Shop nog?
Your beauty never ever scared me.
pi_220949053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Later verkochten ze ook concertkaartjes O+
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:22 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949054
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949057
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:16 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
:Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:34 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:Y
Leuke winkel vond ik dat.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949062
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
's nachts om 00:00 uur de game ophalen :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:05 #164
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949063
Perenijsjes zijn vies :@
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:11 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:

[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
nee
absoluut niet meer mogelijk met de huidige mentaliteit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949067
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
pi_220949068
Wij eens voor Robbie Williams 's ochtends vroeg naar het postkantoor maar daar zaten al de hele nacht losers en die lachten ons uit dat wij daar om 8 uur kwamen. Dus wij naar FRS, waren we de eerste :')
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:59:21 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Tap tap tap
pi_220949076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.
Maar dus niet -O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:01:40 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949077
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Ja, en over 8 jaar ook weer.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:02:08 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949080
Your beauty never ever scared me.
pi_220949081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
pi_220949082
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:34 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
Pretty fly for white guys.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:36 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:52 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949090
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
GTA is overrated.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:10 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949092
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Meer dan dat je bij andere aanbieders krijgt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:24 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:47 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Irma O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:07 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949099
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:34 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:07:52 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949107
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Zal wel een jaar duren voordat ie op pc uitkomt.
Ze willen eerst goed verdienen aan de PS5 uitgave.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:08:36 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949110
Gewoon andere games spelen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ik moest juist vers hebben, dus ik ben niet naar binnen gegaan :@
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:26 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon andere games spelen *O*
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:53 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949116
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
De mijne ook :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
GTA is overrated.
:') kneus
pi_220949121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:11:45 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:32 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef rival het volgende:

[..]
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
Sony kan het ook nog blokkeren als ze willen, want die willen meer exclusives voor de PS5.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:44 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Lol in een lesboek? :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:19 #193
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Lol in een lesboek? :D
Ja, echt zo slecht....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:46 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:18:21 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949147
Ik hoor gerommel in de lucht.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:18 #196
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Ja. :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:48 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949151
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:04 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:10 schreef rival het volgende:

[..]
:') kneus
Nou zeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:19 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou zeg.
Het best verkochte mediaproduct ooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')