Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel kortingquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
10GB voor 17,50 daarquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Data breach goes brrrrrtquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Dat is standaard bij providers, al jaren. Als je belt kunnen ze vaak nog wel iets aan korting geven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
De reclames zijn weer full force terug.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Ja hier ook, kan ik eindelijk schilderenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Bij mij is die 15,50 zonder combikorting omdat ik net daarvoor voor het eerst was overgestapt van ziggo naar kpnquote:
Maar perenijsjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja
Daar zijn al 3 mailadressen gelektquote:
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Past wel bij de temperatuur in sommige huiskamers hier ja.quote:
Dutton ranchquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
Zijn je IBAN en pornhub geschiedenis nog wel veilig?quote:
Ik heb nu 25GB voor ¤10quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan makenquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
jeejquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |