abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220948198


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:26:27 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken :{
Dan zijn ze wel rijkelijk laat, normaal beginnen ze 4 maanden van tevoren al
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:26:38 #3
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948205
perenijsjes :N
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220948212
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:

[..]
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:27:38 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948223
Zelfs de 50GB is 4,50 in het eerste jaar :o

Ik maak de 25GB al letterlijk nooit vol, zelfs als ik het probeer, dus dat is even iets te veel van het goede, maar ik kan wel iets omhoog :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:28:55 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948232
Ja, verlengd. Weer 2 jaar geen haring.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948270
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:39:40 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Meestal iets met rechten aankopen en verliezen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948407
Ola
Zonder wrijving geen glans
pi_220948421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Als ik nou de F1 kon kijken -O-
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:18 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als ik nou de F1 kon kijken -O-
Viaplay :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:20 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948433
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook :')
Herkenbaar. Ik heb 10Gb per maand. Kom ik ook nooit aan. Behalve tijdens vakantie dan is het altijd opeens op. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:22 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
Ola
Maken die ook perenijsjes?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:50 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Maken die ook perenijsjes?
Maken die nog wat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:43:19 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maken die nog wat?
Methijsjes.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220948482
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel :D
Tap tap tap
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 09:43:54 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220948485
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:46:36 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Methijsjes.
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:47:23 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
Komt door de RedBullijsjes. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220948548
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als ik nou de F1 kon kijken -O-
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:48:20 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel :D
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948564
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Kom brengen dan :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:50:30 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948605
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Tegenwoordig wel ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dutton ranch *O*
kwam ik ook tegen van et weekend *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:50:55 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948613
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt *O*
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:53:08 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948667
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
perenijsjes :N
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
pi_220948674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Ohai :7
pi_220948679
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Tap tap tap
pi_220948692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
ben en jerry waren vorige week in de aanbieding bij de jumbo, dus daar heb ik nu 2 pints van
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:58:02 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Tell me more?
pi_220948711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659
Tap tap tap
pi_220948718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime *O*
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948720
Een ijsdonut op een stokje, maar dan met ijs met koekjessmaak
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:02:10 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948726
quote:
:o

"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".

:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:02:41 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948729
Nu vraag ik me wel af welke Plus dat dan zou moeten zijn. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:03:03 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948731
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".

:{
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:03:41 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948737
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan :D
Nee, ik ook niet. :D

Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:04:21 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948741
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet. :D

Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 10:05:47 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Magnums zijn ook van die mini ijsjes tegenwoordig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948751
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:06:40 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:06:58 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948757
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Dichtsbijzijnde op een half uur fietsen. En een kwartier verder zit er nog een blijkbaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948762
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Omdat ze daar niet op de website staan. Had ook de website van de Jumbo kunnen delen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:51 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948766
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:13 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948768
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948771
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
nettorama is zo klein, die hebben niet eens een volledig website blijkbaar
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:45 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948776
Nettorama zit ook niet in mijn provincie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:56 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948778
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
_O-
ja ik kwam er ook net achter hoe beroerd de winkels van de nettorama zijn verdeeld over NL
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:17 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948786
de poiesz durft de kop van NL niet uit

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:27 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:

[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
Kijk dat is het betere werk. :9
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:52 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948788
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit

[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:12:20 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948791
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nooit van gehoord.
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hè
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948808
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Nizno het volgende:

nettorama
Das toch een tekenfilm?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:15:37 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948817
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande


quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:14 schreef rival het volgende:

[..]
Das toch een tekenfilm?
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:16:58 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948822
Ik mis de C1000 en de EDAH
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948831
@Bomenverzameling andere tijden sport gekeken over het wk1994.

