abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220948198


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:26:27 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken :{
Dan zijn ze wel rijkelijk laat, normaal beginnen ze 4 maanden van tevoren al
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:26:38 #3
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948205
perenijsjes :N
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220948212
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef dud0r het volgende:

[..]
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:27:38 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948223
Zelfs de 50GB is 4,50 in het eerste jaar :o

Ik maak de 25GB al letterlijk nooit vol, zelfs als ik het probeer, dus dat is even iets te veel van het goede, maar ik kan wel iets omhoog :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:28:55 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948232
Ja, verlengd. Weer 2 jaar geen haring.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948270
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:39:40 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Meestal iets met rechten aankopen en verliezen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948407
Ola
Zonder wrijving geen glans
pi_220948421
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dat ongevraagd TV zenders toevoegen/verwijderen heb ik echt nooit begrepen. Vrijwel iedere provider doet dat. Waarom?
Als ik nou de F1 kon kijken -O-
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:18 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als ik nou de F1 kon kijken -O-
Viaplay :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:20 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948433
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ben altijd thuis. Ik gebruik echt niks.
Alleen ga ik straks naar Londen en later naar Disney en dan vliegt het er wel doorheen, moet ik nog uitkijken ook :')
Herkenbaar. Ik heb 10Gb per maand. Kom ik ook nooit aan. Behalve tijdens vakantie dan is het altijd opeens op. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:22 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948436
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
Ola
Maken die ook perenijsjes?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:41:50 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948444
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Maken die ook perenijsjes?
Maken die nog wat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:43:19 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948472
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maken die nog wat?
Methijsjes.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220948482
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel :D
Tap tap tap
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 09:43:54 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220948485
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:46:36 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948526
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Methijsjes.
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:47:23 #19
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220948544
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daarom zijn die kutkoters zo hyper.
Komt door de RedBullijsjes. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220948548
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als ik nou de F1 kon kijken -O-
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:48:20 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Wel jammer dat als je dan bij HN zit je geen korting krijgt bij Ziggo, andersom wel :D
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948564
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Kom brengen dan :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:50:30 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948605
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Tegenwoordig wel ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:22 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dutton ranch *O*
kwam ik ook tegen van et weekend *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:50:55 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948613
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt *O*
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:53:08 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948667
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
perenijsjes :N
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
pi_220948674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Ohai :7
pi_220948679
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Tap tap tap
pi_220948692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
ben en jerry waren vorige week in de aanbieding bij de jumbo, dus daar heb ik nu 2 pints van
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:58:02 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Tell me more?
pi_220948711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659
Tap tap tap
pi_220948718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime *O*
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948720
Een ijsdonut op een stokje, maar dan met ijs met koekjessmaak
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:02:10 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948726
quote:
:o

"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".

:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:02:41 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948729
Nu vraag ik me wel af welke Plus dat dan zou moeten zijn. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:03:03 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948731
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".

:{
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:03:41 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948737
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan :D
Nee, ik ook niet. :D

Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:04:21 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948741
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet. :D

Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 10:05:47 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Magnums zijn ook van die mini ijsjes tegenwoordig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948751
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:06:40 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:06:58 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948757
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Dichtsbijzijnde op een half uur fietsen. En een kwartier verder zit er nog een blijkbaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948762
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Omdat ze daar niet op de website staan. Had ook de website van de Jumbo kunnen delen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:51 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948766
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:13 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948768
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948771
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
nettorama is zo klein, die hebben niet eens een volledig website blijkbaar
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:45 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948776
Nettorama zit ook niet in mijn provincie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:56 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948778
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
_O-
ja ik kwam er ook net achter hoe beroerd de winkels van de nettorama zijn verdeeld over NL
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:17 #52
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948786
de poiesz durft de kop van NL niet uit

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:27 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:53 schreef rival het volgende:

[..]
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
Kijk dat is het betere werk. :9
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:52 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948788
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Nizno het volgende:
de poiesz durft de kop van NL niet uit

[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:12:20 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948791
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nooit van gehoord.
das dan ook niet zo vreemd aangezien ze de kop van NL niet uit durven hè
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948808
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:08 schreef Nizno het volgende:

nettorama
Das toch een tekenfilm?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:15:37 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948817
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande


quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:14 schreef rival het volgende:

[..]
Das toch een tekenfilm?
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:16:58 #58
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948822
Ik mis de C1000 en de EDAH
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948831
@Bomenverzameling andere tijden sport gekeken over het wk1994.

Wat een genot.
Zonder wrijving geen glans
pi_220948832
En de Konmar
Tap tap tap
pi_220948835
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Nizno het volgende:
Dirk ging voor de randstad en gooide maar even een paar winkels in den lande

[ afbeelding ]
[..]
produceerden die get the pigeon en wacky races?
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:20:33 #62
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948836
Ik heb wel aardbeienijsjes.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:19 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948848
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
moest even googlen waar die hebben gezeten, blijkbaar wel in de stad maar niet er om heen bij ons...

quote:
Konmar was een Nederlandse supermarktketen die tussen 1968 en 2008 bestond. De keten werd opgericht door Henk van der Straaten en Jacques Koster. De naam was een afkorting van KonsumentenMarkt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:25 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948850
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef CherryLips het volgende:
En de Konmar
Oh ja, die hadden we hier ook. Daar zit tegenwoordig de Appie in.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #65
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948852
Konmar hebben we hier ook niet. Denk ik.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:22:46 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948853
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:20 schreef rival het volgende:

[..]
Wacky Races waren van Hanna-Barbera
dan get the pigeon ook want dezelfde figuurtjes :P
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:23:24 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948857
Oh hadden haha.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:24:17 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948860
quote:
Nieuwe Weme was een Nederlandse supermarktketen, met vestigingen in Friesland, Groningen, Drenthe, Flevoland en Overijssel.
deze hebben we hier ook nog gehad
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948863
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Snap ik wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:25:38 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948864
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]

Jij hebt gewoon geen smaak :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948865
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:27 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948868
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
c1000 mis ik wel
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:41 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Jan Linders hield zich beperkt tot het zuiden van NL...
wel eens geweest toen we op vakantie waren
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jij hebt gewoon geen smaak :{w
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:27:59 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948875
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb niet de smaak van een plebejer nee.
Het is een topshow!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:28:55 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948880
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:27 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948882
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:28 schreef Nizno het volgende:
De Boer hadden we hier ook als supermarkt... dat werd samen met de nieuwe weme super de boer en daarna de jumbo. Konmar hadden ze er van willen maken maar dat lukte niet en hebben ze hier maar overgeslagen
De Boer en Super de Boer ken ik ook ja. Heb ik nog gewerkt :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:29:51 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948885
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948888
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om te checken of ik m'n tanden netjes gepoetst heb de afgelopen maanden.
Sterkte aan de tandarts
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:30:49 #80
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948890
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:25 schreef gianni61 het volgende:
vroegah, toen we nog een Edah, een C1000 of een jan Linders hadden ;(
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:31:17 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948892
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Sterkte aan de tandarts
"Doe maar open"

*geluid van opentrekkende putdeksel*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:31:40 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948893
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:02 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh ja C1000, daar begon ik met werken.
Ik ergens onkruid wieden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948898
We hadden nog een Groenwoud ofzo.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:47 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948900
Over 20 jaar is alles AH of Jumbo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:32:57 #86
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
We hadden nog een Groenwoud ofzo.
Die ken ik niet. Lokaal?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948903
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:11 #88
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef Nattekat het volgende:
Over 20 jaar is alles AH of Jumbo.
Nee, dan is alles Chinees.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:20 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:30 #90
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948906
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Wij hadden een bakker op loopafstand, lekker warme broodjes halen in de grote pauze
Oh dat is nog beter. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_220948907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Lokaal?
Ja, was particulier denk ik.
Zat tegenover de middelbare school dus Bureau Halt had er maar druk mee.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:53 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja, was particulier denk ik.
Soort buurtsuper zeg maar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:33:58 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, dan is alles Chinees.
Dat ook, maar ze houden de naam.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948913
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die ken ik niet. Lokaal?
Zat ook in Eindhoven
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:36:24 #95
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948921
quote:
De eerste Groenwoudt supermarkt werd in 1927 geopend in Bussum door Willem Groenwoudt. Later volgde een filiaal in Zeist en een slijterij, Curio Cave genoemd. Na de pensionering van Willem Groenwoudt ontwikkelde zijn schoonzoon, J.C de Rijcke, de onderneming tot een grootwinkelbedrijf, Groenwoudt Profimarkten (niet te verwarren met de Profimarkt van Jac. Hermans), met meer dan 1000 filialen in Nederland. De groei kwam met name tot stand door de acquisitie van veel regionale ketens zoals De Ru, Minten, Beerkens, De Witte Prijzen Hal, Bingo Supermarkten en Weltevreden supermarkten. In 1997 kocht Groenwoudt supermarktketen Nieuwe Weme. In 2000 vond grote schaalvergrotingplaats binnen de Nederlandse supermarktbranche en werden de supermarkten van de Groenwoudt-Groep verkocht aan Laurus. De supermarkten werden in 2000 nagenoeg allemaal omgebouwd tot Konmar.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220948923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
C1000 was echt the place to be tussen de middag op school.
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
pi_220948925
Jumbo > C1000.
pi_220948927
Het heette daarvoor de Kijkgrijp
Tap tap tap
pi_220948929
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:33 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat is nog beter. :D
Die bakker is inmiddels weg, zit nu een ander soort zaak in. Maar ja aan de ene kant logisch, ik deed eindexamen in 1998. #opavertelt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:37:18 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948930
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Dat was heir de edah. daarna werd dat een basismarkt. dat was misschien wel nog beter.
Edah hebben we ook gehad denk ik.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')