abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:26 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948931
Super de Boer.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:33 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
vandaar dat bureau Halt er zo veel werk aan had
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:55 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
Je kijkt en grijpt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:08 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
:wtf:
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:08 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948939
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Al die namen voor de laatste zin zeggen mij allemaal niks. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
de kijkshop ken ik wel nog.
dat was ook een wazig concept
pi_220948945
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:54 #108
388664 crew  Dotteke
pi_220948946
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kom brengen dan :9
Ben onderweg ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:39:10 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948950
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:40:03 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
Kijkgrijp klinkt leuker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:06 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948964
quote:
Kijkgrijp was een van de allereerste zelfbedieningswinkels en supermarkten in Nederland. De term, die in de jaren veertig en vijftig ontstond, verwijst naar het concept waarbij klanten zelf hun producten uit de schappen pakten in plaats van deze via een toonbank te bestellen
quote:
Historische details:Oorsprong: De naam werd in 1948 voor het eerst gebruikt toen Dirk Kat een zelfbedieningszaak opende in Velsen-Noord.
Ook ondernemer Willem Groenewoudt opende in de vroege jaren vijftig een bekende Kijkgrijp in Bussum.DekaMarkt:
De Kijkgrijp-winkels van Dirk Kat groeiden uit tot de bekende supermarktketen DekaMarkt.Naamswijziging: Vanaf 1986 werd de naam Kijkgrijp definitief vervangen door DekaMarkt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:13 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220948965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
Ja, die mis ik ook wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:28 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, die mis ik ook wel
Mwah mwah of ik die mis.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:43 #114
388664 crew  Dotteke
pi_220948969
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:54 schreef rival het volgende:

[..]
Ohai :7
:W ohai ohai
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:42:07 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948970
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je kijkt en grijpt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, die mis ik ook wel
Volgens mij een keertje wat gekocht daar.
Tap tap tap
pi_220948980
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:46:30 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ik vond het wel een leuke winkel om te kijken maar mis ik het? niet echt. Kan al die dingen ergens anders ook wel kopen.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:46:59 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948985
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur. :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:17 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Oh hou op _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:27 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948989
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:47 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hou op _O-
Altijd leuk om te zien wat er dat jaar allemaal voor agenda's waren en andere meuk. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220948993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
pi_220948994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur. :D
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:14 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220948995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Ik ook wel, was een jaarlijks uitje met gezin, die we afsloten bij de Mac :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:22 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Hahaha ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:26 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef rival het volgende:

[..]
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:55 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948999
En een Thunderdome-agenda. Maar dat hielp niet om erbij te horen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:03 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949000
Volgens mij is dat ook langzaam gestorven met de komst van de Action. Wat ik wel snap. :')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:27 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949002
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:51 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949005
ik kon gratis de lerarenagenda's krijgen.. vond ik veel handiger om alles in te kunnen zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:08 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949008
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Waarom?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:09 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
Ik vaak een PSV agenda, heb ook wel eens anderen gehad. Zelfs een van GTST :') :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:14 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949010
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
kreet kraut
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Hahaha ja _O_
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
pi_220949014
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:52 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
Ieder vrij plekje vol kladderen enz.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:58 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949017
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Iran
Irak
Egypte
?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:51:54 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ja, lekker alles bij elkaar. En het prijzencircus.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:19 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ie in 2023 in aanraking is gekomen met justitie.

Maar in 2025 heeft hij nog wel in de VS een oefenwedstrijd tegen de VS mogen spelen. Maar toen verloor de VS met 4-0, onder andere door een doelpunt van deze speler.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Nog steeds.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:38 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Iran
Irak
Egypte
?
Zwitserland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Wij hadden Sound Session en later werd het de Velvet.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:06 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949030
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:07 #146
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zwitserland.
Ik lees het nu ja,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949032
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nostalgie O+
pi_220949034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:04 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef rival het volgende:

[..]
Nostalgie O+
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:22 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Ze verkochten wel kwaliteit.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')