Wat een genot.
Zonder wrijving geen glans
pi_220948832
En de Konmar
Tap tap tap
pi_220948835
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande

[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:20:33 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948836
Ik heb wel aardbeienijsjes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:19 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...

quote:
Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:25 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948852
Konmar hebben we hier ook niet. Denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948853
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:20 schreef rival het volgende:

[..]
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjes :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:23:24 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948857
Oh hadden haha.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:24:17 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948860
quote:
Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
deze hebben we hier ook nog gehad
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948863
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Snap ik wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:25:38 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948864
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]

Jij hebt gewoon geen smaak :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948865
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:27 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
c1000 mis ik wel
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:41 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...
wel eens geweest toen we op vakantie waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij hebt gewoon geen smaak :{w
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:27:59 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948875
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Het is een topshow!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:28:55 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948880
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:27 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948882
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef Nizno het volgende:
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
De Boer en Super de Boer ken ik ook ja. Heb ik nog gewerkt :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:51 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948885
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
Sterkte aan de tandarts
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:30:49 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:31:17 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sterkte aan de tandarts
"Doe maar open"

*geluid van opentrekkende putdeksel*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:31:40 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948893
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:02 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Ik ergens onkruid wieden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948898
We hadden nog een Groenwoud ofzo.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:47 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948900
Over 20 jaar is alles AH of Jumbo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:57 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
We hadden nog een Groenwoud ofzo.
Die ken ik niet. Lokaal?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:11 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Over 20 jaar is alles AH of Jumbo.
Nee, dan is alles Chinees.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:20 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:30 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948906
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Oh dat is nog beter. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_220948907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Lokaal?
Ja, was particulier denk ik.
Zat tegenover de middelbare school dus Bureau Halt had er maar druk mee.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:53 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, was particulier denk ik.
Soort buurtsuper zeg maar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:58 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, dan is alles Chinees.
Dat ook, maar ze houden de naam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Lokaal?
Zat ook in Eindhoven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:36:24 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948921
quote:
De eerste Groenwoudt supermarkt werd in 1927 geopend in Bussum door Willem Groenwoudt. Later volgde een filiaal in Zeist en een slijterij, Curio Cave genoemd. Na de pensionering van Willem Groenwoudt ontwikkelde zijn schoonzoon, J.C de Rijcke, de onderneming tot een grootwinkelbedrijf, Groenwoudt Profimarkten (niet te verwarren met de Profimarkt van Jac. Hermans), met meer dan 1000 filialen in Nederland. De groei kwam met name tot stand door de acquisitie van veel regionale ketens zoals De Ru, Minten, Beerkens, De Witte Prijzen Hal, Bingo Supermarkten en Weltevreden supermarkten. In 1997 kocht Groenwoudt supermarktketen Nieuwe Weme. In 2000 vond grote schaalvergrotingplaats binnen de Nederlandse supermarktbranche en werden de supermarkten van de Groenwoudt-Groep verkocht aan Laurus. De supermarkten werden in 2000 nagenoeg allemaal omgebouwd tot Konmar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
pi_220948925
Jumbo > C1000.
pi_220948927
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
Tap tap tap
pi_220948929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat is nog beter. :D
Die bakker is inmiddels weg, zit nu een ander soort zaak in. Maar ja aan de ene kant logisch, ik deed eindexamen in 1998. #opavertelt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:18 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
Edah hebben we ook gehad denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:26 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948931
Super de Boer.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:33 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948932
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
vandaar dat bureau Halt er zo veel werk aan had
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:55 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
Je kijkt en grijpt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:08 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948938
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
:wtf:
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:08 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948939
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Al die namen voor de laatste zin zeggen mij allemaal niks. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
de kijkshop ken ik wel nog.
dat was ook een wazig concept
pi_220948945
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:38:54 #108
388664 crew  Dotteke
pi_220948946
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Kom brengen dan :9
Ben onderweg ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:39:10 #109
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948950
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:40:03 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Of Koopgrijp? Ik weet het niet meer, dat was volgens mij nog voor mijn tijd.
Kijkgrijp klinkt leuker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:06 #111
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948964
quote:
Kijkgrijp was een van de allereerste zelfbedieningswinkels en supermarkten in Nederland. De term, die in de jaren veertig en vijftig ontstond, verwijst naar het concept waarbij klanten zelf hun producten uit de schappen pakten in plaats van deze via een toonbank te bestellen
quote:
Historische details:Oorsprong: De naam werd in 1948 voor het eerst gebruikt toen Dirk Kat een zelfbedieningszaak opende in Velsen-Noord.
Ook ondernemer Willem Groenewoudt opende in de vroege jaren vijftig een bekende Kijkgrijp in Bussum.DekaMarkt:
De Kijkgrijp-winkels van Dirk Kat groeiden uit tot de bekende supermarktketen DekaMarkt.Naamswijziging: Vanaf 1986 werd de naam Kijkgrijp definitief vervangen door DekaMarkt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:13 #112
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220948965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:39 schreef Ama het volgende:
Oooh de kijkshop. Met je papiertje langs de vitrines lopen en dan bij de kassa je product ophalen.
Ja, die mis ik ook wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:28 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, die mis ik ook wel
Mwah mwah of ik die mis.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 10:41:43 #114
388664 crew  Dotteke
pi_220948969
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:54 schreef rival het volgende:

[..]
Ohai :7
:W ohai ohai
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:42:07 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948970
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Je kijkt en grijpt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948975
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:41 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja, die mis ik ook wel
Volgens mij een keertje wat gekocht daar.
Tap tap tap
pi_220948980
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:46:30 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ik vond het wel een leuke winkel om te kijken maar mis ik het? niet echt. Kan al die dingen ergens anders ook wel kopen.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:46:59 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948985
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur. :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:17 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948986
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Oh hou op _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:27 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948989
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:47:47 #122
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hou op _O-
Altijd leuk om te zien wat er dat jaar allemaal voor agenda's waren en andere meuk. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220948993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
pi_220948994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D. En toen kwam de Action en vond mijn moeder het te duur. :D
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:14 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220948995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:46 schreef Ama het volgende:
Ik was vroeger wel altijd MEGA HYPED om naar de schoolcampus te gaan in de V&D.
Ik ook wel, was een jaarlijks uitje met gezin, die we afsloten bij de Mac :9
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:22 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Hahaha ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:26 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef rival het volgende:

[..]
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:55 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948999
En een Thunderdome-agenda. Maar dat hielp niet om erbij te horen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:03 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949000
Volgens mij is dat ook langzaam gestorven met de komst van de Action. Wat ik wel snap. :')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:27 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949002
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:51 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949005
ik kon gratis de lerarenagenda's krijgen.. vond ik veel handiger om alles in te kunnen zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:08 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949008
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Waarom?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:09 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
Ik vaak een PSV agenda, heb ook wel eens anderen gehad. Zelfs een van GTST :') :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:14 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949010
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
kreet kraut
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Hahaha ja _O_
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
pi_220949014
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:52 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
Ieder vrij plekje vol kladderen enz.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:58 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949017
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Iran
Irak
Egypte
?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:51:54 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ja, lekker alles bij elkaar. En het prijzencircus.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:19 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ie in 2023 in aanraking is gekomen met justitie.

Maar in 2025 heeft hij nog wel in de VS een oefenwedstrijd tegen de VS mogen spelen. Maar toen verloor de VS met 4-0, onder andere door een doelpunt van deze speler.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Nog steeds.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:38 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Iran
Irak
Egypte
?
Zwitserland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Wij hadden Sound Session en later werd het de Velvet.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:06 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949030
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:07 #146
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zwitserland.
Ik lees het nu ja,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949032
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nostalgie O+
pi_220949034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:04 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef rival het volgende:

[..]
Nostalgie O+
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:22 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Ze verkochten wel kwaliteit.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:36 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949041
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:58 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949042
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze verkochten wel kwaliteit.
Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:41 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949048
zie nu dat het niet de bovenverdieping was maar de kelder.

boven was huishoudartikelen en speelgoed.

