quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km.
Kijk dat is het betere werk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit
[ afbeelding ]
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hèquote:
produceerden die get the pigeon en wacky races?quote:
Wacky Races waren van Hanna-Barberaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande
[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...quote:
quote:Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.quote:
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjesquote:
deze hebben we hier ook nog gehadquote:Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Jij hebt gewoon geen smaakquote:
c1000 mis ik welquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak
Het is een topshow!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |