abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:56 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948778
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
_O-
ja ik kwam er ook net achter hoe beroerd de winkels van de nettorama zijn verdeeld over NL
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:17 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948786
de poiesz durft de kop van NL niet uit

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:27 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:

[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
Kijk dat is het betere werk. :9
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:52 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948788
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit

[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:12:20 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948791
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nooit van gehoord.
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hè
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948808
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Nizno het volgende:

nettorama
Das toch een tekenfilm?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:15:37 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948817
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande


quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:14 schreef rival het volgende:

[..]
Das toch een tekenfilm?
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:16:58 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948822
Ik mis de C1000 en de EDAH
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948831
@Bomenverzameling andere tijden sport gekeken over het wk1994.

Wat een genot.
Zonder wrijving geen glans
pi_220948832
En de Konmar
Tap tap tap
pi_220948835
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande

[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:20:33 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948836
Ik heb wel aardbeienijsjes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:19 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...

quote:
Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:25 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948852
Konmar hebben we hier ook niet. Denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948853
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:20 schreef rival het volgende:

[..]
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjes :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:23:24 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948857
Oh hadden haha.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:24:17 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948860
quote:
Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
deze hebben we hier ook nog gehad
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948863
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Snap ik wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:25:38 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948864
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]

Jij hebt gewoon geen smaak :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948865
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:27 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
c1000 mis ik wel
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:41 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...
wel eens geweest toen we op vakantie waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij hebt gewoon geen smaak :{w
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:27:59 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948875
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Het is een topshow!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')