Heel veel bordspelen enzo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:42 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949051
https://indebuurt.nl/ede/(...)t-is-niet-zo~159381/
Hier zat ik zo vaak in een tussenuur met een vriendin :D Zij gaf hier al haar geld uit.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:06 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949052
Kennen we de Free Record Shop nog?
Your beauty never ever scared me.
pi_220949053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Later verkochten ze ook concertkaartjes O+
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:22 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949054
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949057
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:16 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
:Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:34 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:Y
Leuke winkel vond ik dat.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949062
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
's nachts om 00:00 uur de game ophalen :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:05 #164
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949063
Perenijsjes zijn vies :@
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:11 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:

[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
nee
absoluut niet meer mogelijk met de huidige mentaliteit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949067
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
pi_220949068
Wij eens voor Robbie Williams 's ochtends vroeg naar het postkantoor maar daar zaten al de hele nacht losers en die lachten ons uit dat wij daar om 8 uur kwamen. Dus wij naar FRS, waren we de eerste :')
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:59:21 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Tap tap tap
pi_220949076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.
Maar dus niet -O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:01:40 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949077
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Ja, en over 8 jaar ook weer.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:02:08 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949080
Your beauty never ever scared me.
pi_220949081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
pi_220949082
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:34 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
Pretty fly for white guys.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:36 #176
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949089
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:52 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949090
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
GTA is overrated.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:10 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949092
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb met die naam nog steeds het idee dat je er maandelijks een zoute haring bij krijgt
Meer dan dat je bij andere aanbieders krijgt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:24 #179
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:04:47 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949095
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Irma O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:07 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949099
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef rival het volgende:

[..]
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 11:06:34 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:07:52 #183
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949107
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Zal wel een jaar duren voordat ie op pc uitkomt.
Ze willen eerst goed verdienen aan de PS5 uitgave.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:08:36 #184
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949110
Gewoon andere games spelen *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
ik moest juist vers hebben, dus ik ben niet naar binnen gegaan :@
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:26 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon andere games spelen *O*
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:09:53 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949116
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Mijn backlog steunt deze actie. *O*
De mijne ook :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949118
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
GTA is overrated.
:') kneus
pi_220949121
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Draait waarschijnlijk toch niet op mijn laptop. En ik herinner me nog de installatie problemen van de vorige. }:|
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:11:45 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949124
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:32 #191
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949129
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef rival het volgende:

[..]
Die krijg je dit jaar niet op de PC hoor geen zorgen :P
Sony kan het ook nog blokkeren als ze willen, want die willen meer exclusives voor de PS5.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:13:44 #192
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Lol in een lesboek? :D
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:19 #193
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Lol in een lesboek? :D
Ja, echt zo slecht....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:46 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja,

We hadden in de eerste van het MBO tijdens een van de vakken een casus (of zo iets) over de FRS.

De oprichter/baas was Hans van Breukhoven. Werd gewoon een paar keer Hans van Breukelen genoemd. :')

Echt zo slecht en dat voor een lesboek..
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:18:21 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949147
Ik hoor gerommel in de lucht.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:18 #196
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:15 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hij was toch getrouwd met Vanessa a.k.a Connie Witteman
Ja. :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:19:48 #197
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949151
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:04 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:10 schreef rival het volgende:

[..]
:') kneus
Nou zeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:19 #199
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou zeg.
Het best verkochte mediaproduct ooit.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:44 #201
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949165
Het is overigens gewoon Breukhoven zonder de toevoeging van
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Je kan altijd een nieuw gaatje boren.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:23:02 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949169
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef rival het volgende:

[..]
Het best verkochte mediaproduct ooit.
Dan mag ik het toch wel overrated vinden :P

Zelfde met CoD.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan mag ik het toch wel overrated vinden :P

Zelfde met CoD.
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:25 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:25 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949177
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Uiteraard.

GTA is kut :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:30 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949178
Er is een nieuwe mondhygiëniste.

Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:11 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949181
Ik hoor graag jullie mening.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:18 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is een nieuwe mondhygiëniste.

Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype :{
Is ze niet lief?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:41 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef Ama het volgende:
Ik hoor graag jullie mening.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Ik durf niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:46 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949184
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:18 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Ik durf niet ;(
Je kan niet gewoon netjes je mening geven? :?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:29 #213
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Ieder zijn meug dan maar :P

* TheStigsDutchCousin gaat weer verder met STALKER
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:27:40 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Je kan niet gewoon netjes je mening geven? :?
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
GTA5 is ruim 13 jaar oud en staat nog steeds maandelijks in de top20 meest gespeelde games.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:25 #216
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:29:15 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949207
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:29:32 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949208
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
Dan laten hangen. Als dat er niet af kan vallen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:30:08 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou persoonlijk niets boven m'n bureau willen aan planken, maar dat ben ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:31:02 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef rival het volgende:

[..]
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:33:02 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949239
Kibbelinggenot :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:34:59 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef rival het volgende:

[..]
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren :+
Misschien toch maar eerst dan dichtsmeren.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Daar had ik als snotkind ooit eens een bijbaantje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:36:42 #226
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949308
Zou mijn bureau ook wel anders willen neerzetten maar geen idee hoe ik hier dan 2 boekenkasten en een dressoir kwijt kan.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949332
Tiet voor vroege lunch!
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:47:22 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949361
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kibbelinggenot :9
Boh
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:54:53 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949393
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.

Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949407
Even op en neer naar Schiphol gereden vannacht om mn oudjes af te gooien. :O
Zonder wrijving geen glans
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 11:59:56 #231
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.

Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:02:01 #232
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, PhD is weer terug in mijn likes.

Op zich... als zondag niets wordt wil ik haar zeker wel een kans geven. We daten rustig door.
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:04:47 #233
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220949430
Stokbrood kruidenboter in de oven doen :9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:04:57 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949433
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jullie kan samen de gp van Monaco kijken.
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.

Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:06:30 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat is die ander. Die ga ik dan overigens ook liken.

Enige reden dat ik dat nog niet heb gedaan is dat ik gewoon een heel goed gevoel heb bij m'n huidige match.
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:07:18 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949440
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:12:23 #237
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949489
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Echt he
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:14:26 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949522
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef dud0r het volgende:

[..]
Echt he
Ja zodra er echt gevoelens bijkomen of wat dan ook is het anders. Misschien blijkt de 1 in het echt toch leuker te zijn.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:14:45 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949524
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:07 schreef Ama het volgende:
Vooral in deze fase is dat best normaal hoor. Je bent met niemand nog serieus.
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:45 #240
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Zo komt dat wel een beetje over
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:15:48 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er tot een paar dagen geleden ook twee tegelijk in de chat, het is nou niet zo dat ik dat continu zit te vermijden.
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:18:48 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949558
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:20:39 #243
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949585
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef Ama het volgende:
Oh wou net naar de supermarkt gaan maar moeder natuur denkt daar anders over.
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:21:08 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949586
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef dud0r het volgende:

[..]
Dat is vast de bui die hier een half uur geleden over kwam.
Hier wil ik iig niet doorheen. Beetje regen boeit me nog niet zo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:22:23 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Geef gewoon die ander ook een like terug. Wat heb je te verliezen?
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.

Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:26:15 #246
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is meer persoonlijke voorkeur. Als ik nou continu de likes aan het uitkiezen had was het een heel ander verhaal geweest, maar ik heb nu al gemerkt dat twee chats tegelijk onderhouden af en toe lastig is. Dan wil ik op de likes die ik heb gewoon de volle 100% kunnen geven.

Dat er nu even een opleving is geweest laat mij niet vergeten dat er hiervoor gewoon 2 maanden bijna niets geweest is.
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen :?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:29:38 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949649
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen :?
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 12:33:23 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stokbrood kruidenboter in de oven doen :9
Ik kom er nu aan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:37:21 #249
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949702
Pecannootbroodjes hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:41:35 #250
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949720
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:

[..]
Gewoon twee tegelijk daten. Beetje je kansen spreiden
Zorgen dat ze om hem gaan vechten :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:42:18 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949724
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
Je kan hier toch ook met meerdere tegelijk kletsen :?
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:42:44 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949726
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 12:45:38 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949742
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zorgen dat ze om hem gaan vechten :Y
Of ze gaan er met elkaar vandoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:46:03 #254
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten :')
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:47:13 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949748
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:46 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik zit gewoon in korte broek en t- shirt
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warm
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:48:03 #256
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja idem, zodra de zon er doorheen kwam was het gewoon warm
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:48:22 #257
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949754
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja dat snap ik ook niet zo goed. Met 2 tegelijkertijd chatten is toch allemaal niet zo moeilijk. Je hoeft niet iedere vijf minuten te reageren.
Het is tegenwoordig wat minder maar @loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zorgen dat ze om hem gaan vechten :Y
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier is ook echt totaal hetzelfde? Of gooi je altijd al je scharrels in een groepschat?
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijn :@
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:42 schreef LTVDK het volgende:
Vandaag gelijk weer allemaal mensen in dikke jassen buiten :')
Onzin zeg
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:52:48 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949775
Ik ben in de Jumbo maar het regent zo hard dat ik het hier binnen echt duidelijk hoor.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:11 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949778
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Toen ik naar de dagbesteding fietste droeg ik wel een poncho over mijn kleren, maar dat was echt alles..
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweekt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:39 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949779
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:48 schreef dud0r het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig wat minder maar @:loveislikeakiss kan zich de tijd nog wel herinneren dat mijn top 10 gesprekken op whatsapp alleen maar vrouwen waren en dat het ook nog allemaal actieve gesprekken waren.
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprak :P
quote:
[..]
Dan zijn ze daarna beschadigd. Beter dat ze tot een overeenkomst komen dat ze hem delen.
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er dergelijke groepschats geweest zijn :@
:D
quote:
[..]
Onzin zeg
Eens
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:59 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949781
Onweer ook. Nou leuk. _O-
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:58:02 #262
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220949795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat zijn vast geen vrouwen die je allemaal voor het eerst sprak :P
Ooit waren ze dat wel. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:00:10 #263
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949807
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier doemden wel de hele tijd donkergrijze wolken op in het noordwesten, maar die gingen allemaal de andere kant van de grote sloot over. Had wel een paraplu mee maar niet nodig gehad, als ik die niet had meegenomen was ik waarschijnlijk helemaal doorweekt :')
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:02:32 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949812
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dit snap ik niet. Je hebt je paraplu niet nodig gehad, maar zonder paraplu was je helemaal nat geworden.....
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:03:22 #265
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst :+
O op die manier |:)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949823
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:06:52 #267
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949834
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik heb dan op zulke dagen meestal het geluk dat als ik dan geen paraplu meeneem er precies een bui boven mij losbarst :+
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:07:26 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Oh je bent zo'n figuur :{

Maar op welke grond gebeurt dit dan, als het daar gewoon openbaar parkeren is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:08:19 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:09:07 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Livestream?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:09:13 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949847
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
en wat gebeurt er als je niet met 1 been op de stoep en 1 been in de goot loopt?
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoep
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:12 #272
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949857
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:04 schreef Haags het volgende:
De auto's die hier in de buurt niet horen omdat ze betaald parkeren willen ontwijken worden vandaag 1 voor 1 weggehaald. Mijn nsb gedrag bij gemeente lijkt te werken.

