SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Dan zijn ze wel rijkelijk laat, normaal beginnen ze 4 maanden van tevoren alquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.
Meestal iets met rechten aankopen en verliezen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Als ik nou de F1 kon kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Viaplayquote:
Herkenbaar. Ik heb 10Gb per maand. Kom ik ook nooit aan. Behalve tijdens vakantie dan is het altijd opeens op.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook
Maken die ook perenijsjes?quote:
Maken die nog wat?quote:
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.quote:
Komt door de RedBullijsjes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
Das net zo interessant als verf zien drogenquote:
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruiktquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel
Kom brengen danquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat
Tegenwoordig wel ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
Ohaiquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat
ben en jerry waren vorige week in de aanbieding bij de jumbo, dus daar heb ik nu 2 pints vanquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Tell me more?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staanquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de anderequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.![]()
Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
Magnums zijn ook van die mini ijsjes tegenwoordigquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
Dichtsbijzijnde op een half uur fietsen. En een kwartier verder zit er nog een blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Omdat ze daar niet op de website staan. Had ook de website van de Jumbo kunnen delen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
nettorama is zo klein, die hebben niet eens een volledig website blijkbaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km.
Kijk dat is het betere werk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit
[ afbeelding ]
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hèquote:
produceerden die get the pigeon en wacky races?quote:
Wacky Races waren van Hanna-Barberaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande
[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...quote:
quote:Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.quote:
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjesquote:
deze hebben we hier ook nog gehadquote:Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Jij hebt gewoon geen smaakquote:
c1000 mis ik welquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak
Het is een topshow!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
De Boer en Super de Boer ken ik ook ja. Heb ik nog gewerktquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef Nizno het volgende:
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
Sterkte aan de tandartsquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
"Doe maar open"quote:
Ik ergens onkruid wieden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Die ken ik niet. Lokaal?quote:
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauzequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Nee, dan is alles Chinees.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Oh dat is nog beter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Ja, was particulier denk ik.quote:
Soort buurtsuper zeg maar?quote:
Dat ook, maar ze houden de naam.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan is alles Chinees.
quote:De eerste Groenwoudt supermarkt werd in 1927 geopend in Bussum door Willem Groenwoudt. Later volgde een filiaal in Zeist en een slijterij, Curio Cave genoemd. Na de pensionering van Willem Groenwoudt ontwikkelde zijn schoonzoon, J.C de Rijcke, de onderneming tot een grootwinkelbedrijf, Groenwoudt Profimarkten (niet te verwarren met de Profimarkt van Jac. Hermans), met meer dan 1000 filialen in Nederland. De groei kwam met name tot stand door de acquisitie van veel regionale ketens zoals De Ru, Minten, Beerkens, De Witte Prijzen Hal, Bingo Supermarkten en Weltevreden supermarkten. In 1997 kocht Groenwoudt supermarktketen Nieuwe Weme. In 2000 vond grote schaalvergrotingplaats binnen de Nederlandse supermarktbranche en werden de supermarkten van de Groenwoudt-Groep verkocht aan Laurus. De supermarkten werden in 2000 nagenoeg allemaal omgebouwd tot Konmar.
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Die bakker is inmiddels weg, zit nu een ander soort zaak in. Maar ja aan de ene kant logisch, ik deed eindexamen in 1998. #opaverteltquote:
Edah hebben we ook gehad denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |