abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:10:15 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu :{
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*hand opsteekt*
Werkt gewoon allemaal?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:11:44 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
10GB voor 17,50 daar
Tap tap tap
pi_220948062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Data breach goes brrrrrt :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
10GB voor 17,50 daar
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
pi_220948074
quote:
81s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Data breach goes brrrrrt :9
Ze weten al meer over me dan m'n moeder
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:03 #283
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Dat is standaard bij providers, al jaren. Als je belt kunnen ze vaak nog wel iets aan korting geven.
Je kan ook moeilijke vragen gaan stellen als waarom wordt een nieuwe klant meer gewaardeerd dan een bestaande klant? Vinden die telefoon mensen altijd leuk want dat is een vraag die meestal niet in hun script staat.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220948081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:56 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
De reclames zijn weer full force terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Ja hier ook, kan ik eindelijk schilderen :+
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:18:43 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
10GB voor 17,50 daar
Bij mij is die 15,50 zonder combikorting omdat ik net daarvoor voor het eerst was overgestapt van ziggo naar kpn :'). Maar de telefoon was daar toen flink goedkoper dan bij andere aanbieders en nog een rentepunten bon voor nog meer korting
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948098
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja :{w
Maar perenijsjes :9~
pi_220948100
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:19:34 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948104
quote:
81s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Data breach goes brrrrrt :9
Daar zijn al 3 mailadressen gelekt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
pi_220948125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef rival het volgende:

[..]
Maar perenijsjes :9~
Past wel bij de temperatuur in sommige huiskamers hier ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:

[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
Dutton ranch *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:22:18 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Werkt gewoon allemaal?
Alles lijkt in orde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daar zijn al 3 mailadressen gelekt :')
Zijn je IBAN en pornhub geschiedenis nog wel veilig?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:22:46 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Ik heb nu 25GB voor ¤10 :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948161
Ik heb vast internet samen met mobiel met 20GB voor ¤25.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:24:10 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:

[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
jeej
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:25:13 #300
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')