#IntensGenieten
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:13 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Geen idee, ik loop meestal met allebei op de stoep
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:10:44 #274
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949867
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Je hebt zeker 40 tot 45 keer geklaagd?
Nou nou :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oh je bent zo'n figuur :{

Maar op welke grond gebeurt dit dan, als het daar gewoon openbaar parkeren is?
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:11:08 #276
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou :D
Hij begon zelf over de NSB
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:02 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949889
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
dus je hoeft niet een hele week savooiekool te eten?
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:06 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou :D
:')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:49 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Ok, dit is echt kwaadaardig _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:03 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik weet niet eens wat dat is, dus vermoed van niet
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:13 #281
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949910
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
Ordnung muss sein
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220949912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Haags het volgende:

[..]
Gewoon even kentekens checken op verlopen apk. Sommigen al jaren verlopen, die hebben al meerdere brieven thuis ontvangen en doen er niks mee. Tot nu.. en dan is het te laat.

Buitenlandse kentekens (Pools/Roemeens) dan is het al helemaal bingo.
:')
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:13:30 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949916
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Hij begon zelf over de NSB
Dat is niet lief nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ok, dit is echt kwaadaardig _O-
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
Zonder wrijving geen glans
pi_220949944
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja oppleuren. Mn maatje heb ik getipt hetzelfde te doen in zijn buurt. Die gaat ook aan de slag.
Openbare plek is openbare plek.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:16:36 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949951
quote:
ik heb die stemmen blijkbaar erg verdrongen, ken het liedje nog wel maar wist niet dat die stemmen zo irritant waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:16:52 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949952
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Ik heb geprobeerd afspraken te maken met mijn buren vroeger. Dat ging even goed en daarna niet meer :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:17:56 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949956
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @Ama
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:18:55 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949960
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Heel goede band *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:32 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949969
quote:
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:19:58 #291
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949976
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949979
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:15 schreef rival het volgende:

[..]
Openbare plek is openbare plek.
Ja de groeten.

Gewoon je zaakjes op orde houden. Dit is gewoon wij betalen nergens voor en proberen controles te ontlopen dus pleuren we onze bakken maar neer in andere wijken.

Kan ons het schelen dat die arbeider na een lange dag noeste arbeid om 18.00 geen parkeerplek meer kan vinden en op de stoep moet staan.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:19 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949984
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja sorry dit ik je hint over een kinderen voor kinderen nummer over dwangneuroses uit de jaren 80 niet herkende
bijgeloof.
dat als jij je paraplu niet mee neemt het gaat regenen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:20:42 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949990
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef Haags het volgende:

[..]
Ja de groeten.

van HAK en van meneer de Haan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949993
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:02 #296
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220949995
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu de Best Of CD van The Offspring aangezet @:Ama
Bij dat nummer dat Nizzie net postte waren The Kids ook niet Alright :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:12 #297
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heel goede band *O*
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboy :D :D
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:22 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950002
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
Tja... waar zal ik eens beginnen :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:21:58 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ze hier voor elkaar hadden gekregen om de wijk hiernaast betaald parkeren te maken (of vergunningsparkeren af het plan) door vreemdparkeerders die het achterlijke Leidse parkeerbeleid proberen te ontlopen, had ik vast hetzelfde gedaan als het hier vol was gelopen.

Erger me al groen en geel aan die spuuglelijke oranje bestelbus die iemand van 2 straten verderop hier parkeert, bijna altijd op twee plekken.
Dit soort figuren ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:00 #300
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950011
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:20 schreef rival het volgende:

[..]
Waarom koop je dan geen huis met eigen parkeerplek?
dan kunnen al zijn tinderdates op die plek parkeren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:22:18 #301
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950015
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja en vrijdag komt er een nieuw nummer uit samen met Electric Callboy :D :D
Eens in de gaten houden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')