SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Dan zijn ze wel rijkelijk laat, normaal beginnen ze 4 maanden van tevoren alquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.
Meestal iets met rechten aankopen en verliezen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Als ik nou de F1 kon kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Viaplayquote:
Herkenbaar. Ik heb 10Gb per maand. Kom ik ook nooit aan. Behalve tijdens vakantie dan is het altijd opeens op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook
Maken die ook perenijsjes?quote:
Maken die nog wat?quote:
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.quote:
Komt door de RedBullijsjes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
Das net zo interessant als verf zien drogenquote:
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruiktquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel
Kom brengen danquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat
Tegenwoordig wel ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
Ohaiquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat
ben en jerry waren vorige week in de aanbieding bij de jumbo, dus daar heb ik nu 2 pints vanquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Tell me more?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staanquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de anderequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.![]()
Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
Magnums zijn ook van die mini ijsjes tegenwoordigquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
Dichtsbijzijnde op een half uur fietsen. En een kwartier verder zit er nog een blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Omdat ze daar niet op de website staan. Had ook de website van de Jumbo kunnen delen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
nettorama is zo klein, die hebben niet eens een volledig website blijkbaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km.
Kijk dat is het betere werk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit
[ afbeelding ]
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hèquote:
produceerden die get the pigeon en wacky races?quote:
Wacky Races waren van Hanna-Barberaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande
[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...quote:
quote:Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.quote:
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjesquote:
deze hebben we hier ook nog gehadquote:Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Jij hebt gewoon geen smaakquote:
c1000 mis ik welquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak
Het is een topshow!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
De Boer en Super de Boer ken ik ook ja. Heb ik nog gewerktquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef Nizno het volgende:
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
Sterkte aan de tandartsquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
"Doe maar open"quote:
Ik ergens onkruid wieden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Die ken ik niet. Lokaal?quote:
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauzequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Nee, dan is alles Chinees.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Oh dat is nog beter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Ja, was particulier denk ik.quote:
Soort buurtsuper zeg maar?quote:
Dat ook, maar ze houden de naam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan is alles Chinees.
quote:De eerste Groenwoudt supermarkt werd in 1927 geopend in Bussum door Willem Groenwoudt. Later volgde een filiaal in Zeist en een slijterij, Curio Cave genoemd. Na de pensionering van Willem Groenwoudt ontwikkelde zijn schoonzoon, J.C de Rijcke, de onderneming tot een grootwinkelbedrijf, Groenwoudt Profimarkten (niet te verwarren met de Profimarkt van Jac. Hermans), met meer dan 1000 filialen in Nederland. De groei kwam met name tot stand door de acquisitie van veel regionale ketens zoals De Ru, Minten, Beerkens, De Witte Prijzen Hal, Bingo Supermarkten en Weltevreden supermarkten. In 1997 kocht Groenwoudt supermarktketen Nieuwe Weme. In 2000 vond grote schaalvergrotingplaats binnen de Nederlandse supermarktbranche en werden de supermarkten van de Groenwoudt-Groep verkocht aan Laurus. De supermarkten werden in 2000 nagenoeg allemaal omgebouwd tot Konmar.
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Die bakker is inmiddels weg, zit nu een ander soort zaak in. Maar ja aan de ene kant logisch, ik deed eindexamen in 1998. #opaverteltquote:
Edah hebben we ook gehad denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
vandaar dat bureau Halt er zo veel werk aan hadquote:
Je kijkt en grijpt?quote:
Al die namen voor de laatste zin zeggen mij allemaal niks.quote:
Ben onderwegquote:
Kijkgrijp klinkt leuker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
quote:Kijkgrijp was een van de allereerste zelfbedieningswinkels en supermarkten in Nederland. De term, die in de jaren veertig en vijftig ontstond, verwijst naar het concept waarbij klanten zelf hun producten uit de schappen pakten in plaats van deze via een toonbank te bestellen
quote:Historische details:Oorsprong: De naam werd in 1948 voor het eerst gebruikt toen Dirk Kat een zelfbedieningszaak opende in Velsen-Noord.
Ook ondernemer Willem Groenewoudt opende in de vroege jaren vijftig een bekende Kijkgrijp in Bussum.DekaMarkt:
De Kijkgrijp-winkels van Dirk Kat groeiden uit tot de bekende supermarktketen DekaMarkt.Naamswijziging: Vanaf 1986 werd de naam Kijkgrijp definitief vervangen door DekaMarkt
Ja, die mis ik ook welquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
quote:
quote:
quote:
Ik vond het wel een leuke winkel om te kijken maar mis ik het? niet echt. Kan al die dingen ergens anders ook wel kopen.quote:
Oh hou opquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Altijd leuk om te zien wat er dat jaar allemaal voor agenda's waren en andere meuk.quote:
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzochtquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur.
Ik ook wel, was een jaarlijks uitje met gezin, die we afsloten bij de Macquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Hahaha jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Ik had gewoon een Garfield-agenda.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken
Waarom?quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Ik vaak een PSV agenda, heb ook wel eens anderen gehad. Zelfs een van GTSTquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaarquote:
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Recordsquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Ieder vrij plekje vol kladderen enz.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
Iranquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records
Omdat ie in 2023 in aanraking is gekomen met justitie.quote:
Nog steeds.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Wij hadden Sound Session en later werd het de Velvet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging.Veel gebruikt wel.
gewoon ook echt een bar alsof je er drank besteldequote:
Ze verkochten wel kwaliteit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.quote:
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,
Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Later verkochten ze ook concertkaartjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldigquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde
quote:
's nachts om 00:00 uur de game ophalenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
neequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig
Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf.quote:
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Ja, en over 8 jaar ook weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf.
Pretty fly for white guys.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgtquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
GTA is overrated.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......
Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Meer dan dat je bij andere aanbieders krijgt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open
Irmaquote:
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......
Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Zal wel een jaar duren voordat ie op pc uitkomt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige.
De mijne ookquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn backlog steunt deze actie.
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige.
Ja,quote:
Sony kan het ook nog blokkeren als ze willen, want die willen meer exclusives voor de PS5.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen
Lol in een lesboek?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.
De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd.![]()
Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Wittemanquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja,
We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.
De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd.![]()
Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Nou zeg.quote:
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Je kan altijd een nieuw gaatje boren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Dan mag ik het toch wel overrated vindenquote:
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch wel overrated vinden
Zelfde met CoD.
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Is ze niet lief?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is een nieuwe mondhygiëniste.
Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype
quote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Ieder zijn meug dan maarquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan niet gewoon netjes je mening geven?
GTA5 is ruim 13 jaar oud en staat nog steeds maandelijks in de top20 meest gespeelde games.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
Dan laten hangen. Als dat er niet af kan vallen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.Ik zou persoonlijk niets boven m'n bureau willen aan planken, maar dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje borenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Misschien toch maar eerst dan dichtsmeren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren
Daar had ik als snotkind ooit eens een bijbaantjequote:
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.
Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreidenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.
Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.
Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Ja zodra er echt gevoelens bijkomen of wat dan ook is het anders. Misschien blijkt de 1 in het echt toch leuker te zijn.quote:
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Zo komt dat wel een beetje overquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Hier wil ik iig niet doorheen. Beetje regen boeit me nog niet zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.
Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen
Ik kom er nu aan.quote:
Zorgen dat ze om hem gaan vechtenquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen
Of ze gaan er met elkaar vandoor.quote:
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirtquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warmquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirt
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warm
Het is tegenwoordig wat minder maar @loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.quote:
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?
Onzin zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweektquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprakquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wat minder maar @:loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.
quote:[..]
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijn
Eensquote:[..]
Onzin zeg
Ooit waren ze dat wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprak
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweekt
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarstquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....
O op die manierquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst
Oh je bent zo'n figuurquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.
#IntensGenieten
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.
#IntensGenieten
Livestream?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
#IntensGenieten
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoepquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
#IntensGenieten
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoep
Nou nouquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n figuur
Maar op welke grond gebeurt dit dan, als het daar gewoon openbaar parkeren is?
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Ok, dit is echt kwaadaardigquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Ordnung muss seinquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is niet lief nee.quote:
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.quote:
Openbare plek is openbare plek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
ik heb die stemmen blijkbaar erg verdrongen, ken het liedje nog wel maar wist niet dat die stemmen zo irritant warenquote:
Ik heb geprobeerd afspraken te maken met mijn buren vroeger. Dat ging even goed en daarna niet meerquote:
Heel goede bandquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkendequote:
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.quote:
Ja de groeten.quote:
bijgeloof.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
van HAK en van meneer de Haanquote:
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Bij dat nummer dat Nizzie net postte waren The Kids ook niet Alrightquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboyquote:
Tja... waar zal ik eens beginnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Dit soort figuren ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.
Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
dan kunnen al zijn tinderdates op die plek parkerenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Eens in de gaten houden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |